Hier:quote:Op zondag 1 maart 2009 10:07 schreef Raantje het volgende:
Waar staan je filmpjes Sjimmie? Ben benieuwd!!
Ik stond ook aan de rechterkant, alleen voorprogramma was slecht qua geluid... jammer dat het begin mislukte maar voor de rest was het zo tof!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
Je zag ook dat ze in het begin geirriteerd was vanwege het gitaarvolume
Podium is erg mooi gebouwd, show er omheen goed in elkaar gezet. Wij stonden aan de rechterkant van het podium waar nog een zee van ruimte was en je redelijk dichtbij kon staan. Enige jammere vond ik soms de kwaliteit van het geluid. Begin te twijfelen of dit niet aan Ahoy ligt. Bij Coldplay was het op sommige momenten ook slecht namelijk.
Al met al prima vermaakt gisteren
Weet alleen niet wat ik van Gayrun uhhh Raygun moest vinden.![]()
Het was rond 23.00 uur wel afgelopen. Voorprogramma is niet gek lang. Wat ook weer een zegen was.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef linebear het volgende:
hoe laat komt ze zelf op ? en tot hoe laat duurt het ongeveer ?
Wij gaan vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was rond 23.00 uur wel afgelopen. Voorprogramma is niet gek lang. Wat ook weer een zegen was.
Heel veel plezier! Het was zo gaaf!
Wat foto's van gisteravond:Mooie foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi filmpjes!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |