Hey, dat heb ik heul niet gezegd?!quote:
wie dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik heul niet gezegd?!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Hey kaaspl
Enne, DE, die tik heb ik ook, reuze onaangenaam! Mensapen doen dat ook, breeduit lachen als ze bang zijn
Niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef golfer het volgende:
Ik vind het interieur van mijn nieuwe toettoet ook wel kicken:
[ afbeelding ]
Wauw Annie, mooie bak hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net een Kever uit 1985 gekocht. Jubileum model, met 1200cc motor. De kever bezit schijfremmen, hoofdsteunen en overal drie punt gordels. Prima om als woon- werk verkeer te gebruiken. Ook op de afstanden die ik moet (daar is die op gekocht). De kleur is een beetje zilver grijs achtig en hij heeft getinte ramen. Beperkt aantal zijn er van gemaakt.
[ [url=http://www.volksrepairs.nl/occasions/100_3255%20[640x480].JPG]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://www.volksrepairs.nl/occasions/100_3269%20[320x200].JPG]afbeelding[/url] ]
Link: http://www.volksrepairs.nl/vw1200Jubi85.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijdt heerlijk. Lekker relaxed met automaat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het ziet er wel erg mooi uit. Rijd die goed?
Het was een mooi klein Kevertje hehquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Annie, wat een beeld van een autootje...een beetje de niet-hippie versie
Die ander zal altijd een mooie herinnering blijven
Wij zijn net terug van uit eten en allebei last van onze darmen. Tsja, daar dus maar niet meer eten.
zit helemaal niet op de bankquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zit jij op de bank, DH?
En de typ-tyfes hebben zo te lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
niks,bijkomenj van werk en voorbereiden op werk morgen
Dus 2 kevers straks?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor.
Oh, die paarse kever doen we niet weg. Maar op termijn wel op gaan knappen.
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:38 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, die paarse kever doen we niet weg. Maar op termijn wel op gaan knappen.
AKnynke's infamous scrambled eggsquote:Op zondag 2 november 2008 11:22 schreef AKnynke het volgende:
morgen! zit te bedenken wat ik voor ontbijt kan maken!
HELL YEAH!!!!quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
AKnynke's infamous scrambled eggs
waarom infamous? Maar die hadden we eergister al. Wentelteefjes heb ik ook wel zin in, maar dan moet ik eerst naar de super...en k lig nog in bed!quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
AKnynke's infamous scrambled eggs
Omdat ze zó onwijs lekker zijnquote:Op zondag 2 november 2008 11:29 schreef AKnynke het volgende:
waarom infamous? Maar die hadden we eergister al. Wentelteefjes heb ik ook wel zin in, maar dan moet ik eerst naar de super...en k lig nog in bed!
Ohhh gezellig zeg!quote:Op zondag 2 november 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Woesj, lekker uitgeslapen na het etentje bij DE en haar mister. Was lekker & gezellig!
Nu de dag op gang zien te krijgen, ik moet nog wat werk doen vandaag
Darmen alweer op orde, Lein en Isa?
Zo eentje?quote:Op zondag 2 november 2008 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch lekker weerOvermorgen kan ik mn nieuwe fietsje ophalen, dan ga ik proberen een nieuw persoonlijk topsnelheidsrecord te zetten
Ik denk dat ze de goeie mensen hebben weggepest en er malloten voor in plaats hebben aangenomen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Vork het volgende:
Zeg, er is niet zoiets als een landelijke TNT storing ofzo, dat alle post verkeerd wordt bezorgd? Ik denk dat we hier in de flat van de afgelopen week toch zeker een brief/ding of 10 binnen hebben gekregen voor totaal andere adressen (andere namen, nummers, straten, wel in Arnhem). Als het er niet meer zijn (dit is alleen van wat iedereen de afgelopen 3 dagen uit z'n eigen brievenbus heeft geflikkerd). Of is de postbode gewoon compleet versleten?
Ben jij weg gepest bij de TGP?quote:Op zondag 2 november 2008 19:02 schreef MuadDib het volgende:
Ik denk dat ze de goeie mensen hebben weggepest en er malloten voor in plaats hebben aangenomen.
Weggepest is een groot woord. Maar het werk is ondertussen zo onaantrekkelijk gemaakt dat ik blij ben dat ik daar weg ben.quote:
Jij ook al? Great minds think (and act) alike!quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik lig op mnm bedje met laptopje en tv aan
Hoe bedoel je? Wat is er zo onaantrekkelijk aan de TGP gemaakt dan?quote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef MuadDib het volgende:
Weggepest is een groot woord. Maar het werk is ondertussen zo onaantrekkelijk gemaakt dat ik blij ben dat ik daar weg ben.
Mijn lappie is beetje kaduukquote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij ook al? Great minds think (and act) alike!
Babequote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef MissHobje het volgende:
Mijn lappie is beetje kaduuk
Snel nieuwe kopen
Ja hier ook goed. Druk weekend gehad dat je zo brakjes bent?quote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef MissHobje het volgende:
Ja goed goed goeden joe ????
Ben wel brakjes vandaag een beetje.. maar dat mag.
Ja enorm !!quote:Op zondag 2 november 2008 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hier ook goed. Druk weekend gehad dat je zo brakjes bent?
Het begint steeds meer lopende bandwerk te worden. Bijna alleen nog binnenwerk terwijl juist het buitenwerk zo aardig was.quote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe bedoel je? Wat is er zo onaantrekkelijk aan de TGP gemaakt dan?
Gelukkig heb je een carrière-switch gedaanquote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
Het begint steeds meer lopende bandwerk te worden. Bijna alleen nog binnenwerk terwijl juist het buitenwerk zo aardig was.
Ja een enorm druk goed weekend dat absoluut!@quote:Op zondag 2 november 2008 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wel een goed druk weekend? Of negatief druk?
1 van de betere platen deze eeuwquote:Op zondag 2 november 2008 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
vandaag de nieuwe james bond gezien in de bios. Hij is wel tof!quote:Op zondag 2 november 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar James Bond is op tv... Pierce Brosnan
quote:Op maandag 3 november 2008 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, ligt er sneeuw en ijs dan!!Je zit écht in een andere wereld
Van mij geen kusje, maar een kopje warme choco
~
Zo, even meer dan 12 uur geslapenIk ben om 8 uur gisteravond naar bed gegaan en kom er net uit
Ik was doodop hehe. Sommige mensen zijn héél vermoeiend een weekend lang om je heen
Maar ik heb een tof weekend gehad, bedankt!
Die persoon kan best vermoeiend zijn jaquote:Op maandag 3 november 2008 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, ligt er sneeuw en ijs dan!!Je zit écht in een andere wereld
Van mij geen kusje, maar een kopje warme choco
~
Zo, even meer dan 12 uur geslapenIk ben om 8 uur gisteravond naar bed gegaan en kom er net uit
Ik was doodop hehe. Sommige mensen zijn héél vermoeiend een weekend lang om je heen
Maar ik heb een tof weekend gehad, bedankt!
heeft Isa sokken voor je gebreid?quote:Op maandag 3 november 2008 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
wat een lekkere sokken heb ik aan vandaag zeg![]()
Nouhouquote:Op maandag 3 november 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
je bent ook wel een béétje vermoeiend![]()
Ik hoop dat t pluis van je nieuwe sokken onder je nagels komt te zitten en nare ontstekende ingroeiende nagels veroorzaaktquote:Op maandag 3 november 2008 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
wat een lekkere sokken heb ik aan vandaag zeg![]()
Ja, ducktape! Kan je de paarse kever niet repareren met ducktape? Gecombineerd met wat pur-schuim en ty-ripjes ofzo?quote:
en ik eigenlijk ook. Tijd voornamelijk.quote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, ik moet ff wat weten over 14/15 november ivm planning
quote:Op maandag 3 november 2008 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat t pluis van je nieuwe sokken onder je nagels komt te zitten en nare ontstekende ingroeiende nagels veroorzaakt![]()
![]()
JA HALLO ZEG! Ik stond rond die tijd al met m'n eerste oudje onder de douche!quote:Op maandag 3 november 2008 08:31 schreef Vrok het volgende:
Nogsteeds niemand wakker. HALLO OPSTAAN MET JE LUIE REET, HET IS AL VEEL TE LAAT! DE DAG IS ZOWAT VOORBIJ!
Gefrituurde Savooiekool? En wat eet je er dan verder bij?quote:Op maandag 3 november 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh Savooiekool. Dat neem ik altijd hier in de English Pub. Gefrituurde Savooiekool. Supergreasy maar superlekker.
quote:
in positieve zin danquote:Op maandag 3 november 2008 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die persoon kan best vermoeiend zijn ja![]()
Friet.quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gefrituurde Savooiekool? En wat eet je er dan verder bij?
Had ze veel te vertellen?quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
Net met Liejannuh gegeten enzo, was gezellig
Jaaah Liejannuh is echt een bezige reisbijquote:
Mhehehehehe je bent in Japan net zo druk als in Nederland dusquote:Op maandag 3 november 2008 16:27 schreef kaasplankje het volgende:
en ik ga maffen girls, t is hier alweer 0:25tijdsverschil is echt raarrr; ik ben een traveln00b
voor het eerst buiten mijn eigen continent
Kusjekrioelquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Kusjekrioel![]()
Ik weet waar je huis woont, waar het huis van je vriendin woont en hoe je auto eruit ziet heh![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef kaasplankje het volgende:
Jaaah Liejannuh is echt een bezige reisbijwat ik in een week doe doet zij in 1 dag!
morgen ga ik met haar sightsee-en, tempels bekijken enzo, we hebben een druk programma en ik moet al vroeg opstaan en ontbijten
![]()
Van die waterige supermarktkip, gooi een kipfilet van 200 gram in de pan en hou 150 gram overquote:Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef Den_Haag het volgende:
manueel therapeut?
Er staat een heerlijk stoofpotje op met aardappel, spitskool en prei. Straks nog de pikant gebakken kip erbij. Moet wel lekker zijn
Eindelijk weer kip van een poelier. zoveel beter dan de supermarktkip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bedoel ik iddquote:Op maandag 3 november 2008 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van die waterige supermarktkip, gooi een kipfilet van 200 gram in de pan en hou 150 gram overVieze bah.
Waarom heeft kippenborst geen tepels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja, paarden zijn net mannen. Can't live with them, can't live without themNet als seks. Seks is als lucht, het is niet belangrijk, totdat je het niet krijgt
![]()
Ja. Een heleboel. In welke categorie zoek je iets? Een van mijn persoonlijke favorieten zijn de 6 basis-behoefte van de mens. Je hebt nodig: Rust, Regelmaat en Reinheid, gecombineerd met Licht, Lucht en Liefde.quote:
hmm?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Wel megavaag dat mijn vader als ik de telefoon niet opneem vervolgens gaat bellen met iemand die 2 uur reizen bij me vandaan woont.
Maar als je het heeeel lang doet in 1 keer dan zal dat heus wel meevallenquote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
In de Oprah show raden ze 2-3x per week seks aan om jong te blijven, maar dat haal ik nietik word dus een oud wijf
Mooie uitkomst, de AKO. Gelukkig niet die in en in verbitterde De Winter als winnaar.quote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal weltrustenIk ben hier nog wel even.
Wanneer zijn eigenlijk de verkiezingen in de VS? Kan ik het op mijn werk volgen, kijk nu naar de uitreiking van de AKO-literatuurprijs. Toch leuk als er iets interessants op is als ik moet 'werken'.
Nynke, sprongen jullie ergens af of zo? Want het is wel heel hoog, dat springenEn bedankt weer voor de foto's
Vind het altijd leuk als je die plaatst
Lein, kutpaardenMijn vingers doen nog steeds pijn
Best lastig af en toe en je wordt er op de raarste momenten aan herinnerd dat ze gebroken waren (bowlen...
) En mijn vader had alleen iets vaags (over een etentje met het werk en na veel gedoe en genoem van data waarop ik steeds aangaf altijd wel te kunnen als iemand me maar even om 23:00 afzet op mijn werk, toch niets afgesproken want het was te lastig. Of zo). Wel megavaag dat mijn vader als ik de telefoon niet opneem vervolgens gaat bellen met iemand die 2 uur reizen bij me vandaan woont.
Ja, prima winnaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooie uitkomst, de AKO. Gelukkig niet die in en in verbitterde De Winter als winnaar.
Komende nacht is het bitterballen en biertijd voor de Amerikaanse verkiezingen. Ik lig met mijn slaapzakje voor de TV.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, prima winnaar![]()
En ik ben er ook de hele nachtKan me nog een uitspraak van Yvonne herinneren van 8 jaar geleden: "Ik ga pas naar bed als de president bekend is!" Dat duurde daarna nog een paar weken
Ja, ik hoorde ook al iets over stemfraude. Nu alquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Die uitspraak doe ik dus maar niet. Ik hoorde in NY al weer over allerlei gedoe met stemmachines die alleen maar op McCain konden aftemmen. Wat je ook indrukteDus misschien wordt het nog gedoe.
Het is een bijzonder land inderdaad. Of eigenlijk is het geen land, het is een unie en dat verklaart een boel gedoe. Met zoveel republieke deelstaten krijg je het niet snel goed en efficiënt geregeld. Maar wij zitten er straks maar mooi mee, met die aanstaande wereldleider.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook al iets over stemfraude. Nu alVroeger dacht ik dat Amerika een modern land was, maar sinds Katrina en New Orleans is alles mogelijk in dat derde wereld land.
Ik zit in een schijnheilige spagaat. Toegegeven: Obama is eigenlijk ook gewoon een lul voor de mensen. De gemiddelde Amerikaan wordt ook niet beter van deze man.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Denk je dat het werkelijk heel veel gaat uitmaken wie er aan de macht komt in de VS? Ik heb zo'n zacht stemmetje in mijn achterhoofd dat me vertelt dat het eigenlijk geen reet uitmaakt. Dus ik kijk maar wie ik sympathieker vind overkomen en dat is die Obama...
Ik heb er ook niets mee.. vind wel dat die Obama moet winnenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:47 schreef DarkElf het volgende:
En ik word een beetje moe van die hele verkiezingshype hier... dus ik lees het morgen wel
En daarna ga ik gezellig in tvliegtuig met de mr naar Berlijn
nationale fok-feestdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*noteert: 11-4, Steers officiele coming-out
quote:
quote:
Wattenstaafjes!!quote:Ik heb een heel vies toetsenbord hier. het is-teken is zo gruwelijk plakkerig dat je m bijna niet ingedrukt krijgt
Jongste? Jij bent toch niet oud genoeg om kinderen te hebben die tattoo's nemen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Vannacht oebamaatje kijken ?... ik weet het nog niet. Morgen krijgt mijn jongste een tattoo (in Utereg) en daar wil ik frips en fruiting bij zijn om foto's te schieten
Lamsbiefjes en aardappelpuree met geroerbakte spinazie, uitje knofquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, het is niet mijn toetsenbord
Ga je lekker koken vandaag?
Mijn jongste is 21quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongste? Jij bent toch niet oud genoeg om kinderen te hebben die tattoo's nemen?
Wat voor een tattoo neem hij/zij?
Dank je. Het komt op zich wel goed uit i.v.m. m'n rug nu. Maar verder is ziek zijn natuurlijk altijd op een slecht moment.quote:
Kan ik niet mee aankomen dude, heb zelf immers ook een geschonden huidjequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bitterballen ingeslagen, dus laat de verkiezingsnacht maar komen!![]()
(Ik krijg er altijd zo'n gezellig EurovisieSongfestival-gevoel bij, bij verkiezingen)
Beterschap aan Vork en Bluezz veel plezier met je jongste!![]()
(ik zou mijn kind geloof ik hysterisch wegslepen bij zo'n man met een naald. Laat dat huidje toch ongeschohondennn![ afbeelding ]
)
Eh, nee, dat is niet iets wat 'typisch' is voor de overgang... en als je al aan mijn moeder moest denken waarom heb je dan geen arts gebeld? Stel je voor dat die gedachte correct wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Isa, vannacht moest ik aan je moeder denken, ik had zo'n ongelofelijke onherkenbaar vreemde borende uberheftige hoofdpijn voor een paar uur, dat ik er gewoon bang van werd![]()
Gelukkig duurde het 'maar' een uurtje of 3, maar op het hoogtepunt twijfelde ik zelfs of ik er niet gewoon een dokter bij moest halen, terwijl ik erg veel qua migraines gewend ben.Deze vette shit happens in de overgang zeker
quote:
Dat zou wel moeten hè?quote:
O nee, dan kun je er niets van zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ik niet mee aankomen dude, heb zelf immers ook een geschonden huidje![]()
Al denk ik niet dat ik de zijne echt 'mooi' ga vinden
quote:
Het is ook wel typisch dat ie mij belde. Ik was even flabbergastedquote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:
En mijn vader had alleen iets vaags (over een etentje met het werk en na veel gedoe en genoem van data waarop ik steeds aangaf altijd wel te kunnen als iemand me maar even om 23:00 afzet op mijn werk, toch niets afgesproken want het was te lastig. Of zo). Wel megavaag dat mijn vader als ik de telefoon niet opneem vervolgens gaat bellen met iemand die 2 uur reizen bij me vandaan woont.
Hij heeft me uitgelegd door de telefoon hoe hij er ongeveer uitzietquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee, dan kun je er niets van zeggen inderdaad.Waarom ga je de zijne niet mooi vinden, denk je?
Das lastig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt een tattoo, Bloes. Ik zou er zelf nooit een willen. Kun jij beschrijven waarom mensen een tattoo willen?
O dan heeft hij aardig wat geduld geoefend!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft me uitgelegd door de telefoon hoe hij er ongeveer uitziet![]()
Nou ja hij wil er al eentje sinds ik hem heb laten zetten, en toen was hij 11
Ik heb er al 1 keer een straatje mee geredenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O dan heeft hij aardig wat geduld geoefend!
Hoe is het met de nieuwe voiture? Rijdt lekker?
Babe, wat werk je toch godsgruwelijk veelquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Zit nog op m'n werken ik ben zo ontzettend nog lang niet klaar
Nah, ben een beetje laat met college voorbereiden voor morgen. Normaalgesproken doe ik dat in het weekendquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Babe, wat werk je toch godsgruwelijk veelheb je nog wel tijd voor een leven? Kan je niet iets delegeren?
Ohhhh.... Eigenlijk een beetje eigen schuld dus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ben een beetje laat met college voorbereiden voor morgen. Normaalgesproken doe ik dat in het weekend
Ja, ben ik wel van plan. Maar even zien hoe lang ik wakker blijf natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 keer een straatje mee geredenMaar ja hoor, hij rijdt lekker vind golfer en die moet er het meest mee rijden.
Ik hou het bij mijn fiets en de trein![]()
Ga jij echt vannacht kijken?
@ Steer, je bent mooi zoals je bent jij.
Madrid is de moeite waard kennelijk, als je 'weer' gaat? Lijkt me een mooie stad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
Jah. Ik had gewoon verrekte veel zin in een RUSTIG weekend
Allez, komend weekend weer rust, want we gaan weer naar Madrid, maar dus tot die tijd stevig in de stress.
Lekker nummertje MeMoquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik leef nog dus wel goed en ik heb gekookt vandaag zoals ik net al zei
Wow. Woooooooow.quote:
Ons leven samen nu?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hee FW, hey PF, wat is de samenvatting van jullie leven?
Vork, babe, had ik al officieel ge-RSVP't voor je feest? Kan dat bij dezen nog? Met slaapplek?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Vork het volgende:
Dat klinkt als een boeiend en afwisselend leven!
Maar nu echt: druk. Deze week tentamenweek, dit weekend toernooi in Belgiequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hee FW, hey PF, wat is de samenvatting van jullie leven?
Ik heb het serieus zitten overwegen maar wil het risico niet lopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je het zo graag wil zien heb je altijd nog een her.
Dat laatste, ik heb van 8:45 tot 14:30 tentamens en heb geen zin om boven mn blaadje in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je de tijd nodig om te leren of ben je bang voor een slaapgebrek?
Ik had alles gezet op scheikunde maar die was best moeilijk,quote:
Dat is een mogelijkheid, maar ik denk dat ik door mn wekker heen slaapquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ga anders nu slapen, zet een wekker, kijk een half uurtje, ga weer slapen.
WEL.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:43 schreef Vrok het volgende:
Maar zo boeiend zijn die verkiezingen toch ook weer niet?
Ik bedoelde die nieuwe boze PIquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef Vrok het volgende:
Wat is er zo tof aan m'n pi dan? Behalve dat ik 'm natuurlijk niet kan zien. Ik ga slapen. Het is weer meer dan mooi geweest. Weltrusten eenieder.
Blijkbaar, het was voor iedereen een verrassing..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Vork.
En PF, dan heb je niet zitten opletten, want ze hebben 100% zeker wel tegen je verteld wat voor soort vragen er zouden komen.
Klinkt zalig! Geniet ervan. Madrid staat hier nog op het 'lijstje'.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hondsmoe en nog niet klaarik ga maar even sporten en daarna een grapefruitje eten
Dude, we hebben familie in Madrid wonen, dus vandaar het 'weer'. Maar ik vind het een leuke stad. Mooie musea, als je ervan houdt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[dienstmededeling]
Mannen![]()
[/dienstmededeling]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |