quote:Op zondag 2 november 2008 @ 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik ben CL en ik ben verslaafd aan het singlezijn.
Leuk ook, met de feestdagen, voel je je nog niet kut genoeg met allemaal knusse romantische stelletjes om je heen.
quote:
Ik ben er ook verslaafd aanquote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik ben CL en ik ben verslaafd aan het singlezijn.
Leuk ook, met de feestdagen, voel je je nog niet kut genoeg met allemaal knusse romantische stelletjes om je heen.
quote:Op zondag 2 november 2008 02:49 schreef Feitosa het volgende:
Mijn nieuwe plasma tv helpt me door de kerstdagen heen.
uuh is dat een strikvraag? Familie, ja... Vrienden, uuh ook ja, maar die zijn nogal druk bezig met hun eigen kerstfeest met hun familie enzoquote:Op zondag 2 november 2008 12:54 schreef Chinless het volgende:
Waarom zou je TV je moeten vermaken ? je heb toch ook familie of vrienden ?
Daar zit ik teminste in mijn eenzame feestdagen.
Awww, kop op jongen!quote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef mrbox het volgende:
Hallo Singles
![]()
* mrbox is helaas ook nog single
Ook lekker, als dat via sms en mail gaatquote:Op zondag 2 november 2008 13:51 schreef Dwan het volgende:
Elke dag hoort toch een feestdag te zijn.
ik ben nog geen single maar ik kreeg gisteren een SMSje dat ik vandaag een mail zou krijgen. Ik wacht af maar weet al hoelaat het is.
Nee. Ik ben herstellende van mijn tweede verliefdheid in mijn leven. Blijkt het een onbetrouwbare vuige kampert te zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Hebben de Singles nog leuke dates gehad of in de planning staan?
Hoop iets te kunnen afspreken met een meisje dat ik van de week op het uitzendburo tegenkwamquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Stomme, onbetrouwbare mannen ook allemaal.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 14:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Ik ben herstellende van mijn tweede verliefdheid in mijn leven. Blijkt het een onbetrouwbare vuige kampert te zijn.
Hahahaquote:
Laatste tijd beetje dateloos, vind het ook niet mega erg momenteel eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Niet allemaal. Alleen waar ik wél echt verliefd op word.quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme, onbetrouwbare mannen ook allemaal.voor je.
Dat gaat makkelijk bij jou zeg!quote:Op zondag 2 november 2008 @ 15:13 schreef Tegan het volgende:
OMG. Bij het zien van dit topic kreeg ik gewoon bijna een orgasme.
Tijdens de eerdere reeks was je toch wel wat aan het daten/scharrelen, of herinner ik me dat nou verkeerd?quote:Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef Tegan het volgende:
OMG. Bij het zien van dit topic kreeg ik gewoon bijna een orgasme. Singles
.
Hoi, ik ben Tegan en ik ben single.
Ik was dan ook bijna vergeten hoe het voeldequote:
Dat was ook zo. Vanwaar de vraag, omdat ik mezelf voorstelde?quote:Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tijdens de eerdere reeks was je toch wel wat aan het daten/scharrelen, of herinner ik me dat nou verkeerd?
Ik ook maar toen had ik een vriendin bij me. Dit jaar sta ik er alleen voor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
Single zijn tijdens de feestdagen wordt echt klote. Maarja, heb het vorig jaar ook overleefd.
Nou ja, wellicht was uit dat scharrelen/daten wel iets leuks voortgekomen, maar blijkbaar niet echt, anders had je hier niet gepost als singlequote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was ook zo. Vanwaar de vraag, omdat ik mezelf voorstelde?
Was het Scharrel of je oude leidinggevende?quote:Op zondag 2 november 2008 15:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was dan ook bijna vergeten hoe het voelde.
Anyway, om niet te slowchatten. Ik heb al gezondigd. Ik heb vandaag voor het eerst in een paar maanden met een niet nader te noemen persoon geneukt.
Volgens mij was ik dat wel. Ik postte er wel regelmatig verhalen ja.quote:Op zondag 2 november 2008 15:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht was uit dat scharrelen/daten wel iets leuks voortgekomen, maar blijkbaar niet echt, anders had je hier niet gepost als singleEn even een bevestiging of jij dat was met wat daten, dacht namelijk me te herinneren dat op het einde van de vorige reeks je regelmatig wat te melden had.
Misschien zit ik er wel compleet naast, dan wijt ik dat gewoon aan dementie.
No comment. Maar oudleidinggevende heeft nog steeds een vriendin.quote:Op zondag 2 november 2008 15:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was het Scharrel of je oude leidinggevende?
We hebben elkaar tochquote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook maar toen had ik een vriendin bij me. Dit jaar sta ik er alleen voor.
Wat is er mis met eind maart dan... Je zou toch zeggen dat mensen het er van nemen als de lente net begonnen isquote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens met kerst werken. Kerstavond vieren wij met het gezin (ik, mijn moeder, mijn twee zussen en hun vrienden), en de rest van kerst ga ik gewoon werken. Probleem opgelost.
Nutteloos feitje: Ik las in de Quest dat de op 26 december de minste mensen jarig zijn (na schrikkeldag).
Dan worden ze natuurlijk pas negen maanden later geboren hequote:Op zondag 2 november 2008 15:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met eind maart dan... Je zou toch zeggen dat mensen het er van nemen als de lente net begonnen is
^^ Dan kom je dus op eind december uit, silly!quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan worden ze natuurlijk pas negen maanden later geboren he. Maar op 26 december is het iets van 37k terwijl het normaal 45k is (16mil/365), en op schrikkeldag maar 10k.
Ah, niet helemaal alleen dusquote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*eerste kerst sinds 4 jaar in NL*
(en alleen, en ook nog eens in een 'vreemde' stad) Maar niet getreurt, ik ga gewoon gezellig op bezoek bij mijn ouders en daar gezellig hapje eten enzo.
Oh, haha, ik was maar half aan het opletten. Maar het artikel zelf zei dat het kwam omdat er sowieso minder mensen op zon- en feestdagen geboren worden, omdat: 1) 20% van de zwangerschappen gepland is, en 2) omdat zwangere vrouwen onbewust ook zwangerschappen uitstellen door stress door het graag willen van je eigen dokter, ipv de zondag-dokter.quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dan kom je dus op eind december uit, silly!
En vorig jaar, en het jaar daarvoor en volgend jaar...quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef MLI het volgende:
Ik heb geen zin in de feestdagen dit jaar.
Nee, zodat hij vrije dagen krijgt (en Josti ook) om getrapt op te nemen. Ze zijn er nu allebei niet met de feestdagen, dat is toch inefficient?quote:Op zondag 2 november 2008 16:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, zodat je nog meer dagen bij vriend Josti op de kamer kan zitten?
Niet precies, de afgelopen 4 jaar zorgde ik er voor dat ik met kerst weg was, maar dit jaar zit dat er helaas niet inquote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, niet helemaal alleen dus. Als je zolang weg bent geweest is het volgens mij echt helemaal niet vervelend om lekker kerst in het vertrouwde ouderlijk huis te vieren.
Je vind het wel vervelend om bij je ouders te zijn?! Of lees ik het nou fout?quote:Op zondag 2 november 2008 16:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet precies, de afgelopen 4 jaar zorgde ik er voor dat ik met kerst weg was, maar dit jaar zit dat er helaas niet in
Ik vind het vreselijk iig.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 16:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vind het wel vervelend om bij je ouders te zijn?! Of lees ik het nou fout?
Hoe minder vaak ik bij mijn ouders kom, hoe gezelliger het is als ik er weer eens wél benquote:
Vaak begint het met een datequote:
Klinkt toch als goede datesquote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Mijn dates willen alleen maar neuken en thats it
Zo te horen ben jij toe aan een echte Nice Guy, zo eentje die ook van knuffelen houdt, en samen op de bank een filmpje kijken etc.quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Mijn dates willen alleen maar neuken en thats it
Het wordt vast net zo'n groot succes als FOK!Dating. Gelukkig zijn er de eeuwige singles zoals wij, Plaat, om de zooi hier draaiende te houden.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 17:40 schreef Plato1980 het volgende:
Hey een singlesreeks, die hebben we nou nog nooit gehad op FOK!. Wat een goed idee!
We zijn het fundament van dit soort reeksenquote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt vast net zo'n groot succes als FOK!Dating. Gelukkig zijn er de eeuwige singles zoals wij, Plaat, om de zooi hier draaiende te houden..
de oersinglesquote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zijn het fundament van dit soort reeksen.
Aan een date alleen heb je niet zoveel, genoeg dates gehad dit jaar maar ik ben nog steeds single.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 17:52 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wel al vroeg voor feestdagen, is dit meer een stille hoop om iedereen een date te bezorgen voor die "gezellige" dagen?
Zijn ze zo oud?quote:
Ja en? Moet je perse single af zijn om gezellig met iemand samen te zijn?quote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan een date alleen heb je niet zoveel, genoeg dates gehad dit jaar maar ik ben nog steeds single.
Nou....quote:
Tuurlijk! Met labeltje.quote:Ja en? Moet je perse single af zijn om gezellig met iemand samen te zijn?
Onze singlestatus is in ieder geval wel oudquote:
Dan spreek je zelfs van "singlestatvs"...quote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onze singlestatus is in ieder geval wel oud.
Helemaal mee eens!!quote:
Sinterklaas en oud/nieuw zijn geen feestdagen?quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Tegan het volgende:
Waarom heet het trouwens [Singles & De Feestdagen] en niet [Singles] Kersteditie?
Ik bedoel [Singles] Feestdageneditiequote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinterklaas en oud/nieuw zijn geen feestdagen?
Mooie verbetering.quote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel [Singles] Feestdageneditie.
Alles goed verder?
Ik mag niet klagenquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie verbetering.
Yep, best happy. En met jou?
quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Ik moet in het sinterklaasweekend een heel weekend met mn hele familie in een huisje zitten.!
Ik wilde pas op de verjaardag van mn moeder mijn twee autistische neefjes al wurgen, dat beloofd wat voor een heel weekend.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
*geeft knuffel.
Dan ben ik heel blij met de wss kennis dat ik de feestdagen gewoon alleen in m'n kamertje rondbreng
Als student zijnde moet ik zeggen dat ik me altijd stierlijk verveel in de vakantiesquote:Op zondag 2 november 2008 20:05 schreef katuitdeboom het volgende:
en het grootste feest is nog dat je vakantie hebt
voor de studenten onder ons
Die mensen schijnen nog een leven buiten school te hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als student zijnde moet ik zeggen dat ik me altijd stierlijk verveel in de vakanties
Mijn sociale leven speelt zich altijd op en rond school af, en in de vakantie is iedereen dan weg
Oww dat klinkt idd dan niet goed. Sterkte!!!quote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Q. het volgende:
Ik wilde pas op de verjaardag van mn moeder mijn twee autistische neefjes al wurgen, dat beloofd wat voor een heel weekend..
Van die mensen die ook nog elk weekend naar hun ouders toe gaan enzoquote:Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die mensen schijnen nog een leven buiten school te hebben![]()
Ik bespeur een generatiekloof.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van die mensen die ook nog elk weekend naar hun ouders toe gaan enzo![]()
Zeg het ze Q. Studenten zijn geen ECHTE singles.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Echte singles zijn al lang geen student meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |