Omdat het bij je leven hoort? Onafhankelijkheid, eigen boontjes doppen, je tegenover niemand te hoeven rechtvaardigen maar wel je eigen verantwoordelijkheden dragen? Zuipen met mensen in het studentenhuis? Je eigen leven beginnen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef agter het volgende:
Als je ouderlijk huis in de buurt van een grote stad is, is het vaak veel makkelijker om niet op kamers te gaan.
Waarom zou je ook?
Vind het ook wel heel sociaal om gewoon thuis te blijven wonen als het enigsinds kan met de reisafstanden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Baasvaak. het volgende:
Als 18 jarige psycholoog student in Utrecht woon ik ook nog thuis. Ik zou wel willen, maar heb er het geld niet voor. Moet alles zelf betalen en dus ook als het gebeurt mijn kamer. Leen al 200 per maand en bespaar liever wat meer geld voor het terug betalen dan nu al op kamers te gaan.
Mijn reistijd is een halfuur fietsen of 45 minuten met OV. Prima te doen. Tevens wonen al mijn vrienden en zijn al mijn dingen in mijn eigen woonplaats. Voor mij is het leven prima zo. Ik heb al genoeg vrijheid van mijn ouders.
Wat is je probleem? Wat maakt jou het uit wat andere mensen doen met betrekking tot wonen? Jij hebt er toch geen last van.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:03 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Omdat het bij je leven hoort? Onafhankelijkheid, eigen boontjes doppen, je tegenover niemand te hoeven rechtvaardigen maar wel je eigen verantwoordelijkheden dragen? Zuipen met mensen in het studentenhuis? Je eigen leven beginnen?
Gemakzucht, gadverdamme.
Als je het geld ervoor niet hebt begrijp ik dat. Ik heb het over mensen die gewoon makkelijk op kamers kunnen, die het zelfs soms 2 uur reistijd zou verkorten, maar het niet doen. Volgens mij hebben die gewoon een achterliggende ontwikkeling.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Baasvaak. het volgende:
Als 18 jarige psycholoog student in Utrecht woon ik ook nog thuis. Ik zou wel willen, maar heb er het geld niet voor. Moet alles zelf betalen en dus ook als het gebeurd mijn kamer. Leen al 200 per maand en bespaar liever wat meer geld voor het terug betalen dan nu al op kamers te gaan.
Mijn reistijd is een halfuur fietsen of 45 minuten met OV. Prima te doen. Tevens wonen al mijn vrienden en zijn al mijn dingen in mijn eigen woonplaats. Voor mij is het leven prima zo. Ik heb al genoeg vrijheid van mijn ouders.
Heerlijk die bekrompen gedachtengangquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gewoon een achterliggende ontwikkeling.
Je hebt nogal een erg arrogante houding. Je ziet jezelf blijkbaar als enorm superieur omdat jij al op je 17e blijkbaar zelfstandig genoeg bent om op jezelf te wonen. Laat die houding absoluut varen zeg.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef Syheriat het volgende:
Als je het geld ervoor niet hebt begrijp ik dat. Ik heb het over mensen die gewoon makkelijk op kamers kunnen, die het zelfs soms 2 uur reistijd zou verkorten, maar het niet doen. Volgens mij hebben die gewoon een achterliggende ontwikkeling.
Nee, tuurlijk. Iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt. Maar ik vind het gewoon zo opvallend, het zijn er zoveel. Al is Fok! dan ook niet de goede site om het tegendeel te bewijzen, realiseer ik me nuquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Wat maakt jou het uit wat andere mensen doen met betrekking tot wonen? Jij hebt er toch geen last van.
Maar je ziet je eigen houding superieur ten opzichte van die van mijquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je hebt nogal een erg arrogante houding. Je ziet jezelf blijkbaar als enorm superieur omdat jij al op je 17e blijkbaar zelfstandig genoeg bent om op jezelf te wonen. Laat die houding absoluut varen zeg.
Ik wijs je vanuit een neutrale positie op je arrogantie. Je kijkt blijkbaar echt enorm neer op mensen die niet zo snel op zichzelf willen gaan als jij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:09 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Maar je ziet je eigen houding superieur ten opzichte van die van mij![]()
Hoe weet ik nou wie arroganter is?
Tenzij er andere redenen voor zijn hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heerlijk die bekrompen gedachtengang
Hmm, joah, eigenlijk wel. Maar dat basseer ik niet op de manier waarop ze leven, dat komt omdat ik mensen die thuiswonen vaak gewoon suffer vind, minder grappig, minder sociaal, etc. Het is ook gewoon iets wat je terugziet in mensen, als ze met andere studenten in huis wonen gaan je sociale vaardigheden beter ontwikkelen. M'n beste vriend woont nog thuis maar kan niet wachten tot ie weg is, al m'n andere goede vrienden wachten ook af tot hun zaken rond zijn om te vertrekken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik wijs je vanuit een neutrale positie op je arrogantie. Je kijkt blijkbaar echt enorm neer op mensen die niet zo snel op zichzelf willen gaan als jij.
*BREAKING NEWS*quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:11 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik snap het gebrek aan de behoefte gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |