Voor wat?quote:
Lucianoquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Maaskant heeft natuurlijk helemaal gelijk, wat een drama scheids.![]()
Kut Belg
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. Ik zie AZ nog wel gelijkspelen...
Laten we in godsnaam hopen van niet. Beste AZ aankoop van de afgelopen drie jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
Die is weg in de winter.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk dat mijn boergenoten hebben gewonnen
Mag jij hopen hoor, maar ik denk dat hij weg gaatquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam hopen van niet. Beste AZ aankoop van de afgelopen drie jaar.
Je 2de club toch?quote:
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.fi.swf?chanel=re_21quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand nog een link van die Justin.tv stream waar nu AZ op gestreamd wordt? Heb het verongeluk weggeklikt en kan het niet meer terug vinden op de website.
Heb je nou een seizoenskaart? Ik zag je wel met onder andere J. bij Ajax - Twente (playoff).quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat wel,
jammer van onze koppositie als het zo blijft
ja klopt, ging via kaart van iemand anders, zelf heb ik geen kaart. af een toe bezoeken we een wedstrijd, de rest kijken we meestal bij iemand thuis die het kan ontvangenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je nou een seizoenskaart? Ik zag je wel met onder andere J. bij Ajax - Twente (playoff).
The page doesn't exitquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:01 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.fi.swf?chanel=re_21
astu, AZ GOOOOO!
quote:
huh, hij doet het gewoon bij mij hoor..quote:
Viel bij mij ook even weg, doet het nu weer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:06 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
huh, hij doet het gewoon bij mij hoor..
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.fi.swf?chanel=re_21
Sterven ze automatisch uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle Friezen zijn homo's aldus de klappers.
In Friesland raak je de weg sowieso al vrij snel kwijt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:08 schreef kutstudent_ het volgende:
Heerenveen is de weg kwijt, nu doordrukken AZ!
Juist,quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:08 schreef kutstudent_ het volgende:
Heerenveen is de weg kwijt, nu doordrukken AZ!
Ze hebben daar maar 1 weg ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Friesland raak je de weg sowieso al vrij snel kwijt.
Mwah. Meestal is het gewoon één weg door alle weilanden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Friesland raak je de weg sowieso al vrij snel kwijt.
Je weet wat een edit-knop is?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef kutstudent_ het volgende:
Wordt een beetje te gevaarlijk voor dat goal van AZ..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is het juiste antwoord op de TT... gefeliciteerd
De Friezen bewijzen het weer eensquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
Hopelijk speelt AZ gelijk.
En dan mogen ze volgende week verliezen van Twente
quote:
Ik zie AZ het liefst verliezen maar met een gelijkspel ben ik opzich wel blijquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:22 schreef kutstudent_ het volgende:
Jahoor, kut Heerenveen. Dit verdienen ze dus echt totaal niet, AZ komt wel terug...
Je doet je username weer eer aanquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:22 schreef kutstudent_ het volgende:
Jahoor, kut Heerenveen. Dit verdienen ze dus echt totaal niet, AZ komt wel terug...
Het grote gevaar voor Vandenbussche Een Belg.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:24 schreef TheZapster het volgende:
2-3![]()
Wat is dat voor een keeper zeg
? Feyenoord heeft echt geen geld om Tim Krul te kopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer voor Heerenveen dat Tim Krul zn tijd zit te verdoen bij feyenoord ipv bij hun onder de lat staat
Die zit nog gewoon z'n tijd te verdoen bij Newcastle hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer voor Heerenveen dat Tim Krul zn tijd zit te verdoen bij feyenoord ipv bij hun onder de lat staat
Krul tegenwoordig bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Inderdaad, pussy's hier.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom zijn vrijwel alle Ajacieden voor Heerenveen lijkt het ?! of tegen AZ? Bang voor de 11 van Van Gaal?
Wel een gouden zet voorlopig om Vandenbussche te passeren.
ja heb al ge-edit, ergens dacht ik dat tim krul toen kon kiezen tussen heerenveen en feyenoord en dat het feyenoord werd....quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
? Feyenoord heeft echt geen geld om Tim Krul te kopen
Omdat AZ een smerige GloryHunter club isquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom zijn vrijwel alle Ajacieden voor Heerenveen lijkt het ?! of tegen AZ? Bang voor de 11 van Van Gaal?
Wel een gouden zet voorlopig om Vandenbussche te passeren.
Ze willen graag een weekje bovenaan staan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom zijn vrijwel alle Ajacieden voor Heerenveen lijkt het ?!
En Ajax niet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat AZ een smerige GloryHunter club is
Ajax niet zeker.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat AZ een smerige GloryHunter club is
Tja, als Feyenoord Krul had gekregen had Henkie echt niet meer op doel gestaan nu.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Feyenoord beste papieren voor Krul < dat was het laatste wat ik er over las voor ik 3 weken op vakantie ging, vandaar
Zegt genoeg hequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
Steppe was toch keeper van het jaar in België?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gun elJAMBONdaoui nog een doelpunt.²
Het is bijna vragen om de 3-3quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
KOENDERS VOOR JE BESTE SPELER BIJ 2-3????!!?!?!!
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Zo verwar je de tegenstanderquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Ja er is inderdaad erg veel glory momenteelquote:
En de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Zo verwar je de tegenstander
~quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja er is inderdaad erg veel glory momenteel![]()
2 jaar geleden: DSB stadion elke wedstrijd vol (Goed seizoen)
1 jaar geleden: AZ Speelt kut stadion meestal voor de helft vol
Ze mogen Van Gaal wel bedanken voor het inbregen van Koenders.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:41 schreef NoizEkick het volgende:
Heel netjes Heerenveen. Respect!
Inderdaad... en dan nog zo in de voeten van een Heerenveenspeler ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja dan baal je dat je tijd hebt lopen rekken en zo'n kutcorner neemt ipv die in de 16m brengt
* Hertog_Martin heeft een hekel aan korte corners om tijd te sparen
idd iedereen kan eerste worden volgende weekquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:44 schreef sjimz het volgende:
Anders staat de Top 6 even dicht bij elkaar
Alsof Pelle het afgerond hadquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef kutstudent_ het volgende:
Zo, hoe bedoel je. GEEN buitenspel dus.
AZ echt onterecht verloren, zonde.
Daar dacht ik ook meteen aan, niettemin had ik het nog wel willen zien of hij de keeper had uitgekapt en gescoord. Pelle stond echt bij lange na geen buitenspel en Hamdoeidoei zo te zien op 1 lijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alsof Pelle het afgerond had
Tja, misschien in de rebound.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, maar had 'm wel af kunnen leggen op Hamdaoui vlak voor Steppe, dan zit ie zeker. Dat was een goal geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Joh, el hamdaoui liep ook nog mee. 2 tegen 1 op de keeper, was 100% doelpuntquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Pelle + andere speler = 80% kans op doelpunt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Joh, el hamdaoui liep ook nog mee. 2 tegen 1 op de keeper, was 100% doelpunt
Waarom 80%?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pelle + andere speler = 80% kans op doelpunt.
100% kans op goed kapsel.![]()
Niets is 100%, heb vaak genoeg zulke kansen verprutst zien worden. En AZ heeft deze wedstrijd gewoon te weinig kansen gecreëert, 4 schoten op doel, wel 3 gemaakt dus effecief dat wel. Maar daar lag het vooral aan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Joh, el hamdaoui liep ook nog mee. 2 tegen 1 op de keeper, was 100% doelpunt
100% kans dat Hamdaoui 'm maakt als hij de bal goed krijgt, 60% kans dat Pelle de bal goed geeftquote:
Je zegt het zelf al: wel effectief. Waarom zouden ze de grootste kans uit de wedstrijd niet benutten dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Niets is 100%, heb vaak genoeg zulke kansen verprutst zien worden. En AZ heeft deze wedstrijd gewoon te weinig kansen gecreëert, 4 schoten op doel, wel 3 gemaakt dus effecief dat wel. Maar daar lag het vooral aan.
Pelle is kut idd, maar zo'n bal kan zelfs hij niet verkeerd geven. Dus totale onzin wat je zegtquote:
Heb je opzich wel gelijk in. Maar ik was ook degene die zei dat het een 100% zeker doelpunt was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:08 schreef kutstudent_ het volgende:
Snap niet dat jullie allemaal zo bitchen op Pelle.
Hij was belangrijk voor AZ vandaag, vind hem ook helemaal niet slecht spelen. Wordt iig steeds beter.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:08 schreef kutstudent_ het volgende:
Snap niet dat jullie allemaal zo bitchen op Pelle.
Hij was belangrijk voor AZ vandaag, vind hem ook helemaal niet slecht spelen. Wordt iig steeds beter.
Ik hoop het, de fysieke arbeid die Verbeek van ze eist is goed voor de tegenpartij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat zou wat zijn, Feyenoord 17de...
Die fysieke arbeid gaat nog wel uitbetalen, maar dat is niet de reden dat ze verliezen. Meer teams zouden meer op fysiek moeten trainen, het is niet voor niets dat als eredivisie spelers naar het buitenland gaan ze in enkele maanden fysiek een stuk krachtiger en fitter zijn... sneijder en van der vaart bvquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het, de fysieke arbeid die Verbeek van ze eist is goed voor de tegenpartij.²
NEC staat nog aardig hoog, die kunnen op 16 punten komen bij winst..quote:Op zondag 2 november 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Wel jammer dat de huidige top op zaterdag heeft gespeeld. Er komt geen één concurrent in actie.
Maar ik zie ze niet meedoen om het kampioenschap en Ajax, PSV, AZ, Twente, Groningen, Heerenveen en NAC welquote:Op zondag 2 november 2008 11:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
NEC staat nog aardig hoog, die kunnen op 16 punten komen bij winst..
Succes vanmiddag.quote:
quote:
Ik zit er al klaar voorquote:Op zondag 2 november 2008 11:33 schreef Superheld het volgende:
2 zelfs..
Hopelijk weer lachen, gieren en brullen met Feyenoord
Is er ergens een filmpje of een foto ofzo van greene waar hij z'n middelvinger opsteekt?quote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef denthemen het volgende:
Greene uitgefloten door de eigen aanhang
Ja gek he, als je de middelvinger opsteekt naar je eigen fansquote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef denthemen het volgende:
Greene uitgefloten door de eigen aanhang
Ahjoh, waarom niet?quote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Feyenoord wederom niet winnen eigenlijk..
Omdat Roda ook steeds beter gaat draaien, en de verdediging van Feyenoord echt van een bedenkelijk niveau is.quote:Op zondag 2 november 2008 12:28 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Ahjoh, waarom niet?
Ze moeten toch een keer gaan winnen.
Er zijn er 2 die het beweren en verder heeft niemand het gezienquote:Op zondag 2 november 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja gek he, als je de middelvinger opsteekt naar je eigen fans
Nee, het is gewoon een fabeltje.quote:Op zondag 2 november 2008 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Is er ergens een filmpje of een foto ofzo van greene waar hij z'n middelvinger opsteekt?
quote:Op zondag 2 november 2008 12:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Feyenoord virtueel 17e hihihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |