Een van de weinige Poolse die niet naar Nederland komtquote:
Jahoor, ze volstaan prima! Zijn een beetje groot, maar dat is juist fijn (want mijn man kan dan met de ene spelen en de andere als kussentje gebruiken).quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:10 schreef santax het volgende:
[..]
Held![]()
Een meisje postte in mijjn topic![]()
![]()
zijn het wel leuke tezz?
Dus eigenlijk maak je me blij met een dode droge poolse musquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een van de weinige Poolse die niet naar Nederland komt
Eigenlijk best een kut reactiequote:Op zaterdag 1 november 2008 08:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jahoor, ze volstaan prima! Zijn een beetje groot, maar dat is juist fijn (want mijn man
whehe, mja ik zit ook nog wel in die nachtmodusquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:24 schreef marcel-o het volgende:
dit moet eigenlijk een nachttopic zijn.
bier erbij enzo.
kan ie niet op pauze?
Waarom zit ik niet bij de goede helft van de mannenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:27 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk ook best een kuttopic......
En dan te bedenken dat heel vrouwelijk Fok! (en half mannelijk Fok!) alleen maar naar beneden hoeft te kijken
Denk je dat ik met een bril wel een vrouw meekrijgquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:30 schreef Megumi het volgende:
Ik heb misschien een oplossing voor je TS wat tieten niet zien aangaat.
Klik
Ja hoor, ze volstaan prima! Ze zijn een beetje groot maar dat is juist fijn. (punt).quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:24 schreef santax het volgende:
Je had voor het boogje gewoon moeten stoppen
grote punters?quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, ze volstaan prima! Ze zijn een beetje groot maar dat is juist fijn. (punt).
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, ze volstaan prima! Ze zijn een beetje groot maar dat is juist fijn. (punt).
Nee, zachte ronde bollen. Die punt was speciaal voor TS.quote:
zolang ze dr maar over praten, en niet van vretenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, zachte ronde bollen. Die punt was speciaal voor TS.
Leuk man, praten over mijn tieten!!!!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, zachte ronde bollen. Die punt was speciaal voor TS.
Leuk man, praten over mijn tieten!!!!
wtf? 30 jaar zijn, en dan nog om tietuh smeken?quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:58 schreef santax het volgende:
[..]
*TS is 30, TS gaat niet zeggen, laten we er geen woorden meer over vuil maken en post wat pics*
*maar dat kost TS wel verdomd veel moeite)
Moeilijk he!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:58 schreef santax het volgende:
[..]
*TS is 30, TS gaat niet zeggen, laten we er geen woorden meer over vuil maken en post wat pics*
*maar dat kost TS wel verdomd veel moeite)
Wacht maar tot jij deze respectabele leeftijd hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf? 30 jaar zijn, en dan nog om tietuh smeken?
Nou en?? Ik ben 33 en ik praat (blijkbaar) ook nog steeds graag over mijn tieten!!!!! Denk jij dat het leven ophoudt als je de dertig bereikt?? Wij zijn niet bejaard hoor. Geen rolators, geen kunstgebitjes, geen rimpels.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf? 30 jaar zijn, en dan nog om tietuh smeken?
ik hoop, als ik 30 ben, regelmatig de zelfde memmem in m'n handen te hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:05 schreef santax het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij deze respectabele leeftijd hebtDan piep je wel anders
Tezz, weet je, ik mag jou welquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou en?? Ik ben 33 en ik praat (blijkbaar) ook nog steeds graag over mijn tieten!!!!! Denk jij dat het leven ophoudt als je de dertig bereikt?? Wij zijn niet bejaard hoor. Geen rolators, geen kunstgebitjes, geen rimpels.
Memmen! Dat woordje was ik vergeten in mijn OPquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik hoop, als ik 30 ben, regelmatig de zelfde memmem in m'n handen te hebben
eh, wij hebben de zelfde hobbyquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou en?? Ik ben 33 en ik praat (blijkbaar) ook nog steeds graag over mijn tieten!!!!! Denk jij dat het leven ophoudt als je de dertig bereikt?? Wij zijn niet bejaard hoor. Geen rolators, geen kunstgebitjes, geen rimpels.
Dat klinkt zo foutquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eh, wij hebben de zelfde hobby
en 33 jaar is nog te doen
ja mên, die zijn felquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:09 schreef santax het volgende:
[..]
Dat klinkt zo fout
Eentje van 33 doe ik nog wel
Ik moet het onderwerp leeftijd van neukbare meiden/vrouwen gewoon vermijden hierquote:
idd, van geen pics van haar uiersquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:12 schreef santax het volgende:
[..]
Ik moet het onderwerp leeftijd van neukbare meiden/vrouwen gewoon vermijden hierDaar krijg ik alleen maar problemen mee
Maaaarrrr ik had in tezz haar fobo gespiekt en ze is cute![]()
ik ben zo toch weg, ff werkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:16 schreef santax het volgende:
Met bovenstaande opmerking laat ik Tezz zelf afrekenen, die kan dat beterEn harder
Milfsquote:Eentje van 33 doe ik nog wel
Maak ons blij smartyquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, pics van jetsers en iedereen is blij.
Ik jou ook wel hoor, als je tenminste maar niet het woord 'memmen' gebruikt om het zeer waardevolle vrouwelijke bezit aan te duiden. Het zijn tieten, borsten, kussentjes of sextoys, maar 'memmen' maakt het echt gewoon niet sexy.quote:
Dikke doei.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef santax het volgende:
[..]
Maak ons blij smartyMaak ons blij
Daarom stond dat woord ook niet in mijn OPquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik jou ook wel hoor, als je tenminste maar niet het woord 'memmen' gebruikt om het zeer waardevolle vrouwelijke bezit aan te duiden. Het zijn tieten, borsten, kussentjes of sextoys, maar 'memmen' maakt het echt gewoon niet sexy.
Zucht, ik postte er ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Tezz het volgende:
Even samenvattend:
* Iemand van 33 'doen' is echt geen zonde hoor. Heel veel mannen op de hele wereld doen dat.
* Het woord 'uiers' wil ik ook niet meer horen.
* Spieken in fobo's is erg triest.
* Sowieso posten op een zaterdagochend terwijl je als twintiger eigenlijk nog in je bedje hoort te liggen om uit te rusten van een vette stapavond is gewoon zielig (wij dertigers mogen dat daarintegen wel, want wij hebben een huishouden te runnen en mogen dan tussen de bedrijven door best even posten).
* Pics zijn er op het internet genoeg te vinden (google is your friend) dus het is echt niet nodig om die van mij er tussen te zetten.
Ja maar jij mag posten, want jij bent een dertiger.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht, ik postte er ook![]()
En en en... als je niet wil dat mensen in je fobo kijken: neem dan geen fobo![]()
De overige punten: helemaal gelijk met als hoogtepuntje uiers, die kan niet echt niet
Nouja voor mij moet je hem niet sluitenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar jij mag posten, want jij bent een dertiger.
En mijn fobo sluiten, hmm, da's een goeie, ik ga er over nadenken.
En nu ga ik samen met mijn tieten lekker onder de douche.
die zijn zo plat allemaalquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Het internet staat vol met plaatjes van tieten.
dit was op mij gericht?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Tezz het volgende:
Even samenvattend:
* Iemand van 33 'doen' is echt geen zonde hoor. Heel veel mannen op de hele wereld doen dat.
* Het woord 'uiers' wil ik ook niet meer horen.
* Spieken in fobo's is erg triest.
* Sowieso posten op een zaterdagochend terwijl je als twintiger eigenlijk nog in je bedje hoort te liggen om uit te rusten van een vette stapavond is gewoon zielig (wij dertigers mogen dat daarintegen wel, want wij hebben een huishouden te runnen en mogen dan tussen de bedrijven door best even posten).
* Pics zijn er op het internet genoeg te vinden (google is your friend) dus het is echt niet nodig om die van mij er tussen te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |