Dus omdat mijn mening jou niet aanstaat moet ik maar weg. Lekker verdraagzaam mannetje ben jijquote:Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tieft toch een eind op man Hank.
En ja, ik hou meer van hardcore ja..
Dus jou mening is dat de kick gaar is en dan is het gelijk maar kanker. Lekker genuanceerd mannetje ben jijquote:Op maandag 3 november 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus omdat mijn mening jou niet aanstaat moet ik maar weg. Lekker verdraagzaam mannetje ben jij.
En heel fijn dat je van hardcore houdt, dat zag ik ook wel aan je Enzyme avatar en aan je ondertitel.
kan je beter deze luisterenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat een kut cd is dit zeg [ afbeelding ]
Waarom zou je genuanceerd zijn over een genre dat bestaat uit 'WE WILL NEVER LEAVE THIS PLACE SO WAVE THOSE HANDS ABOVE YOUR FACE CO-COCAINE MOTHERFUCKA' en dan die eeuwige afgezaagde kick eronder?quote:Op maandag 3 november 2008 19:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dus jou mening is dat de kick gaar is en dan is het gelijk maar kanker. Lekker genuanceerd mannetje ben jij.
Zo dat was lastig.
Leve het vrije woord. Hardstyle blijft gewoon suffe kutmuziek.quote:Op maandag 3 november 2008 19:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dus jou mening is dat de kick gaar is en dan is het gelijk maar kanker. Lekker genuanceerd mannetje ben jij.
Zo dat was lastig.
Dan vind ik jou een sufkut, moet je niet op je tere zieltje getrapt zijn hequote:Op maandag 3 november 2008 20:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Leve het vrije woord. Hardstyle blijft gewoon suffe kutmuziek.
Hij geeft een mening, jij speelt het op de man. Niet echt hetzelfde, hè?quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan vind ik jou een sufkut, moet je niet op je tere zieltje getrapt zijn he.
Leve het vrije woord.
Ik noem dat geen mening.quote:Op maandag 3 november 2008 20:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hij geeft een mening, jij speelt het op de man. Niet echt hetzelfde, hè?
Prima, je kent me toch nietquote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan vind ik jou een sufkut, moet je niet op je tere zieltje getrapt zijn he.
Leve het vrije woord.
Juistquote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima, je kent me toch niet. En je hebt geen FoBo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |