Nou ze zien er anders ook in februari prima uit hoorquote:
Ben benieuwd. Ik heb ze ook wel eens gehaald maar ik vond het niks. Maar ik ben sowieso niet zo dol op knollen.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nou ze zien er anders ook in februari prima uit hoor. Ik doe vanavond wel verslag
.
Ik maak vaak zo gegrilde groenten: groenten in blokjes / reepjes (paprika, aubergine, ui, champignons...) in een grote bak. Knoflook erbij, veel olijfolie erbij, kruiden erbij (honing & gember is lekker bijvoorbeeld), peper en zout erbij, goed mengen. Dan verdelen over een bakplaat en vijftien minuten onder de grill op 220 graden.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef cyclechick het volgende:
Ha, wat leuk, ik wil ook mijn weeklijstje posten, heb gister voor het eerst boodschappen gedaan voor meer dan 1.5 dag
Hoe rooster je groente eigenlijk?![]()
Dank! Klinkt lekker, ga ik zeker een keer proberen!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik maak vaak zo gegrilde groenten: groenten in blokjes / reepjes (paprika, aubergine, ui, champignons...) in een grote bak. Knoflook erbij, veel olijfolie erbij, kruiden erbij (honing & gember is lekker bijvoorbeeld), peper en zout erbij, goed mengen. Dan verdelen over een bakplaat en vijftien minuten onder de grill op 220 graden.
Nou, kweenie hoor, maar vroeger aten mensen elke woensdag gehakt en elke vrijdag vis. Ik eet zelden tweemaal precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:40 schreef Twerk het volgende:
Mensen die weekmenus plannen![]()
De planningszucht slaat door.. Mensen weten ineens op maandagochtend al waar ze zaterdagavond zin in hebben..
Kan best zijn, maar het scheelt ons in ieder geval ontzettend veel tijd met doordeweeks boodschappen moeten doen. Als je beide werkt en 2 kinderen hebt is een beetje plannen geen overbodige luxe. Daarbij scheelt het ook nog eens flink wat geld als je een weekmenu plant met aanbiedingen op dat moment.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:40 schreef Twerk het volgende:
Mensen die weekmenus plannen![]()
De planningszucht slaat door.. Mensen weten ineens op maandagochtend al waar ze zaterdagavond zin in hebben..
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit nu lekker te lunchen met pannekoeken van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |