Zo wordt een topic toch nog leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef schoelje het volgende:
[..]
Toevallig ken ik het slachtoffer, ze was net een beetje krap bij kas omdat ze een syfilliskuur contant had moeten afrekenen.
Creëer je een samenleving, waarin van vrouwen verwacht wordt dat ze zich net als mannen een lange tijd van de dag buitenshuis bevinden, dan hangen daar natuurlijk wel consequentie aan vast. Zo is de vrouw minder beschermd, te meer daar vrouwen in het algemeen banger ingesteld zijn dan mannen. En psychopaten meer keuze en mogelijkheden hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook hele rare reacties bij doodsangst
En dat is een slachtoffer natuurlijk best aan te rekenen, natuurlijke angstreacties.
Over het algemeen denken omstanders gewoonweg niet. Dat is juist het probleem, naar verluidt.
Als jouw opa niet altijd PvdA zou hebben gestemd, waren ze ook allang weer opgerotquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
FeitAls jou opa 50 jaar geleden wat harder had gewerkt en zijn handen wat viezer had gemaakt hadden we die lui niet hoeven importeren, dus als je klachten hebt kun je die bij hem neerleggen...
En een potje gaan zitten generaliseren getuigt ook niet echt van een bijstere intelligentie dus iets met potten & ketels...
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef Max_Pain het volgende:
[..]
Als jouw opa niet altijd PvdA zou hebben gestemd, waren ze ook allang weer opgerot
quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:49 schreef Halcon het volgende:
Brute beroving en verkrachting
Een 26-jarige vrouw is dinsdagnacht midden in het centrum van Amsterdam op brute wijze beroofd en daarna verkracht. Er waren op dat moment veel mensen op straat maar het lukte de vrouw niet alarm te slaan. Niemand had iets door.
Moeten ze het wel kunnen zien (is wel te beoordelen). Ik kan me herinneren dat ze (heeeel lang geleden) dit in de wet als burgerlijke ongehoorzaamheid wilden opnemen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:38 schreef Ghazi het volgende:
- Omstanders moeten collectief bestraft worden, als ze niks doen.
Wel eens keelpijn gehad? Stem weg etc etc . Hand op de keel of mond tijdens verkrachting. Angst? Mes of weet ik wat die gast op zak had. Kan het ook nergens terug vinden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dit gaat er bij mij niet in
zou het verzonnen zijn
Wat mag je allemaal doen om dergelijke inferieure wezens als de verkachter in dit bericht uit te schakelen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:53 schreef waht het volgende:
Als men wil dat omstanders gaan helpen zal de regering wat duidelijker moeten maken dat het O.K. is om jezelf en andere onschuldigen te beschermen & helpen. Het is voor mij nu niet duidelijk in ieder geval. Wanneer mag je geweld gebruiken en wanneer wordt je als omstander aangehouden voor openbare geweldpleging? Wat mag je allemaal doen om dergelijke inferieure wezens als de verkachter in dit bericht uit te schakelen?
Er is gewoon duidelijkheid nodig, en wel graag nu.
Een camera registreert, maar kan verder niemand arresteren of een klap verkopen. Het lijkt me dat er best beelden van zijn van het pinnen. Bij elke pinautomaat bij het Leidseplein hangt een camera en Amsterdam hangt sowieso helemaal vol met camera's, dus het lijkt me dat de politie het verhaal wel heeft gechecked.quote:Op zondag 2 november 2008 07:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer zo'n verhaal dat aan alle kanten rammelt.
Drukke straat maar niemand ziet iets? Pinnen onder dwang, maar ze kan niet roepen? Behalve dat, bij pinautomaten in het centrum hangen camera's. Dus dan wordt ie zo gepakt, me dunkt.
Maar dan nog is het weer zo'n lekker vaag verhaal...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |