quote:
Op zondag 23 november 2008 18:33 schreef -Jelmer- het volgende:Ha, wat een interessante thread; met hier en daar IMHO hele zinnige maar ook hilarische reacties!
@Schrander: ik begreep dat je op Paiq (ik ben één van de oprichters) een beetje verbouwereerd was over hoe sommige dames daar een gesprek weten af te kappen, right? Natuurlijk komen zulke acties nogal ongevoelig over, maar om het een beetje in perspectief te plaatsen: ik denk dat het deels júist de reden is dat vrouwen toch vrij makkelijk een gesprek aangaan (ze kunnen er immers weer vrij snel onderuit!). Vat dat dan ook niet meteen te persoonlijk op en speeddate vrolijk verder, zou ik zeggen.

Het is overigens wel echt opvallend hoeveel personen in deze discussie vinden dat internetdaten in het algemeen eigenlijk een compleet kansloze (en frustrerende) bedoeling is! Precies de reden waarom we de laatste jaren proberen hier een beetje verandering in te brengen door één en ander op Paiq op een andere manier aan te pakken. In dit licht ben ik ben dan toch even benieuwd: lukt dat wat jullie betreft een beetje? Zo nee, wat moet er anders?
Jij hebt met paiq al een medium gecreeerd waar mannen in ieder geval de kans krijgen een 1e indruk te maken in de vorm van even chatten. Op andere sites krijg je die kans niet, dus dank daarvoor

Wel jammer dat in de loop der jaren de man-vrouw verhouding toch zoek is geraakt. Er waren toch meer vrouwen dan mannen in het begin en nu is het weer andersom. Tel daarbij op dat mannen vele malen actiever zijn en het is logisch dat de chatcontacten die ik tegenwoordig krijg gewoon geen antwoord meer geven op mijn poging wat heen-en-weer berichtjes op gang te krijgen. Vroeger had je vrijwel altijd wel een gesprek. Tegenwoordig niet meer.