abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62857882
-edit- Ik vond het weggehaalde wat zinniger dan die oneliner

[ Bericht 65% gewijzigd door paddy op 01-11-2008 17:23:28 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62857961
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef schoelje het volgende:

[..]

Toevallig ken ik het slachtoffer, ze was net een beetje krap bij kas omdat ze een syfilliskuur contant had moeten afrekenen.
Zo wordt een topic toch nog leuk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:38:56 #43
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_62858159
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook hele rare reacties bij doodsangst
En dat is een slachtoffer natuurlijk best aan te rekenen, natuurlijke angstreacties.

Over het algemeen denken omstanders gewoonweg niet. Dat is juist het probleem, naar verluidt.
Creëer je een samenleving, waarin van vrouwen verwacht wordt dat ze zich net als mannen een lange tijd van de dag buitenshuis bevinden, dan hangen daar natuurlijk wel consequentie aan vast. Zo is de vrouw minder beschermd, te meer daar vrouwen in het algemeen banger ingesteld zijn dan mannen. En psychopaten meer keuze en mogelijkheden hebben.

Voor dit probleem bied ik deze combinatie van oplossingen:

- Vrouwen moeten weerbaarder worden. Ze moeten bijv. verplicht worden om op een vechtsport te gaan.
- Doodstraf voor verkrachters moet ingevoerd worden.
- Omstanders moeten collectief bestraft worden, als ze niks doen.
What lies in the shadow of the statue?
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:45:06 #44
231425 Max_Pain
I'll be back, linksback
pi_62862505
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:20 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Feit Als jou opa 50 jaar geleden wat harder had gewerkt en zijn handen wat viezer had gemaakt hadden we die lui niet hoeven importeren, dus als je klachten hebt kun je die bij hem neerleggen...

En een potje gaan zitten generaliseren getuigt ook niet echt van een bijstere intelligentie dus iets met potten & ketels...
Als jouw opa niet altijd PvdA zou hebben gestemd, waren ze ook allang weer opgerot
Stop met medicijnen sturen naar Afrika die je na het eten moet innemen !
pi_62862584
Ik ben het met RedDevil085 eens dat dit bericht een boel vragen oproept.
pi_62862612
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef Max_Pain het volgende:

[..]

Als jouw opa niet altijd PvdA zou hebben gestemd, waren ze ook allang weer opgerot
Ik moest lachen
pi_62862839
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 07:49 schreef Halcon het volgende:
Brute beroving en verkrachting
Een 26-jarige vrouw is dinsdagnacht midden in het centrum van Amsterdam op brute wijze beroofd en daarna verkracht. Er waren op dat moment veel mensen op straat maar het lukte de vrouw niet alarm te slaan. Niemand had iets door.

dit gaat er bij mij niet in
zou het verzonnen zijn
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:07:22 #48
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_62862965
Ze vond het vast leuk totdat het haar geld ging kosten.
Typisch vrouwen
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_62864429
-edit- Laat maar

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 01-11-2008 17:32:09 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62864535
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:38 schreef Ghazi het volgende:

- Omstanders moeten collectief bestraft worden, als ze niks doen.
Moeten ze het wel kunnen zien (is wel te beoordelen). Ik kan me herinneren dat ze (heeeel lang geleden) dit in de wet als burgerlijke ongehoorzaamheid wilden opnemen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_62864571
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:00 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

dit gaat er bij mij niet in
zou het verzonnen zijn
Wel eens keelpijn gehad? Stem weg etc etc . Hand op de keel of mond tijdens verkrachting. Angst? Mes of weet ik wat die gast op zak had. Kan het ook nergens terug vinden.
pi_62864628
pi_62871773
Wat een zielige man, je gaat toch niet iemand verkrachten. Hopelijk wordt ie opgepakt. Ze kunnen toch naar DNA kijken.
Wens de slachtoffer veel sterkte.
pi_62871949
Als men wil dat omstanders gaan helpen zal de regering wat duidelijker moeten maken dat het O.K. is om jezelf en andere onschuldigen te beschermen & helpen. Het is voor mij nu niet duidelijk in ieder geval. Wanneer mag je geweld gebruiken en wanneer wordt je als omstander aangehouden voor openbare geweldpleging? Wat mag je allemaal doen om dergelijke inferieure wezens als de verkachter in dit bericht uit te schakelen?

Er is gewoon duidelijkheid nodig, en wel graag nu.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62872836
Ok, ik zag dit bericht en ik geloof er dus niet echt veel van. De Herengracht is een van de bredere grachten, helemaal ter hoogte van de Leidsestraat. Het is godsonmogelijk om daar iets te doen dat geheel onopgemerkt blijft vanaf de Leidsestraat. Ik woon zelf in één van de zijstraten van de Leidsestraat en weet dus dat het er ten eerste altijd vrij druk is en dat er om de haverklap politie doorheen komt. Laat ik nou eens aannemen dat die verkrachting WEL is gebeurd. Dan moet ze dus vervolgens een wandeling van ruim 5 minuten door de Leidsestraat naar het Leidseplein hebben gemaakt om daar geld op te nemen. Op een gemiddelde wandeling van die soort door de Leidsestraat kom je dan al 2 keer politie tegen.

Kortom, ik neem dit verhaal voorlopig met een stevige korrel zout.
pi_62873212
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:53 schreef waht het volgende:
Als men wil dat omstanders gaan helpen zal de regering wat duidelijker moeten maken dat het O.K. is om jezelf en andere onschuldigen te beschermen & helpen. Het is voor mij nu niet duidelijk in ieder geval. Wanneer mag je geweld gebruiken en wanneer wordt je als omstander aangehouden voor openbare geweldpleging? Wat mag je allemaal doen om dergelijke inferieure wezens als de verkachter in dit bericht uit te schakelen?

Er is gewoon duidelijkheid nodig, en wel graag nu.
Wat mag je allemaal doen om dergelijke inferieure wezens als de verkachter in dit bericht uit te schakelen?

zondag 2 november 2008 @ 07:09:49 #57
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62876497
Weer zo'n verhaal dat aan alle kanten rammelt .
Drukke straat maar niemand ziet iets? Pinnen onder dwang, maar ze kan niet roepen? Behalve dat, bij pinautomaten in het centrum hangen camera's. Dus dan wordt ie zo gepakt, me dunkt.
Maar dan nog is het weer zo'n lekker vaag verhaal.. .
-
pi_62876501
quote:
Op zondag 2 november 2008 07:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer zo'n verhaal dat aan alle kanten rammelt .
Drukke straat maar niemand ziet iets? Pinnen onder dwang, maar ze kan niet roepen? Behalve dat, bij pinautomaten in het centrum hangen camera's. Dus dan wordt ie zo gepakt, me dunkt.
Maar dan nog is het weer zo'n lekker vaag verhaal.. .
Een camera registreert, maar kan verder niemand arresteren of een klap verkopen. Het lijkt me dat er best beelden van zijn van het pinnen. Bij elke pinautomaat bij het Leidseplein hangt een camera en Amsterdam hangt sowieso helemaal vol met camera's, dus het lijkt me dat de politie het verhaal wel heeft gechecked.
pi_62876503
In Amsterdam gebeuren wel meer nare zaken die nooit het nieuws halen en iedereen hier doet niet anders dan de grote meute nablaten omdat 't toevallig in de picture is.
***** Kraak.....
  zondag 2 november 2008 @ 07:15:04 #60
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62876504
Waar haalde je trouwens vandaan dat het om een Mediterraan type gaat?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')