Halloquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:51 schreef on_air het volgende:
Dames, heren.
Nee. Ben heel braaf. Maar dame, dat hoor ik niet vaak.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent geen dame ? Zo misdadig gedragen vanavond?
Als ik ruben nicolai zie dan heb ik de neiging om te gaan slaan, heb jij dat als vrouw ook ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:04 schreef on_air het volgende:
Ook opgenomen in The Mansion.
Lekker gewoon gebleven.
Sorry.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:06 schreef on_air het volgende:
Vier op een rij.
Chick klinkt zo banaal. Kan dat komen omdat ik als westerling in een oosterling aan het veranderen ben, ik irriteer me zo aan westers taal gebruik de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 november 2008 03:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee. Ben heel braaf. Maar dame, dat hoor ik niet vaak.
"Chick" komt vaker voor.
Misschien als hij het lekker vindt. Anders niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik ruben nicolai zie dan heb ik de neiging om te gaan slaan, heb jij dat als vrouw ook ?
Je zou het wel doen als hij het lekker vindt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien als hij het lekker vindt. Anders niet.
Nah. Slaan is alleen bij onmacht. Tijdens het batsen is het zo'n gedoe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zou het wel doen als hij het lekker vindt?
Eensch. Maar dat is wat ik hier hoor, in het Westen. Dame, chiquequote:Op zaterdag 1 november 2008 03:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Chick klinkt zo banaal. Kan dat komen omdat ik als westerling in een oosterling aan het veranderen ben, ik irriteer me zo aan westers taal gebruik de laatste tijd
Vanuit vrouwelijk opzicht inderdaad, ik zou niet eens een standje weten waar een vrouw kan slaan of ik ben gewoon saai dat kan ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Nah. Slaan is alleen bij onmacht. Tijdens het batsen is het zo'n gedoe.
Je komt niet uit het Westen oorspronkelijk of wel ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Eensch. Maar dat is wat ik hier hoor, in het Westen. Dame, chique.
On top, rechtse in het gezicht, just for the fun.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vanuit vrouwelijk opzicht inderdaad, ik zou niet eens een standje weten waar een vrouw kan slaan of ik ben gewoon saai dat kan ook.
Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je komt niet uit het Westen oorspronkelijk of wel ?
Ok ik ben saaiquote:Op zaterdag 1 november 2008 03:14 schreef on_air het volgende:
[..]
On top, rechtse in het gezicht, just for the fun.
Hier ook. Dat wachtbalkje is alleen niet zo betrouwbaar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:50 schreef Timo20 het volgende:
Heb voor de zekerheid maar ff 2 computers aangezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |