quote:Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest.
quote:De Jeugd van Tegenwoordig de tegenpool van Bruce Springsteen
"Hij is born in the USA, een sekssymbool en maakt muziek"
sites
Tekenen is de nieuwe hobby van De Jeugd van Tegenwoordig. En nadat de kleurplaat helemaal met zwart overkleurd is mag producer Bas Bron het af maken met een plastic mes. Tot hun spijt. "Jezus Bas, jij kan ook helemaal niks hè", concludeert Willie Wartaal.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42049543&type=-1quote:WIE: De volledige Jeugd van Tegenwoordig
WAAR: Pinkpop 2009
WANNEER: Maandag, eind van de middag
WAT IS HET BELANGRIJKSTE DAT JULLIE DEZE WEEK HEBBEN GEDAAN?
Vieze Fur: "Ik heb heerlijk gegeten. Kreeftensoep, eendenborst, oesters."
P. Fabergé: "Volgens mij heb ik iedere dag oesters gegeten vandaag."
Vieze Fur: "En ik heb een kindje uit een brandende boot gered."
Wille Wartaal: "Alleen maar omdat ze nog een meier bij zich had hoor. Volgens mij had 'ie de boot zelf in aangestoken."
WAT IS JE FAVORIETE FESTIVALVERHAAL?
Vieze Fur: "Ik heb een keer iemand naar de wasbak gesleept die door de pillen niet meer kon lopen."
P. Fabergé: "En we hebben voor 3FM een huiskamerconcert gedaan en toen vroeg die jongen die daar woonde of ik een pilletje wilde. Maar ik moest nog optreden. Dus ik zei: geef 'm alvast maar, dan bewaar ik hem wel. En toen kwam ie met een boterhamzakje vol met pillen aanzetten."
Vieze Fur: "Ik heb gecrowdsurfd in die woonkamer, toen liep ik over het plafond."
HEB JE EEN RITUEEL VOORDAT JE HET PODIUM OP GAAT?
P. Fabergé: "Eten."
Willie Wartaal: "En tekenen. We hebben tegenwoordig een voorspellende gave. We hebben het ergens over en een paar dagen later gebeurt het zomaar."
Vieze Fur: "Zo had ik het vandaag nog over salsa. Over die saus dan, niet over de muziek. En toen kwamen we hier aan en stond er ineens een pot salsa."
WIE HAD DEPECHE MODE MOETEN VERVANGEN OP DE ZONDAGAVOND?
P. Fabergé: "Niets ten nadele van Krezip hoor, maar weet je wat het probleem is. Stel, je gaat naar een concert van Marco Borsato en hij komt niet. In plaats daar van staat je blinde buurman op het podium, daat zit je toch niet op te wachten?"
Willie Wartaal: "Je blinde pedo buurman."
P. Fabergé: "Dan toch liever Marco Borsato."
WAT IS HET GROOTSTE VERSCHIL TUSSEN JULLIE EN 'THE BOSS'?
Willie Wartaal: "Hij is Born In The USA, en wij niet. Hij is een sekssymbool, en wij niet. En hij maakt muziek, en wij niet."
Middelvingers voor de regen!!quote:foto Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Bazenoptreden!
Ik heb er van genoten, en de regen maakte het eigenlijk helemaal af.
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuigerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef fyah het volgende:
Wel jammer dat er niks van het eerste half uur is te vinden, ik vond de stofzuiger zo vet gedaan
flap flap. en ook na fur zn 'ik sta in de club' stukje deden ze iets nieuws met de klanken van 'niet als jouw' meen ik.quote:foto Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuiger
Ohja ik sta in de club met autotunequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef fyah het volgende:
[..]
flap flap. en ook na fur zn 'ik sta in de club' stukje deden ze iets nieuws met de klanken van 'voor jouw' meen ik.
Gaaf gemixed was dat idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop