abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 19:33:25 #103
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  maandag 3 november 2008 @ 20:22:24 #104
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_62916979
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat je je droomvrouw op internet vind groter is dan IRL...
Nope, IRL wordt de dame niet overstelpt met berichten van mannen, van zeer vunzig tot zeer net. En irl zijn de verhouding man/vrouw ook niet scheef. En onbewust pik je meer op van hoe iemand is door de motoriek, spreekwijze, humor, etc dan van een gekunsteld stuk proza waar men van alles in kwijt kan en wat niet altijd waar is.

Afgezien daarvan denk ik dat er toch een grote dosis geluk bij komt kijken, en dat je open moet staan voor een relatie.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_62917752
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:50 schreef Northside het volgende:
Danslessen! TS moet gaan dansen.

Danslessen zijn het omgekeerde van datingsites. 90% vrouwen en 10% mannen. Je moet ze er alleen even van overtuigen dat je geen homo bent en niet niet als beste praatvriendje eindigen, maar je komt ze in ieder geval tegen!
En lekker kunnen dansen... Niemand houdt van stokken.
  maandag 3 november 2008 @ 22:59:10 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62922171
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:
hmmz...ik heb de afgelopen 3 maanden, om het eens uit te proberen, ook een profiel op relatieplanet aangemaakt, en mijn ervaringen zijn toch echt heel anders...

maar uiteindelijk gaat het om datingsites wel om de foto en de eerste indruk, of het nou je profieltekst of je berichtje is...moeilijk te zeggen waar het bij jou mis gaat, maar met maar 20+ profielviews in zo veel tijd, doe je duidelijk iets fout...
Precies, ik heb ook her en der wat profielen gehad, maar die totale stilte herken ik totaal niet. Het ligt heus niet aan de sites, de verhouding man-vrouw is nu eenmaal 25-75 DUS moet je er bovenuit springen. Natuurlijk heb je als vrouw dan de keuze en filter je alle lelijke mongolo's eruit.

Als ik in Eindhoven naar het studiefeestje ga van Indrustriele Bouwkunde (ofzo) zou ik ook heel veel moeite moeten doen om daar een chick te regelen (mocht de onwaarschijnlijke situatie zich voordoen dat daar uberhaupt één lekkere chick zou komen). Dit terwijl ik ook op feesten ben geweest waar 200 vrouwen waren en ik denk 10 mannen. Nou, dan kun je (als er een beetje goed doorgezopen wordt) gek doen wat je wilt, maar die vrouwen hangen aan je lippen. Vraag en aanbod.

Met andere woorden, je moet er inderdaad redelijk tot goed uitzien (zo werkt het nu eenmaal) en daarbij grappig overkomen. Als je vrouwen aan het lachen kunt maken ben je al bijna binnen, zo hebben er toch aardig wat mooie vrouwen gereageerd op mijn profiel. Maak je profiel dus niet te standaard en zeg niet dat je een muziekinstrument bespeelt, van computeren houdt of iets anders kansloos want dat vinden ze niet tof.
En daarbij, na een reactie van hun kant niet meteen binnen 20 seconden een kwijlreactie terugsturen maar eerst een beetje arrogant blijven of de boot afhouden. Dat snappen ze echt niet, helemaal in de war dat de man in kwestie niet meteen wil daten. (Zoals de meerderheid)

Als je er een beetje leuk uitziet en je kunt goed praten/typen, spring je er al snel bovenuit. Als je niet aantrekkelijk bent en je hebt niet echt een spannend leven, dan gaat het niet werken. Eigenlijk wel logisch.
Als je een leuke, lekkere en slimme vrouw wilt moet je zorgen dat je zelf ook de moeite waard bent, anders moet je toch maar genoegen nemen met een wat dikker en niet zo boeiend exemplaar. That's life.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:06:34 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62923857
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, ik heb ook her en der wat profielen gehad, maar die totale stilte herken ik totaal niet. Het ligt heus niet aan de sites, de verhouding man-vrouw is nu eenmaal 25-75 DUS moet je er bovenuit springen. Natuurlijk heb je als vrouw dan de keuze en filter je alle lelijke mongolo's eruit.

Als ik in Eindhoven naar het studiefeestje ga van Indrustriele Bouwkunde (ofzo) zou ik ook heel veel moeite moeten doen om daar een chick te regelen (mocht de onwaarschijnlijke situatie zich voordoen dat daar uberhaupt één lekkere chick zou komen). Dit terwijl ik ook op feesten ben geweest waar 200 vrouwen waren en ik denk 10 mannen. Nou, dan kun je (als er een beetje goed doorgezopen wordt) gek doen wat je wilt, maar die vrouwen hangen aan je lippen. Vraag en aanbod.

Met andere woorden, je moet er inderdaad redelijk tot goed uitzien (zo werkt het nu eenmaal) en daarbij grappig overkomen. Als je vrouwen aan het lachen kunt maken ben je al bijna binnen, zo hebben er toch aardig wat mooie vrouwen gereageerd op mijn profiel. Maak je profiel dus niet te standaard en zeg niet dat je een muziekinstrument bespeelt, van computeren houdt of iets anders kansloos want dat vinden ze niet tof.
En daarbij, na een reactie van hun kant niet meteen binnen 20 seconden een kwijlreactie terugsturen maar eerst een beetje arrogant blijven of de boot afhouden. Dat snappen ze echt niet, helemaal in de war dat de man in kwestie niet meteen wil daten. (Zoals de meerderheid)

Als je er een beetje leuk uitziet en je kunt goed praten/typen, spring je er al snel bovenuit. Als je niet aantrekkelijk bent en je hebt niet echt een spannend leven, dan gaat het niet werken. Eigenlijk wel logisch.
Als je een leuke, lekkere en slimme vrouw wilt moet je zorgen dat je zelf ook de moeite waard bent, anders moet je toch maar genoegen nemen met een wat dikker en niet zo boeiend exemplaar. That's life.
pi_62923962
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

En lekker kunnen dansen... Niemand houdt van stokken.
bullshit

dat leren ze wel, ze zijn toch bezig met dansLES
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:17:50 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62924089
Djembe les schijnt ook een vrouwentrekker te zijn.
pi_62924318
de huishoudbeurs ook
pi_63018178
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:34 schreef Hexagon het volgende:
Conclusie voor Schrander lijkt me

Als een boer niet kan zwemmen ligt het aan het water

Als Schrander geen date kan scoren ligt het aan de datingsite

snap je nu wat ik bedoel?
Nou zeg ... m'n nickname mag dan wel snel wijs, intelligent of scherp betekenen. In mijn lovelife wil het niet vlotten.

Dus probeer ik ook via internet wat lijntjes uit te zetten. Maar ook hier is 0,0 intresse. Waarom is het maar een halfduplex. Ik heb nog geen afspraak gehad na al die berichtjes. Ik zeg niet dat het meteen raak, de ware moet zijn. Ik wil ook best gewoon eens een strandwandeling maken en dan een kop chocomel, gewoon leuk in een restaurant wat eten of gewoon de bioscoop. Ik krijg het potverdomme niet eens voor mekaar dat een meid een avond naar de film wil. En in in dagelijkse leven probeer galant te zijn, vrolijk, oprecht. Geen mesjogge. Begin er langzamer wel gefrustreerd door te raken en doet je zelfvertouwen geen goed. Waarom krijg ik niet eens de kans om een vrouw een aardige avond te bezorgen. Dat er geen vervolg komt a la. Maar ik kom maar niet voorbij fase 1.

Ik heb deze week weer een paar (stuk of 15) een berichtjes verstuurd. Elk met een andere intonatie. 1 afwijzing 3 belezen en 5 profielviews. stuk of 8 nog onbelezen, maar de desbetreffende dames zijn wel naderhand aanwezig geweest. Het is dus weer een bedroevend resultaat.

Ook heb ik weer eens wat gepaiqed maar nu weet ik weer waarom ik er 7 maanden geleden meegestopt was. Na een Icebreaker een paar keer en leuke woordenwisseling. En een actieve chat maar tijdens een naar mijn idee aardige gesprek wordt je pardoes gekilld. WHY OH WHY kan dat niet met de mededeling van oh het is 0:30 hoogste tijd voor m'n bed. Weltrusten. Waarom moet dat zo extreem abrupt.

Ik ga langzamerhand Hans Teeuwen steeds meer gelijk te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schrander op 06-11-2008 23:40:48 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 23:41:09 #112
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63018344
Je probeert te hard, wees jezelf en verkoop je niet als iets wat je niet bent. Geforceerd galant doen is vragen om door de mand te vallen. Althans als ik zo je reactie eens lees wil je te hard, en dat werkt echt averechts
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63018531
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef Schrander het volgende:

[..]

Nou zeg ... m'n nickname mag dan wel snel wijs, intelligent of scherp betekenen. In mijn lovelife wil het niet vlotten.

Dus probeer ik ook via internet wat lijntjes uit te zetten. Maar ook hier is 0,0 intresse. Waarom is het maar een halfduplex. Ik heb nog geen afspraak gehad na al die berichtjes. Ik zeg niet dat het meteen raak, de ware moet zijn. Ik wil ook best gewoon eens een strandwandeling maken en dan een kop chocomel, gewoon leuk in een restaurant wat eten of gewoon de bioscoop. Ik krijg het potverdomme niet eens voor mekaar dat een meid een avond naar de film wil. En in in dagelijkse leven probeer galant te zijn, vrolijk, oprecht. Geen mesjogge. Begin er langzamer wel gefrustreerd door te raken en doet je zelfvertouwen geen goed. Waarom krijg ik niet eens de kans om een vrouw een aardige avond te bezorgen. Dat er geen vervolg komt a la. Maar ik kom maar niet voorbij fase 1.

Ik heb deze week weer een paar (stuk of 15) een berichtjes verstuurd. Elk met een andere intonatie. 1 afwijzing 3 belezen en 5 profielviews. stuk of 8 nog onbelezen, maar de desbetreffende dames zijn wel naderhand aanwezig geweest. Het is dus weer een bedroevend resultaat.

Ook heb ik weer eens wat gepaiqed maar nu weet ik weer waarom ik er 7 maanden geleden meegestopt was. Na een Icebreaker een paar keer en leuke woordenwisseling. En een actieve chat maar tijdens een naar mijn idee aardige gesprek wordt je pardoes gekilld. WHY OH WHY kan dat niet met de mededeling van oh het is 0:30 hoogste tijd voor m'n bed. Weltrusten. Waarom moet dat zo extreem abrupt.

Ik ga langzamerhand Hans Teeuwen steeds meer gelijk te geven.
Als ik de verhalen lees .. probeer je het té .. of stel je te hoge eisen.
Ik ben haast van mening dat je in een kroeg/restaurant/bar/pub etc. meer kans hebt om een dame te versieren en een leuke babbel krijgt, die je nogal nodig hebt, want anders zakt je zelfvertrouwen wel erg in de shit dan via deze internetdates.

Die goede oude tijd dat je met vrienden eens op stap ging, en ook de verlegen tiepes meenam, en na verloop van tijd, meisjes op hem af sturen om te kijken of hij hapte en wat meer ballen toonde.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63018665
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Je probeert te hard, wees jezelf en verkoop je niet als iets wat je niet bent. Geforceerd galant doen is vragen om door de mand te vallen. Althans als ik zo je reactie eens lees wil je te hard, en dat werkt echt averechts
ja maar ik heb al 15 jaar lang gedaan of het me niets interesseert. En dat het wel op mijn pad zou komen. Maar nu ik de 30 gepasseerd ben wil ik toch wel eens genegenheid hebben in mijn eigen huis.

Ik baal er gewoon van dat ik niemand (vrouwlijks) kan opbellen voor heb je zin om eens dit of dat te doen.
Ik baal er gewoon van dat ik nog niet eens een mail-conversatie heb gehad via RP. Ik ben nog nooit in de positie geweest dat ik een daadwerkelijk date heb . Ik heb nooit de mogelijkheid gehad om mijn charmes te etaleren. En dat frustreert.

En helemaal als je weer leest dat een gozer zijn vriendin neersteekt omdat er naar een ander wordt gekeken. Of zo als in Can't buy me love achter hun rug in het zelfde huis genept worden. Ik denk dat ik zo veel beter kan zijn oprechter dan menig flapdrol. Als je soms die verhalen hoort hoe schofterig gepraat wordt over hun vriendin. I don't get it. Kennelijk ben ik niet grof genoeg en ben ik te aardig of iets dergelijks.
pi_63018727
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als ik de verhalen lees .. probeer je het té .. of stel je te hoge eisen.
Ik ben haast van mening dat je in een kroeg/restaurant/bar/pub etc. meer kans hebt om een dame te versieren en een leuke babbel krijgt, die je nogal nodig hebt, want anders zakt je zelfvertrouwen wel erg in de shit dan via deze internetdates.

Die goede oude tijd dat je met vrienden eens op stap ging, en ook de verlegen tiepes meenam, en na verloop van tijd, meisjes op hem af sturen om te kijken of hij hapte en wat meer ballen toonde.
In het uitgaan kom ik geen leuke vrouwen tegen. En daarnaast in cafés kan je je nimmer verstaanbaar maken. En als ik dan eens een gesprek heb komt er weer z'n overgetrainde sportschool hufter en daar sta ik weer.
pi_63018816
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:58 schreef Schrander het volgende:

[..]

ja maar ik heb al 15 jaar lang gedaan of het me niets interesseert. En dat het wel op mijn pad zou komen. Maar nu ik de 30 gepasseerd ben wil ik toch wel eens genegenheid hebben in mijn eigen huis.

Ik baal er gewoon van dat ik niemand (vrouwlijks) kan opbellen voor heb je zin om eens dit of dat te doen.
Ik baal er gewoon van dat ik nog niet eens een mail-conversatie heb gehad via RP. Ik ben nog nooit in de positie geweest dat ik een daadwerkelijk date heb . Ik heb nooit de mogelijkheid gehad om mijn charmes te etaleren. En dat frustreert.

En helemaal als je weer leest dat een gozer zijn vriendin neersteekt omdat er naar een ander wordt gekeken. Of zo als in Can't buy me love achter hun rug in het zelfde huis genept worden. Ik denk dat ik zo veel beter kan zijn oprechter dan menig flapdrol. Als je soms die verhalen hoort hoe schofterig gepraat wordt over hun vriendin. I don't get it. Kennelijk ben ik niet grof genoeg en ben ik te aardig of iets dergelijks.
Volgens mij ben jij geinteresseerd of zoek jij naar paupermeisjes. Want ja, dat zijn die meisjes die impressed zijn vanj een overgetrainde body.
pi_63018844
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Schrander het volgende:

[..]

In het uitgaan kom ik geen leuke vrouwen tegen. En daarnaast in cafés kan je je nimmer verstaanbaar maken. En als ik dan eens een gesprek heb komt er weer z'n overgetrainde sportschool hufter en daar sta ik weer.
Dude, grow some balls! Je komt ook niet heel zeker over. Uitstraling en charisma kun je 'kweken' of iig de goede richting op stuwen. En ik had het idee dat je eigenlijk helemaal geen vrouwelijk contact hebt? Ik bedoel je kunt ook gewoon vriendinnen hebben waar je eens wat leuks mee doet..je hoeft er niet direct een relatie mee te hebben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_63018896
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij geinteresseerd of zoek jij naar paupermeisjes. Want ja, dat zijn die meisjes die impressed zijn vanj een overgetrainde body.
Het is maar een voorbeeld. In het cafe voel ik me niet op mijn gemak. Dus dat weet ik al dat ik daar toch niets vind.
pi_63018925
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dude, grow some balls! Je komt ook niet heel zeker over. Uitstraling en charisma kun je 'kweken' of iig de goede richting op stuwen. En ik had het idee dat je eigenlijk helemaal geen vrouwelijk contact hebt? Ik bedoel je kunt ook gewoon vriendinnen hebben waar je eens wat leuks mee doet..je hoeft er niet direct een relatie mee te hebben.
Dat dus niet eens. Ik heb wel in de vriendenclub maar die zijn al gesetteld met een vriend.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:33 #120
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63018964
!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_63019030
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef Schrander het volgende:

[..]

Het is maar een voorbeeld. In het cafe voel ik me niet op mijn gemak. Dus dat weet ik al dat ik daar toch niets vind.
Niet op je gemak .. ? Hoezo niet? En omdat je je niet op gemak voelt weet je al dat je er niks vind, oftewel je komt er nooit, en mocht je er wel zijn, dan voel je je niet tof daar en ga je weer spoedig naar huis?

Je komt overigens ook niet heel avontuurlijk over. Er zijn genoeg interessante vrouwen van rond de 30 die single zijn, en mocht je wat lef tonen, dan krijg je er ook nog wel 1! Ook al zou je daten met een minder aantrekkelijke .. boeiend .. jij hebt eerst een kilo meer zelfvertrouwen nodig ..
pi_63019110
Het zou ook niet mijn manier zijn om iemand te leren kennen..
Maar ik ken wel stellen die elkaar hebben leren kennen via internet en heel gelukkig zijn.
I wish my brain had a map, to tell me where my heart should go!
pi_63019289
Het lijkt me overigens dat TS een kloon is van een user die hier veel post maar daar niet voor uit wil komen.
Een assertiviteitscursus zou mij goed lijken voor TS. Hij doet me denken aan iemand als je boe zegt in het cafe, direct naar buiten rent. Je moet toegeven, als je een date via internet al niet kan krijgen .. dan is het toch wel erg gesteld. Heb je ooit wel eens een blauwtje gelopen TS? Vraag desnoods een aantal vrouwen op het werk / sport / cafe etc. voor een avondje uit/kletsen etc. Boeiend dat sommige nee zeggen, je hebt al vaak genoeg nee op je bordje gehad lijkt me .. dan kan dat er ook nog wel bij toch?
pi_63020477
Een (mannelijke) collega van mij staat ook op RP. Vrijwel iedere week heeft hij een nieuwe date. Daar zitten er dan ook tussen waarmee hij binnen een paar uur na het eerste contact tussen de lakens belandt. Hoe hij het precies doet is me niet helemaal duidelijk, want het is in ieder geval geen bovengemiddeld aantrekkelijke vent. In ieder geval ziet hij er op z'n foto op RP beter uit dan in het echt (maar ja, wie niet?). Ik weet in ieder geval wel dat hij er veel tijd mee kwijt is, berichtjes sturen, MSN, bellen et cetera. En meerdere lijntjes tegelijk uitgooien, niet op één paard wedden. Het klinkt allemaal vrij plastisch, maar volgens mij is dat wel een beetje de manier waarop je het moet spelen.

Toen ik zelf op een datingsite stond, had ik ook contact met meerdere vrouwen tegelijk, maar voor mij werkte dat niet, de hele tijd dezelfde verhalen vertellen, onthouden wat je tegen wie gezegd hebt, ik vond het maar vermoeiend.

Misschien probeer je het wel te hard of hang je er teveel aan op, je móet iemand tegenkomen, zoiets. Of je bent te aardig/correct, je weet al dat de verhouding man/vrouw op dat soort sites nogal uit balans is, dus als man moet je gewoon iets verzinnen om boven het maaiveld uit te steken. Je schrijft ook dat je al meerdere tactieken hebt uitgeprobeerd, als ik aanneem dat je niet bovengemiddeld onaantrekkelijk bent, dan zou ik ook niet kunnen bedenken waarom je zo weinig response hebt gekregen. Maar in ieder geval respect voor je uithoudingsvermogen, ik had na 2 maanden al genoeg van dat gedoe op die datingsites. Ik denk dat je inderdaad beter een leuke cursus oid moet gaan zoeken, eentje waarbij ook wat meer vrouwen zijn dan.
pi_63021638
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet op je gemak .. ? Hoezo niet? En omdat je je niet op gemak voelt weet je al dat je er niks vind, oftewel je komt er nooit, en mocht je er wel zijn, dan voel je je niet tof daar en ga je weer spoedig naar huis?

Je komt overigens ook niet heel avontuurlijk over. Er zijn genoeg interessante vrouwen van rond de 30 die single zijn, en mocht je wat lef tonen, dan krijg je er ook nog wel 1! Ook al zou je daten met een minder aantrekkelijke .. boeiend .. jij hebt eerst een kilo meer zelfvertrouwen nodig ..
maar het is dan ook alleen op dit gebied.
pi_63021655
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Het lijkt me overigens dat TS een kloon is van een user die hier veel post maar daar niet voor uit wil komen.
Een assertiviteitscursus zou mij goed lijken voor TS. Hij doet me denken aan iemand als je boe zegt in het cafe, direct naar buiten rent. Je moet toegeven, als je een date via internet al niet kan krijgen .. dan is het toch wel erg gesteld. Heb je ooit wel eens een blauwtje gelopen TS? Vraag desnoods een aantal vrouwen op het werk / sport / cafe etc. voor een avondje uit/kletsen etc. Boeiend dat sommige nee zeggen, je hebt al vaak genoeg nee op je bordje gehad lijkt me .. dan kan dat er ook nog wel bij toch?
ja, maar er mag dan ooit wel eens een ja bij zitten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:17:45 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63022987
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:27 schreef Schrander het volgende:

[..]

ja, maar er mag dan ooit wel eens een ja bij zitten.
zou je je profieltekst anders eens hier neer willen zetten? ik ben nieuwsgierig...want echt, mijn ervaring is dat het op RP echt niet zo moeilijk is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63023236
quote:
Wat ik zoek is een aardige vrouw, iemand waarmee leuk gepraat kan worden en op zijn tijd filosoferen over allerlei onderwerpen. Verder zoek ik iemand die genegenheid biedt, zichzelf en andere lief heeft. Kortom iemand die leuk in de omgang is.

Ik ben altijd enthousiast, vrolijk en goed geluimd. Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen. Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt. In weze kan alles gezegd worden, niets is te gek.

Zo nu en dan lekker uitwaaien op het strand of een wandeling in het bos. Heerlijk!.

En zoals iedereen vermeldt in zijn of haar profiel, wil ik ook de prachtnatuur van de wereld zien.
Schaaf maar bij. Heb in de afgelopen maanden verscheide verhaaltjes gehad. Niets helpt om een hogere replies te bewerkstelligen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schrander op 07-11-2008 09:42:50 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:34:19 #129
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023262
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:59 schreef Superfast het volgende:
TS heeft geen sociaal leven en is op zoek naar liefde op internet !

SAD
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:36:02 #130
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63023285
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:32 schreef Schrander het volgende:

[..]

Schaaf maar bij. Heb in de afgelopen maanden verscheide verhaaltjes gehad. Niets helpt om een hogere replies te bewerkstelligen.
Begin eens met de spelfouten, zou ik zeggen
pi_63023374
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Begin eens met de spelfouten, zou ik zeggen
like
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:44:05 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023455
Ik heb ooit 3 weken op RP gestaan. Na een week 0,0 reacties heb ik m'n profiel veranderd en heb ik gewoon alles een bericht gestuurd wat ik tegenkwam. Uiteindelijk wel wat reacties e.d. gehad en zelfs een paar dates . Maar het komt er wel op neer dat daten via een datingsite vooral als man vrij kansloos is en ik snap de frustratie van TS dan ook nog wel.
Aan de andere kant; als het niet voor je werkt, waarom probeer je dan niet eens wat anders? Via Fok bv.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:44:48 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023470
quote:
Zo nu en dan lekker uitwaaien op het strand of een wandeling in het bos. Heerlijk!.
Origineel zeg. Verder vond ik em vrij deprimerend overkomen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:00 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63023553
quote:

[..]

ok...mijn eerste indruk van je profieltekst, is dat er in feite staat...

'deurmat zoekt willekeurige vrouw om over zich heen te laten lopen, en samen saaie dingen te doen...'

wat je zoekt is volstrekt generiek...aardig, praten, lief, vrouw, leuk, *gaap*

je beschrijving van jezelf zegt ook weinig...lief, aardig, enthousiast, en wat je ook tegen me zegt, ik vind alles best, want ik heb geen zelfrespect...kom op man! wat vind je leuk? wie ben je echt? wat doe je? waar hou je van?

strandwandelingen en reizen zijn nou ook niet echt onderscheidende dingen...

niet dat je nou per se onderscheidende dingen moet doen, maar doe dan iets aan de toonzetting...maak de tekst interessant om te lezen, haal die spelfouten eruit, gooi er wat humor in....dit nodigt op geen enkele manier uit om je beter te leren kennen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:01 #135
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023554
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit 3 weken op RP gestaan. Na een week 0,0 reacties heb ik m'n profiel veranderd en heb ik gewoon alles een bericht gestuurd wat ik tegenkwam. Uiteindelijk wel wat reacties e.d. gehad en zelfs een paar dates . Maar het komt er wel op neer dat daten via een datingsite vooral als man vrij kansloos is en ik snap de frustratie van TS dan ook nog wel.
Aan de andere kant; als het niet voor je werkt, waarom probeer je dan niet eens wat anders? Via Fok bv.
gast wat doe je?
stay frosty
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:50:23 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023587
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast wat doe je?
Ik was in mijn kwetsbare periode.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:51:42 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023613
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik was in mijn kwetsbare periode.
no shit sherlock!

ik had zon hoge pet van je op...
stay frosty
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:53:48 #138
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63023660
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef Schrander het volgende:

[..]

like
quote:
Wat ik zoek is een aardige vrouw, iemand waarmee leuk gepraat kan worden en op zijn tijd mee kan filosoferen over allerlei onderwerpen. Verder zoek ik iemand die genegenheid biedt, zichzelf en andere anderen lief heeft. Kortom, iemand die leuk in de omgang is.

Ik ben altijd enthousiast, vrolijk en goed geluimd. Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen. Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt. In weze wezen kan alles gezegd worden, niets is te gek.

En zoals iedereen vermeldt in zijn of haar profiel, wil ik ook de prachtnatuur van de wereld zien.
Maar eigenlijk vind ik vooral de middelmatigheid en onoriginaliteit er vanaf druipen.Als vrouw krijg je 10 of 20 berichten op een dag, je moet opvallen, iets anders doen dan de anderen.

Jij bent een aardige man die zoekt naar een aardige vrouw. Dit betekent ten eerste dat jij niet uitspringt boven alle andere aardige mannen en ten tweede dat die vrouw nu ook niet gelijk denkt: 'Hey, hij is op zoek naar mij!'

Saaiheid troef!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:56:11 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023714
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had zon hoge pet van je op...
Ik open er straks wel even een topic over.
pi_63023738
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:53 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]

Maar eigenlijk vind ik vooral de middelmatigheid en onoriginaliteit er vanaf druipen.Als vrouw krijg je 10 of 20 berichten op een dag, je moet opvallen, iets anders doen dan de anderen.

Jij bent een aardige man die zoekt naar een aardige vrouw. Dit betekent ten eerste dat jij niet uitspringt boven alle andere aardige mannen en ten tweede dat die vrouw nu ook niet gelijk denkt: 'Hey, hij is op zoek naar mij!'

Saaiheid troef!
Tja daar zit wat in.
pi_63023743
quote:

[..]

Nou, dat zullen we eens doen dan
quote:
Wat ik zoek is een aardige vrouw, iemand waarmee leuk gepraat kan worden en op zijn tijd filosoferen over allerlei onderwerpen. Verder zoek ik iemand die genegenheid biedt, zichzelf en andere lief heeft. Kortom iemand die leuk in de omgang is.
Wat zijn dit voor een open deuren? Iedereen zoekt toch een aardige vrouw? Zelfs het meest masochistisch manspersoon zoekt iets van aardigheid in de vrouw. Evenals genegenheid bieden (zeg dan gewoon dat je wil neuken, dat kunnen de vrouwen best hebben), jij wil toch niet alleen platonisch lullen en gezelschapsspelletjes spelen?
quote:
Ik ben altijd enthousiast, vrolijk en goed geluimd. Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen. Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt. In weze kan alles gezegd worden, niets is te gek.
Hier staat: ik ben wanhopig en leg je geen strobreed in de weg. Laat de vrouwen maar over je heen lopen. Daar zitten ze geloof ik niet echt op te wachten
quote:
Ja woei! En wat ga je daar doen? Filosoferen en overal eens mee zijn? Of vragen om genegenheid?
quote:
Zoals iedereen, ben ik ook een saaie lul. Kom eens met wat originelers...

Succes

pi_63023780
mijn zusje is getrouwd dankzij Relatieplanet.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:00:55 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023793
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik open er straks wel even een topic over.
stuur me der ff een pm van dan mis ik hem niet
stay frosty
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 10:03:19 #144
42184 crew  DaMart
pi_63023823
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:53 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]

Ik heb mijn profiel ooit eens verpakt in een soort boekrecensie, hoe standaard het verhaal misschien ook was (strandwandelingen werden genoemd ). Maar vanwege de wijze waarop ik het bracht kreeg ik wat meer reacties en zelfs wat spontane reacties van vrouwen, al spraken hun profielen mij dan weer niet echt aan .

Maar goed, met een originele verpakking kun je dus zelfs met een dertien-in-een-dozijn-inhoud nog iets bereiken, juist omdat het anders is dan anderen.
pi_63023852
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:00 schreef Regina7 het volgende:
mijn zusje is getrouwd dankzij Relatieplanet.
dus?
pi_63023951
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Succes

open deuren. Misschien wel wat te voor de handliggend ja.
pi_63023966
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

dus?
.. het kan dus wel.
pi_63024065
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef Schrander het volgende:

[..]

.. het kan dus wel.
het kan ook bij het breiclubje

whatever suits your style..
pi_63025671
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:33 schreef Schrander het volgende:

[..]

De sportclub waar ik 2/3 maandelijks kom heb ik nog geen potentieel leuk iemand gezien...

Misschien is dansen wat ...
Dansen vind ikzelf nogal kansloos en wel heel erg opzichtig als je dan opeens komt aandraven. Verder als je toch zou willen gaan dansen zou ik 't als volgt aanpakken. Plaats een kleine advertentie in het lokale huis-huis blad (waar zo allemaal van die verkoopadvertenties staan ofzo en vertel daarin dat je opzoek bent naar een danspartner omdat je graag wilt leren dansen ofzo)
pi_63025829
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Godshand het volgende:

[..]
Wat zijn dit voor een open deuren? Iedereen zoekt toch een aardige vrouw? Zelfs het meest masochistisch manspersoon zoekt iets van aardigheid in de vrouw. Evenals genegenheid bieden (zeg dan gewoon dat je wil neuken, dat kunnen de vrouwen best hebben), jij wil toch niet alleen platonisch lullen en gezelschapsspelletjes spelen?
Ha, daar heb je nog gelijk in ook. Iemand van onze vriendenkring voelde zich nogal 'alleen' en had wat 'genegenheid' nodig. Dus wij sturen daar zo'n meid op af om te kijken of hij uberhaupt z'n bek durft open te trekken, zegt die knurft basically dat hij met d'r naar bed wil, zij was totaal verrast en ging met hem mee, we hielden het niet meer

Soms recht voor z'n raap zijn kan echt helpen bij vrouwen, zelfs bij die hele ingewikkelde vrouwen of je moet bij zo'n dominant type komen dan kan je een klap in je gezicht verwachten of dat je uitgelachen wordt.

Overigens doet het verhaal van TS me ook wat denken aan die 'Make over' programma's van vroeger. Die dikke nerds die opeens in players veranderen en vrouwtjes scoorden en dat niet alleen, hun zelfvetrouwen kreeg een BOOST van heb ik jouw daar.
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 11:31:36 #151
42184 crew  DaMart
pi_63025945
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Soms recht voor z'n raap zijn kan echt helpen bij vrouwen, zelfs bij die hele ingewikkelde vrouwen of je moet bij zo'n dominant type komen dan kan je een klap in je gezicht verwachten of dat je uitgelachen wordt.
Als je ziet dat iemand je profiel al tig keer bekeken heeft de afgelopen dagen moet je alleen geen berichtje sturen waarin je grappig wil zijn en haar recht voor z'n raap vraagt of ze je aan het stalken is... dan kun je wel een reactie verwachten, maar dan eentje waarin je een engerd wordt genoemd .

En ja, dat weet ik uit eigen ervaring .
pi_63026079
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je ziet dat iemand je profiel al tig keer bekeken heeft de afgelopen dagen moet je alleen geen berichtje sturen waarin je grappig wil zijn en haar recht voor z'n raap vraagt of ze je aan het stalken is... dan kun je wel een reactie verwachten, maar dan eentje waarin je een engerd wordt genoemd .

En ja, dat weet ik uit eigen ervaring .
Het recht voor z'n raap principe werkt eigenlijk ook alleen maar in het échte leven, niet via internet. Het lijkt mij dat je gewoon niet té moet zijn in berichtjes die je stuurt via dat soort sites.

Sowieso grappig proberen te zijn via een mail die je stuurt naar mensen die je helemaal niet kent dat kan zó verkeerd worden opgevat.
pi_63026161
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Wouser het volgende:

[..]

Dansen vind ikzelf nogal kansloos en wel heel erg opzichtig als je dan opeens komt aandraven. Verder als je toch zou willen gaan dansen zou ik 't als volgt aanpakken. Plaats een kleine advertentie in het lokale huis-huis blad (waar zo allemaal van die verkoopadvertenties staan ofzo en vertel daarin dat je opzoek bent naar een danspartner omdat je graag wilt leren dansen ofzo)
Nou is niet helemaal raar in mijn geval. De vriendin van een vriend geeft les op een dansschool. Laatst bij een verjaardag of iets was de vraag "En hoe is het met jouw vriendin?" schertsend. Kom ook dansen misschien lukt het dan.

Dus van daar dat ik zelf dansen opperde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')