Ik dacht dat dit topic eerder in "Culinesse à gogo" te vinden zou zijn.

Vandaag heb ik de afleveringen gezien met Titia, Cecile, Jennifer, Ahmed en Robert.
Die Titia kijkt veel te veel tv, waar men ieder hapje probeert te analyseren en er dan zo kritisch mogelijk op gaat reageren. Echt not done, als je zelf geen Hôte cuisine chef bent en niet meer dan een redelijke amateur kok.
Voor Ahmed hoop ik dat hij wordt aangenomen in een keuken, waar hij onder begeleiding van een chef eten mag klaar maken, in mate en niet op zo een manier dat men halverwege al helemaal vol zit. Dat is funest voor een restaurant.
Ahmed sloeg echter helemaal de pan mis, met zijn 4 voor Cecile. Volgens mij was hij gewoon te veel afgeleid door haar lichaam (lees borsten) en is hij van mening dat Cecile ze onder een dike trui weg had moeten stoppen.
De pollo (kip) zoals zij had gemaakt is volgens het boekje, letterlijk en figuurlijk. Dus die kan niet fout zijn geweest, nooit van zijn leven.
Jennifer maakte gewoon iets klaar dat ze zelf ook lekker vind en dus uit het hart.
Daar zit behalve smaak ook liefde in en dat is vaak ver te zoeken.
Robert wilde echt laten zien dat hij poen heeft, wat weer jammer is, want vaak worden de lekkerste maaltijden gemaakt met de meest eenvoudige ingrediënten. Als hij er geen Euro 200.-- (minimaal) voor had neergelegd had hij denk ik wel een hogere score gehad.
M.i. was echter Cecile de winnaar, maar zoals het programma ook al heet "smaken verschillen".
Zeker weten dat dit in het juiste forum staat ?