abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62862830
Tja, jongens... dat krijg je als je een coalitie sluit. Je bent niet alleen aan de macht, maar je deelt die macht met andere partijen, die zich ook profileren. Het geneuzel over Bos en de financiėle crisis vind ik sowieso vergezocht. Die man doet gewoon z'n werk! Wat moet -ie dan? Om de lieve vrede in het kabinet te bewaren, de honneurs laten waarnemen door minister Verburg van Landbouw?

Of is het misschien zo dat ze bij het CDA een beetje bang zijn geworden door het sterke optreden van Bos, die zich nu al meer als staatsman profileert als die slapjanus Balkenende sinds 2002. Ik vraag me eigenlijk af wanneer Nederland eens KLAAR is met de christen-politiek van het CDA. En met Balkenende, niet te vergeten.
pi_62889747
quote:
Dat zij vervolgens het in de media toch nog zo opgeschreven krijgen dat de PvdA wordt afgeschilderd als een stelletje vuillakken, onbeschoften en onbetrouwbaren geeft aan hoe machtig de CDA-mafia en daarbij behorende spinmachine is in dit land.
De tentakels van de wereldwijde katholieke samenzwering reiken ver.
pi_62902904
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een opinie stukje om de stelling in de OP in het juiste perspectief te plaatsen
[..]

Bron
Het zou het CDA heel goed doen om na deze kabinetsperiode in de oppositie te belanden. Maar dat is compleet offtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')