Ronaldo is in mijn ogen de enige terechte winnaar.quote:Op zondag 2 november 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
Bedankt borisz. Leuk gedaan.
Onbegrijpelijke winnaar maar leuke competitie.
Wat heeft Ronaldo dan precies laten zien? Hij kan mooi vallen en zo maar was hij nou zoveel beter dan de rest? Een bagger EK gespeeld en een gemiddeld seizoen. Is volgens mij een beetje zo'n hype en mensen die elkaar napraten - hij mag best winnen maar met zovee afstand op de nummer 2, dat verbaast me. Al is Messi net zo'n hype natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ronaldo is in mijn ogen de enige terechte winnaar.
Ik had Xavi en Casillias wel hoger verwacht.
Niem*nd k*n Ron*ldo onterecht vinden.quote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ronaldo is in mijn ogen de enige terechte winnaar.
Ik had Xavi en Casillias wel hoger verwacht.
Een gemiddeld seizoen??quote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft Ronaldo dan precies laten zien? Hij kan mooi vallen en zo maar was hij nou zoveel beter dan de rest? Een bagger EK gespeeld en een gemiddeld seizoen. Is volgens mij een beetje zo'n hype en mensen die elkaar napraten - hij mag best winnen maar met zovee afstand op de nummer 2, dat verbaast me. Al is Messi net zo'n hype natuurlijk.
Nu begrijp ik d*t je user n*me SCH isquote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft Ronaldo dan precies laten zien? Hij kan mooi vallen en zo maar was hij nou zoveel beter dan de rest? Een bagger EK gespeeld en een gemiddeld seizoen. Is volgens mij een beetje zo'n hype en mensen die elkaar napraten - hij mag best winnen maar met zovee afstand op de nummer 2, dat verbaast me. Al is Messi net zo'n hype natuurlijk.
Heb je vorig jaar Engels voetbal en de CL gemist?quote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het g**t om de prest*tiequote:Op zondag 2 november 2008 00:18 schreef venomsnake het volgende:
Messi![]()
Dat is toch een betere speler dan Ronaldo, kom op zeg.
Ik ben zelfs bij een wedstrijd van MU geweest. Waar ie zeer matig speelde, en heb vrij veel wedstrijden en samenvattingen gezien. Ik vind alle lof een beetje overdreven. Zeker vanwege het EK - het evenement van het seizoen. Hoe kan je nou wereldvoetballer van het jaar worden als je bij het belangrijkste evenement kut speelde?quote:Op zondag 2 november 2008 00:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een gemiddeld seizoen??
Heb je uberhaupt wel naar Manchester United gekeken vraag ik me oprecht af
Het EK was hij inderdaad ruk.
Volslagen onzin. Hoe kom je erbijquote:Op zondag 2 november 2008 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niem*nd k*n Ron*ldo onterecht vinden.
Of hij moet Doc heten.
Omdat een voetbaljaargang langer duurt dan 1 EK of WK.quote:Op zondag 2 november 2008 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bij een wedstrijd van MU geweest. Waar ie zeer matig speelde, en heb vrij veel wedstrijden en samenvattingen gezien. Ik vind alle lof een beetje overdreven. Zeker vanwege het EK - het evenement van het seizoen. Hoe kan je nou wereldvoetballer van het jaar worden als je bij het belangrijkste evenement kut speelde?
Ja oke, dat is waar.quote:
Hij speelde niet slecht. Portug*l w*s slecht.quote:Op zondag 2 november 2008 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bij een wedstrijd van MU geweest. Waar ie zeer matig speelde, en heb vrij veel wedstrijden en samenvattingen gezien. Ik vind alle lof een beetje overdreven. Zeker vanwege het EK - het evenement van het seizoen. Hoe kan je nou wereldvoetballer van het jaar worden als je bij het belangrijkste evenement kut speelde?
Gerrard had moeten winnen natuurlijk. Maar die valt gewoon minder op.quote:Op zondag 2 november 2008 00:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar.
Messi is ook veel geblesseerd geweest vorig seizoen.
Maar goed, Xavi en VD Sar hadden dan wel wat hoger mogen staan, die hebben ook aardig gepresteerd.
Hoe kan hij nou in jouw optiek winnen?quote:Op zondag 2 november 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gerrard had moeten winnen natuurlijk. Maar die valt gewoon minder op.
Xavi had ook niet misstaan. Altijd enorm belangrijk voor Barcelona, en vaak beslissend.quote:Op zondag 2 november 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gerrard was niet eens de beste van Liverpool. En Liverpool al helemaal niet beter dan Man. United.quote:Op zondag 2 november 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
En weer sex erbij h*lenquote:
inderdaad dan moet je wel consequent blijven SCH!quote:Op zondag 2 november 2008 00:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou in jouw optiek winnen?
Hij heeft niet eens geschitterd op het EK
Ik had ook gedacht dat die zou winnen eigenlijk. Was ook terecher geweest. Gerrard is vooral een persoonlijke favoriet omdat hij een ploeg zoveel beter laat spelen. Maar dit soort competities worden vaak door goaltjesdieven en opvallende spitsen gewonnen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Xavi had ook niet misstaan. Altijd enorm belangrijk voor Barcelona, en vaak beslissend.
Bovendien een geweldig EK gespeeld waar hij de beste speler van het toernooi was.
Dit jaar middenvelder Ronaldoquote:Op zondag 2 november 2008 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat die zou winnen eigenlijk. Was ook terecher geweest. Gerrard is vooral een persoonlijke favoriet omdat hij een ploeg zoveel beter laat spelen. Maar dit soort competities worden vaak door goaltjesdieven en opvallende spitsen gewonnen.
Doc lees je mee ?quote:Op zondag 2 november 2008 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat die zou winnen eigenlijk. Was ook terecher geweest. Gerrard is vooral een persoonlijke favoriet omdat hij een ploeg zoveel beter laat spelen. Maar dit soort competities worden vaak door goaltjesdieven en opvallende spitsen gewonnen.
Okay, dat valt mee - maar geldt dat ook voor de verkiezingen door journalisten enzo?quote:Op zondag 2 november 2008 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit jaar middenvelder Ronaldo
Vorig jaar middenvelder Kaka
Het jaar daarvoor verdediger Cannavaro.
Dus je laatste zin gaat niet echt op.
Precies dezelfde uitslagquote:Op zondag 2 november 2008 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dat valt mee - maar geldt dat ook voor de verkiezingen door journalisten enzo?
Komt ie met journ*listen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dat valt mee - maar geldt dat ook voor de verkiezingen door journalisten enzo?
Van de 3 Fok! verkiezingen die er tot nu toe zijn gehouden wel ja.quote:Op zondag 2 november 2008 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dus deze FOK!-verkiezing is overbodig![]()
Is het echt altijd gelijk?
Tegenwoordig is Ronaldo meer aanvaller dan middenvelder.quote:Op zondag 2 november 2008 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit jaar middenvelder Ronaldo
Vorig jaar middenvelder Kaka
Het jaar daarvoor verdediger Cannavaro.
Dus je laatste zin gaat niet echt op.
ik weet niet of je de CL finale hebt gezien, maar daar was ie ook niet echt heel erg sterk (om het maar even zacht uit te drukken).. op de momenten dat het er om gaat (CL finale en EK) laat ie het niet echt zien.. terwijl andere spelers in deze lijst dat wel deden..quote:Op zondag 2 november 2008 00:43 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Ronaldo meer aanvaller dan middenvelder.
OT: terechte uitslag. Ook al kan ik Ronaldo als persoon (en soms ook als voetballer) totaal niet uitstaan. Maar hij is wel de man die wekelijks bij Man Utd. het verschil maakt. Alleen op het EK heeft hij de verwachting niet helemaal in kunnen lossen. Maar dat is hem vergeven. Durf te wedden dat ie Portugal nog een keer Europees/Wereldkampioen maakt. Het is immers "pas" 24 jaar.
Als ik me niet vergis scoorde hij wel het doelpunt voor Manchester United in de finale van de CL.quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet niet of je de CL finale hebt gezien, maar daar was ie ook niet echt heel erg sterk (om het maar even zacht uit te drukken).. op de momenten dat het er om gaat (CL finale en EK) laat ie het niet echt zien.. terwijl andere spelers in deze lijst dat wel deden..
Zo vaak zie ik hem niet verdedigen. Als je 1 zwakte mag opnoemen, is dat het wel.quote:Op zondag 2 november 2008 00:44 schreef sjimz het volgende:
Hij speelt toch echt op het middenveld bij Man U.
Berbatov en Rooney als spitsen.
Hij heeft gewoon zo'n drive dat hij vaak zat in de spits te vinden is ja maar dat is juist weer een kwaliteit van hem.
Met Carrick/Anderson/Hargreaves (2 van de 3) heeft hij altijd wel wat defensieve middenvelders die wat voor hem opknappen.quote:Op zondag 2 november 2008 01:02 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik hem niet verdedigen. Als je 1 zwakte mag opnoemen, is dat het wel.
Maar goed dan: dan is ie een (zeer) aanvallende middenvelder![]()
@arcturusmengsk: zoals ik al zei; hij speelde een zwakke EK en (ik geef toe) een matige CL finale. Maakt het allemaal niet minder op.
Ronaldo is bij uitstek de beste speler van het seizoen 07/08
Je wilt echt niet toegeven hé sjimzquote:Op zondag 2 november 2008 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Carrick/Anderson/Hargreaves (2 van de 3) heeft hij altijd wel wat defensieve middenvelders die wat voor hem opknappen.
Laten we zeggen dat het een vleugelspeler is die vooral voorin voetbalt.quote:Op zondag 2 november 2008 01:09 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Je wilt echt niet toegeven hé sjimz
Dealquote:Op zondag 2 november 2008 01:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het een vleugelspeler is die vooral voorin voetbalt.
Péle en Cruijff verdedigden ook nooit mee.quote:Op zondag 2 november 2008 01:02 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik hem niet verdedigen. Als je 1 zwakte mag opnoemen, is dat het wel.
wie?quote:Op zondag 2 november 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Péle en Cruijff verdedigden ook nooit mee.
Geef mij Mij M*r*don* met *ijn tekkels
Vorig jaar de winnaar en nu niet eens in de top 20quote:Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
Cristiano Ronaldo volgt daarmee Kaka op die vorig jaar werd gekozen tot wereldvoetballer van het jaar.
Heeft met AC Milan natuurlijk geen goed seizoen achter de rug.quote:Op zondag 2 november 2008 08:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig jaar de winnaar en nu niet eens in de top 20
Terecht, aangezien Kaká in 2008 niet zo veel gepresteerd heeft.quote:Op zondag 2 november 2008 08:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig jaar de winnaar en nu niet eens in de top 20
quote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Torres is een beetje weg gevallen. V Persie en Sneijder zijn ook in de eindrangschikking flink lager te vinden. Terwijl Zlatan, Lampard en Xavi flink stegen.quote:Cristiano Ronaldo 76
Fernando Torres 61
Lionel Messi 60
Wesley Sneijder 39
Steven Gerrard 38
Edwin van der Sar 36
Cesc Fabregas 23
Robin van Persie 20
David Villa 17
Andrei Arshavin 16
Iker Casillias 13
Xavi Hernandez 10
Ruud van Nistelrooy 10
Zlatan Ibrahimovic 10
Rafael van der Vaart 8
Dirk Kuyt 8
Sergio Aguero 8
Frank Lampard 6
Rio Ferdinand 6
Marcos Senna 6
quote:John Terry 5
Andres Iniesta 5
Sergio Ramos 5
Didier Drogba 4
Emmanuel Adebayor 4
Kaka 4
Frank Ribery 3
Gerrard natuurlijk. Oh wacht, hij heeft helemaal geen EK gespeeldquote:Op zondag 2 november 2008 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noem eens iemand dan die wel het hele seizoen beter was dan de rest en ook nog eens een uitstekend EK heeft gespeeld.
Xavi, van der Sar, Arshavin.quote:Op zondag 2 november 2008 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noem eens iemand dan die wel het hele seizoen beter was dan de rest en ook nog eens een uitstekend EK heeft gespeeld.
Maar Casillas hoort gewoon boven Van der Sar te staan. Wint het EK onder andere door Italie na penalties uit te schakelen.quote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Xavi, van der Sar, Arshavin.
Maar je de beelden van Zenith Petersburg zijn niet wekelijks te zien.
Had ie maar Nederlander moeten zijn hequote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar Casillas hoort gewoon boven Van der Sar te staan. Wint het EK onder andere door Italie na penalties uit te schakelen.
Dat is jammer, dat er zo gestemd wordt. Ergens wel begrijpelijk, maar wel jammer.quote:
verder was hij heel slecht en kon totaal niet zijn stempel drukken op de wedstrijd.. én hij miste zn penalty in de penaltyreeks..quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis scoorde hij wel het doelpunt voor Manchester United in de finale van de CL.
Hij miste ook al een pingel tegen Barcelona in de halve.quote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
verder was hij heel slecht en kon totaal niet zijn stempel drukken op de wedstrijd.. én hij miste zn penalty in de penaltyreeks..
Eerste helft niet gezien? Essien heeft nu nog nachtmerries van de hielen van Ronaldo. Vorig seizoen kwam niemand ook maar in de buurt van zijn niveau, en na zijn blessure is hij ook dit seizoen weer erg goed bezig. Ging op het EK ten onder aan ploeggenoten (Deco, Simao) die dachten net zo goed te zijn. Gewoon een meer dan terechte winnaar.quote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
verder was hij heel slecht en kon totaal niet zijn stempel drukken op de wedstrijd.. én hij miste zn penalty in de penaltyreeks..
quote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iedereen weet dat Iker ook meelurkt op FOK! en dat ie hier toch wel van baalt.
Goed opgelet hoor, dat was volgens mij tegen Roma.quote:Op zondag 2 november 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij miste ook al een pingel tegen Barcelona in de halve.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
Nee hoor, dat was tegen Barcelona. Hij was ook niet goed tegen Barcelona. United speelde toen ook(met name uiit) opvallend afwachtend).
Maar in dezelfde wedstrijden was ook Messi anoniem, dus we vergeven iedereen hun zonden.
Ik zat in Nou Camp lieverd, hij heeft die hele wedstrijd verneukt, daarom ben ik ook zo verdrietigquote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Goed opgelet hoor, dat was volgens mij tegen Roma.
nogmaals danquote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zat in Nou Camp lieverd, hij heeft die hele wedstrijd verneukt, daarom ben ik ook zo verdrietig
quote:
Deze namen werden 1 of 2x genoemdquote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
Heb je ook nog een lijstje met alle genomineerden borisz?
Leuk georganiseerd.
C. Ronaldo is niet mijn keuze, maar vooruit.
En om alle stats vrij te geven. Dit is de verdeling van de punten. Eerste getal is het aantal keer dat iemand op 1 is gezet. Het tweede getal het aantal keer op plek 2 enz. Verdeling van de punten was 5 punten voor plek 1. 3 punten voor plek 2 en 1 plek voor punt 1.quote:Lukas Podolski 2
Xavi Alonso 2
Carlos Tevez 2
Marco Materazzi 2
Nemanja Vidic 2
Adian Mutu 2
Javier Mascherano 2
Roman Pavljoetsjenko 2
Clerance Seedorf 2
Klaas Jan Huntelaar 2
Karim Benzema
Micheal Ballack
Gerald Sibon
Jurgen Colin
Kenneth Perez
Serginho Greene
Royston Drenthe
Boy Waterman
David Silva
Micheal Carrick
Nicolas Anelka
Julio Cesar
Dimitar Berbatov
Pepe Reina
Jamie Carragher
Juninho
Luca Toni
Daniel De Ridder
Karim El Ahmadi
Ferry Bodde
Pepe
Johnny Heitinga
Micheal Essien
Diego
Luka Modric
Fransesco Totti
Paul Scholes
Charles Puyol
William Gallas
Moussa Dembele
Paolo Maldini
Christiaan Chivu
Blaise N'Kufo
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cristiano Ronaldo 38 9 10 227 Lionel Messi 15 21 16 154 Steven Gerrard 11 8 9 88 Edwin van der Sar 10 7 10 81 Xavi Hernandez 6 10 7 67 Fernando Torres 5 10 8 63 Cesc Fabregas 5 5 3 43 Zlatan Ibrahimovic 3 5 4 34 Frank Lampard 1 6 5 28 Iker Casillias 3 4 0 27 Wesley Sneijder 2 4 4 26 David Villa 0 5 4 19 Andrei Arshavin 0 5 2 17 Robin van Persie 2 1 3 16 Rio Ferdinand 0 3 6 15 Ruud van Nistelrooy 1 0 6 11 Dirk Kuyt 1 0 2 7 Marcos Senna 1 0 2 7 Rafael van der Vaart 0 1 1 4 Sergio Aguero 0 0 2 2 |
Netjes meegenomen in de voorrondequote:
Dat viel wel mee hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 13:09 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Eerste helft niet gezien? Essien heeft nu nog nachtmerries van de hielen van Ronaldo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |