quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een Giel kinderhand is snel gevuld
quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. Hier heeft de fanclub van Giel zich verzameld.
Hai!!
Hejquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hai!!
Luister het pas sindskort ondanks labeltje EO vind ik het best lekker om naar te luisteren en merk geen directe invloed van de EO.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, al is het programma van KLaas ook wel aardig
Precies! was altijd "bang" voor teveel EO gepraat maar dat valt bij Klaas echt super mee. 't is best een relaxte show. Miranda is een heul ander verhaal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luister het pas sindskort ondanks labeltje EO vind ik het best lekker om naar te luisteren en merk geen directe invloed van de EO.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Bij geen 3fm is bij mij BNR, Radio 1 en veronica op de radio te vinden...quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
behalve op zaterdag en zondag
Iets later, maar idem!quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
Zit me hier een partij gaar te wezen.. ben al vanaf 5:40 wakker.
Whehehe. Klokkie bijna rond.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn yo. Wat houd je op de been?quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
Miranda is de vrouwelijke Matthijs van Nieuwkerk, die hoort zichzelf te graag waardoor er geen goede discussies kunnen komen, al vraag ik mij af wat discussies op 3fm moeten doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies! was altijd "bang" voor teveel EO gepraat maar dat valt bij Klaas echt super mee. 't is best een relaxte show. Miranda is een heul ander verhaal.
Ik heb alleen gitaar gehoord....quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ, Krause uut Grunn ! ze doet het goed of niet ?
Details willen we. Smerige details.quote:
Discussies waarom ze steeds van die vreselijke kutmuziek draaienquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al vraag ik mij af wat discussies op 3fm moeten doen.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miranda is de vrouwelijke Matthijs van Nieuwkerk, die hoort zichzelf te graag waardoor er geen goede discussies kunnen komen, al vraag ik mij af wat discussies op 3fm moeten doen.
Euh.. Ik heb wel beeld, maar geen geluid. Maar ze is wel leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ, Krause uut Grunn ! ze doet het goed of niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |