Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef Wensley het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan die lasers?
Dan moetje oplaserenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..
Hey, dat is mijn grapje. Maar dan tien topics terugquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg, maar even over die lasers he. Welke moet ik nou kopen?
(hihihi)
Je bedoelt andersom?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, maar ik meen het.
Is de True 30mW Green echt veel beter dan de True 50mW Green, of maakt het niet zoveel uit?
I'm going where you're going.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef neo2000 het volgende:
Just kill me now.
Oeps, inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom?
Ik weet niet zal wel voor die 30$..
Die van mij is gister geshipped.
Er zijn echt te veel kneuzen die Dealextreme spullen doorverkopen via marktplaats als zjnde een origineel kwaliteitsproduct.. Ipodoordopjes, geheugenkaartjes etc..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..
Wat hebbie besteld?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef divided het volgende:
Status:
(of current
shipment) On 11/1/2008:
Waiting for Supplier
hoelang duurt zo'n melding normaal ?
bij mij had het anderhalve week geduurd.. Producten waren niet out of stock.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat hebbie besteld?
Bij mij meestal 1-2 werkdagen.
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaarquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Verkopen zo ook olie voor deze lighters enz?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
En waarom zou je het uberhaubt uit china laten komen als je het voor een paar duppies in een willekeurige supermarkt/tabakszaak kan krijgen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaar
Ivm met brandgevaar etc.
Daar gaat geen gas inquote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:
2 of 3 euro heb je al zon bus navul gas bij de supermarkt.
Kom eens achter je pc vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop