abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 22:35:22 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62895326
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:25 schreef katuitdeboom het volgende:

[..]

dus jij hebt veel gedate?
een keer of 9 in 3 maanden, denk ik....genoeg
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_62895425
wat ik mij altijd afvraag he,
ik vind persoonlijk dat als man je voor de date betaald, uit eten ofzo
maar als je door die dating sites zoveel aan het daten bent :S of je gaat moeilijk failliet of je laat haar betalen?
en ik heb vaak het gevoel dat er wel gedate wordt maar er nooit iets uitkomt
  zondag 2 november 2008 @ 22:41:27 #83
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62895537
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef katuitdeboom het volgende:
wat ik mij altijd afvraag he,
ik vind persoonlijk dat als man je voor de date betaald, uit eten ofzo
maar als je door die dating sites zoveel aan het daten bent :S of je gaat moeilijk failliet of je laat haar betalen?
en ik heb vaak het gevoel dat er wel gedate wordt maar er nooit iets uitkomt
date? zo zwaar is het niet....gewoon afspreken om wat te drinken, of te eten om te kijken of het klikt....ik betaal de helft ...en ja, er zijn ook tweede dates geweest, en zelfs derde...

maar je hebt gelijk....dure hobby
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 2 november 2008 @ 22:55:57 #84
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_62896017
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

date? zo zwaar is het niet....gewoon afspreken om wat te drinken, of te eten om te kijken of het klikt....ik betaal de helft ...en ja, er zijn ook tweede dates geweest, en zelfs derde...

maar je hebt gelijk....dure hobby
je moet ze ook niet allemaal naar een duur restaurant meenemen, Doe maar een strandwandeling en een picknick haha.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zondag 2 november 2008 @ 22:59:10 #85
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62896098
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:55 schreef DragonFire het volgende:

[..]

je moet ze ook niet allemaal naar een duur restaurant meenemen, Doe maar een strandwandeling en een picknick haha.
een strandwandeling en een picknick als eerste kennismaking yeah right....

...en 'wat drinken' is niet hetzelfde als een duur restaurant hoor....alsof ze daar op zitten te wachten...
  zondag 2 november 2008 @ 23:45:21 #86
96981 DragonFire
pi_62897497
Ik voel een poll opkomen, "wat wil de vrouw het liefst op de eerste date?"
pi_62899627
Ik kan mij niet voorstellen dat jouw droomvrouw te vinden is op een datingsite (hangt van de 'eisen' af). Op fok! maak je nog meer kans op een huwelijkspartner...
  maandag 3 november 2008 @ 07:34:01 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62899840
Conclusie voor Schrander lijkt me

Als een boer niet kan zwemmen ligt het aan het water

Als Schrander geen date kan scoren ligt het aan de datingsite

snap je nu wat ik bedoel?
pi_62900323
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat heet gepaste jaloersheid, en het proberen te verbergen dat ze er zelf ook wel eens komen. Het is in onze maatschappij nog steeds not done om openlijk te vermelden dat je als vrijgezel gebruik maakt van datingsite's om in contact te komen met andere vrijgezellen. Waarom eigenlijk? Het is toch niet zo dat je je er voor hoeft te schamen dat je vrijgezel bent, en daar best verandering in wil brengen. Lees, gewoon zoekende bent, en wat is daar voor beschamends aan? Iedereen wil toch eigenlijk een stukje liefde in het leven, liefde van het soort dat enkel een partner je kan geven.
Nee fok'ertjes geen platte neuksex, dat is geen liefde dat is gewoon lust. Kan ook, maar van 7/10 op een dating site zijn gewoon zoekende. De ene met een behangrol aan eisen, en de andere vind alles best als er maar een gat in of staaf aan zit.

Dus waarom zo krampachtig doen over iets wat heel normaal menselijks is? Omdat het via het internet is?? BIG FUCKING DEAL!. Deze virtuele klaagmuur is toch ook op internet, en als ik zie wat hier af en toe voor problemen voorbij komen schuiven, nou... dan durf ik met een gerust hart toe te geven dat ik zoekende ben op datingsites
Hier moet ik toch even op reageren. Gepaste jaloersheid.. nu vraag je er ook wel om moet ik zeggen. Want dat is echt weer dikke onzin. Je hoeft je ook niet te schamen om vrijgezel te zijn, maar om dus maar een date te zoeken via internet. Dat vind ik toch sociale onkunde, als je 10 jaar geleden een date zocht deed je dat ook niet via het internet. Onze ouders en opa's en oma's hebben elkaar toch ook niet allemaal in de kroeg ontmoet? Maar gingen ook niet de krant af om naar de relatie advertenties te gaan.

Sowieso denken de meeste mensen hier bij kroeg aan "voltanken met bier", en "daar voel ik me niet op mn gemak". Wat een kul, ik ken ook mensen die alleen sapjes drinken in de kroeg, en puur voor de gezelligheid daar komen. Ik denk dat het ook met een stukje eigen vertrouwen/zelfrespect te maken heeft. Sommige mensen durven gewoon niet op een meisje/vrouw/dame af te stappen omdat ze bang zijn dat ze voor lul staan of dat als ze eindelijk genoeg moed hebben verzameld hebben ze met de bek vol tanden staan en niet uit hun woorden komen? Nou en? Dat overkomt iedereen wel eens, tis niet leuk maar dat hoort erbij. En sociale zekerheid is iets wat je wél kunt leren in de kroeg. Maar ook op de sportvereniging, school, werk, vrijwilligersprojecten etc.

Een date zoeken via internet is niet triest of dom, het gaat meer om de reden om het te doen. Internet is namelijk zo 'veel' makkelijker dan het echte leven. En in wezen zeg je het al dat mensen hier op internet 'grote' problemen vertellen. Waarom zouden ze dat doen? .. het lucht op om te praten ..en als je niet weet wat je moet doen, kun je het altijd nog op internet zetten ipv, er deskundig help voor te gaan zoeken, want daar voelen ze zich dan toch weer wat onzeker over. Internet versterkt de sociale kundigheid van de mens echt niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 november 2008 @ 08:41:27 #90
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_62900382
aha, dus jij schrijft ook nog een brief, omdat ze dat vroeger ook zo deden? Je betoog is leuk, maar je vergeet 1 belangrijk detail, die date die je via internet geregeld hebt moet je een keertje in het echt ontmoeten. Als dan blijkt dat je een sociaal zwakbegaafde bent val je als nog door de mand. En makkelijk, tja.. Het lijkt mischien makkelijker, maar het is het verre van. Net zo makkelijjk/moeilijk als in het echt.

Ben wel blij dat je je moet jouw reactie precies de vooroordelen bevestigd die ik probeer aan te halen, dat dan weer wel
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2008 @ 08:55:02 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62900529
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hier moet ik toch even op reageren. Gepaste jaloersheid.. nu vraag je er ook wel om moet ik zeggen. Want dat is echt weer dikke onzin. Je hoeft je ook niet te schamen om vrijgezel te zijn, maar om dus maar een date te zoeken via internet. Dat vind ik toch sociale onkunde
Want?
quote:
als je 10 jaar geleden een date zocht deed je dat ook niet via het internet.
Nee via babbelboxen.
quote:
Onze ouders en opa's en oma's hebben elkaar toch ook niet allemaal in de kroeg ontmoet? Maar gingen ook niet de krant af om naar de relatie advertenties te gaan.
Nee dat was in verhouding stervensduur.
quote:
Sowieso denken de meeste mensen hier bij kroeg aan "voltanken met bier", en "daar voel ik me niet op mn gemak". Wat een kul, ik ken ook mensen die alleen sapjes drinken in de kroeg, en puur voor de gezelligheid daar komen. Ik denk dat het ook met een stukje eigen vertrouwen/zelfrespect te maken heeft. Sommige mensen durven gewoon niet op een meisje/vrouw/dame af te stappen omdat ze bang zijn dat ze voor lul staan of dat als ze eindelijk genoeg moed hebben verzameld hebben ze met de bek vol tanden staan en niet uit hun woorden komen? Nou en? Dat overkomt iedereen wel eens, tis niet leuk maar dat hoort erbij. En sociale zekerheid is iets wat je wél kunt leren in de kroeg. Maar ook op de sportvereniging, school, werk, vrijwilligersprojecten etc.
Sociale zekerheid LEREN doe je niet op internet. Maar als je dat hebt. Waarom dan niet via internet?
quote:
Een date zoeken via internet is niet triest of dom, het gaat meer om de reden om het te doen. Internet is namelijk zo 'veel' makkelijker dan het echte leven.
Dat is helemaal niet de reden. De reden is dat veel vrijgezelle 30'ers geen tijd meer hebben. Vaak druk met carriere. Sporten gebeurt vaak met vrienden waar niks huwbaars meer tussen zit of individueel. En om je dan 's avonds na sport, eten en afwas nog even op te knappen om lekker sociaal een date te scoren... pffff.

Dus gaan veel mensen lekker ontspannen op internet. En daar kom je gelijkgestemden tegen. Wat is het probleem?
quote:
En in wezen zeg je het al dat mensen hier op internet 'grote' problemen vertellen. Waarom zouden ze dat doen? .. het lucht op om te praten ..en als je niet weet wat je moet doen, kun je het altijd nog op internet zetten ipv, er deskundig help voor te gaan zoeken, want daar voelen ze zich dan toch weer wat onzeker over. Internet versterkt de sociale kundigheid van de mens echt niet.
Ach kom, de meest hardverscheurende verhalen heb ik hangend aan de toog gehoord. Van spontaan in huilen uitbarstende mannen als ze een biertje teveel op hadden en snotterende vrouwen met een wit wijntje teveel op.

Internet heeft niet het alleenrecht op niet-sociale mensen.
  maandag 3 november 2008 @ 09:06:31 #92
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62900661
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hier moet ik toch even op reageren. Gepaste jaloersheid.. nu vraag je er ook wel om moet ik zeggen. Want dat is echt weer dikke onzin. Je hoeft je ook niet te schamen om vrijgezel te zijn, maar om dus maar een date te zoeken via internet. Dat vind ik toch sociale onkunde, als je 10 jaar geleden een date zocht deed je dat ook niet via het internet. Onze ouders en opa's en oma's hebben elkaar toch ook niet allemaal in de kroeg ontmoet? Maar gingen ook niet de krant af om naar de relatie advertenties te gaan.

Een date zoeken via internet is niet triest of dom, het gaat meer om de reden om het te doen. Internet is namelijk zo 'veel' makkelijker dan het echte leven. En in wezen zeg je het al dat mensen hier op internet 'grote' problemen vertellen. Waarom zouden ze dat doen? .. het lucht op om te praten ..en als je niet weet wat je moet doen, kun je het altijd nog op internet zetten ipv, er deskundig help voor te gaan zoeken, want daar voelen ze zich dan toch weer wat onzeker over. Internet versterkt de sociale kundigheid van de mens echt niet.
Dat iets vroeger op een bepaalde manier ging wil wat mij betreft niets zeggen over hoe het in de huidige tijd zou moeten. Mijn opa en oma leerden elkaar kennen in een tijd waar de sociale verbanden veel sterker waren, in een dorp met een gigantisch sterk verenigingsleven. Die tijden zijn voorbij, het gaat allemaal gehaaster, de communicatie is stukken sneller geworden en we zijn allemaal wat meer op onszelf gericht. Waarom zou je dan krampachtig vast moeten blijven houden aan oude methoden?

Maar gedeeltelijk heb je gelijk natuurlijk, op internet kun je je gemakkelijk voordoen als een vlotte prater die scherp uit de hoek komt en geregeld goede grappen maakt. Daarom moet je ook zorgen dat je snel met iemand in het echt afspreekt, zodat je het snel doorhebt als de ander compleet anders is, en zodat jij of de ander zich niet vast gaat houden aan het 'internetbeeld'.

En wanneer je dan met iemand afspreekt heb je nog even hard de sociale vaardigheden nodig die je beschrijft, Wellicht met dat verschil dat de drempel iets lager is omdat het ijs al gebroken is en je al iets meer hebt om over te praten. Verder zie ik het verschil met de kroeg niet zo, behalve dan dat het op verjaardagen een stuk stoerder is om te vertellen 'dat je dat meisje in de kroeg ontmoet hebt'.
  maandag 3 november 2008 @ 11:02:10 #93
96981 DragonFire
pi_62902750
Ik snap het ook niet zo erg, waarom zou er een lijn getrokken moeten worden waar je iemand mag ontmoeten?
In het weekend ga ik vaak even een cafetje bezoeken, en daar spreek ik ook gewoon dames aan. En door de weeks zit ik vaak even op internet rond te hangen, en ook daar kom ik vrouwen tegen.
  maandag 3 november 2008 @ 11:33:42 #94
85962 ioko
I Appear Missing
pi_62903586
Ik herken wel wat TS zegt. Zelf een aantal jaren op verschillende sites rondgekeken, links en rechts lid geweest. Er zit veel kaf tussen het koren, en ik werd ook regelmatig gefrustreerd door laksheid van meiden waar ik berichtjes naar stuurde. Maar in the end: iemand die zo laks is wil ik helemaal niet ontmoeten!
Ik heb in de loop van een jaar of 4/5 een 6 tal meiden gedate: sommige 1 keer (de meesten) en een aantal wat vaker (via RP en Parship). En ik heb daar eigenlijk vooral leuke herinneringen aan. Je moet de date zo opzetten dat je er zo snel mogelijk wegkunt, en daar ook eerlijk over zijn. Op deze manier ben ik mijn huidige vriendin tegen gekomen, waar ik nu alweer 16 maanden een relatie mee heb.

Als laatste wil ik zeggen dat die opmerkingen over mensen ontmoeten in een kroeg onzin zijn. Ik vindt kroegen best leuk, maar daar ga ik heen met mensen die ik ken om een leuke avond te hebben, en niet om meiden te versieren. Internet is gewoon een andere manier om het eerste contact te leggen. Voor de vervolgstappen zul je toch echt je sociale vaardigheden en persoonlijkheid nodig hebben. Ik denk dat meer mensen in de kroeg zich beter voordoen dan ze zijn dan op internet: dus zoveel verschil is er volgens mij niet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_62907393
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet de reden. De reden is dat veel vrijgezelle 30'ers geen tijd meer hebben. Vaak druk met carriere. Sporten gebeurt vaak met vrienden waar niks huwbaars meer tussen zit of individueel. En om je dan 's avonds na sport, eten en afwas nog even op te knappen om lekker sociaal een date te scoren... pffff.
Geen tijd? Tijd moet je ook vrij willen maken. Besides, als je geen tijd hebt, waarom zou je dan een vriendin willen hebben? Durf te wedden dat mocht je die vriendin wel krijgen via het internet .. je binnen no time tijd weet te vinden voor haar.

En bijna iedereen gaat hier sávonds na school/werk/eten de kroeg in, of nog naar een sport vereniging of naar vrienden etc.

Hoe zit het overigens met de ratio Mannen / Vrouwen op die dating sites? Ik heb altijd het vage idee gehad dat er meer mannen dan vrouwen op zitten.. en dat je als vrouw zijnde meer berichten krijgt dan als man zijnde. Besides, als je er als een heikneuter uitziet, je niet snel een reactie terug hoeft te verwachten. [Terwijl daar vaak wel wat aan te doen is .. andere kleding + haar eens doen en een glimlach doen al veel]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 3 november 2008 @ 14:39:29 #96
85962 ioko
I Appear Missing
pi_62908033
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe zit het overigens met de ratio Mannen / Vrouwen op die dating sites? Ik heb altijd het vage idee gehad dat er meer mannen dan vrouwen op zitten.. en dat je als vrouw zijnde meer berichten krijgt dan als man zijnde.
Er zitten ook best veel vrouwen: alleen het soort vrouwen, dat is het probleem. Vrouwen zijn ook wat terughoudender met berichten sturen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_62908262
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef ioko het volgende:

[..]

Er zitten ook best veel vrouwen: alleen het soort vrouwen, dat is het probleem. Vrouwen zijn ook wat terughoudender met berichten sturen.
Hmm, naja uiteindelijk moeten mensen het ook allemaal zelf weten. Of ze nu sávonds een bar in lopen en elke dame aanspreken .. of ze fijn savonds een paar uur verschillende profielen van mensen doorkijken of er een 'match' is.
Ik zie mezelf alleen niet snel dat laatste doen ..
  maandag 3 november 2008 @ 14:52:03 #98
85962 ioko
I Appear Missing
pi_62908297
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm, naja uiteindelijk moeten mensen het ook allemaal zelf weten. Of ze nu sávonds een bar in lopen en elke dame aanspreken .. of ze fijn savonds een paar uur verschillende profielen van mensen doorkijken of er een 'match' is.
Ik zie mezelf alleen niet snel dat laatste doen ..
En ik zie mezelf niet snel een leuke meid tegenkomen in een kroeg: ieder zijn ding.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 3 november 2008 @ 16:38:11 #99
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_62911223
quote:
Hoe zit het overigens met de ratio Mannen / Vrouwen op die dating sites? Ik heb altijd het vage idee gehad dat er meer mannen dan vrouwen op zitten.. en dat je als vrouw zijnde meer berichten krijgt dan als man zijnde. Besides, als je er als een heikneuter uitziet, je niet snel een reactie terug hoeft te verwachten. [Terwijl daar vaak wel wat aan te doen is .. andere kleding + haar eens doen en een glimlach doen al veel]
Ik vermoed 75%= man. En daarvan een substantieel is getrouwd, maar wil vreemd gaan. Overigens maakt het niet uit wat je aan de vrouw schrijft, als je gezicht ze niet aanstaat schrijven ze toch niet terug.

Ik denk niet dat mensen de kroeg in duiken, die zijn immers allemaal failliet als ik het nieuws zo lees.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 3 november 2008 @ 17:24:02 #100
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62912416
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:37 schreef sitting_elfling het volgende:
De kans dat je je droomvrouw vindt achter het internet lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Besides, de écht lekkere chicks online zijn of fake, of sletterig die minstens 300 berichtjes per dag krijgen en puur op aandacht geilen.

Internet dating IS gewoon droevig .. als er geen internet was geweest, stierven de sociaal zwakkeren vanzelf af. Heb de ballen en loop eens een kroeg in, of ga na het werk met je collega's de bar in, of met je vrienden van school de kroeg in, of ga sporten en blijf eens na hangen en begin een praatje. Kans op succes is ZO veel beter!
Ik denk dat de kans dat je je droomvrouw op internet vind groter is dan IRL... IRL kom je toch grotendeels meer in dezelfde kringen, waar je online in contact komt met mensen die je anders nooit zou ontmoeten... Verder is het natuurlijk ook zo dat je adhv selectie flink wat kunt filteren, waar je IRL pas achteraf te weten komt of iemand bijv. wel of geen kinderwens heeft (willekeurig voorbeeld).
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62914631
Danslessen! TS moet gaan dansen.

Danslessen zijn het omgekeerde van datingsites. 90% vrouwen en 10% mannen. Je moet ze er alleen even van overtuigen dat je geen homo bent en niet niet als beste praatvriendje eindigen, maar je komt ze in ieder geval tegen!
Ja, ik generaliseer.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2008 @ 19:25:47 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62915514
quote:

[..]

Geen tijd? Tijd moet je ook vrij willen maken
Ik spreek je nog wel als je geen student meer ben en een carriere hebt. Ja... dat is echt anders.
quote:
Besides, als je geen tijd hebt, waarom zou je dan een vriendin willen hebben?
Om door de weeks lekker samen op de bank te kunnen cosy-en
quote:
Durf te wedden dat mocht je die vriendin wel krijgen via het internet .. je binnen no time tijd weet te vinden voor haar.
Nee. Ik had alleen in het weekend tijd. Zij kwam door de weeks wel eens naar Rotterdam. Uiteindelijk is ze maar snel bij me komen wonen.
quote:
En bijna iedereen gaat hier sávonds na school/werk/eten de kroeg in, of nog naar een sport vereniging of naar vrienden etc.
Ik ken erg weinig 30+ers die dat doen.
quote:
Zoals gezegd moet je niet naar datingsites gaan. Op community sites is het allemaal veel ongedwongener en zal je eerder mensen ontmoeten.

Trouwens wel erg jammer dat je 80% van mijn post negeert. Beetje sociaal incompetent dat je aan cherry picking doet in conversaties?
  maandag 3 november 2008 @ 19:33:25 #103
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  maandag 3 november 2008 @ 20:22:24 #104
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_62916979
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat je je droomvrouw op internet vind groter is dan IRL...
Nope, IRL wordt de dame niet overstelpt met berichten van mannen, van zeer vunzig tot zeer net. En irl zijn de verhouding man/vrouw ook niet scheef. En onbewust pik je meer op van hoe iemand is door de motoriek, spreekwijze, humor, etc dan van een gekunsteld stuk proza waar men van alles in kwijt kan en wat niet altijd waar is.

Afgezien daarvan denk ik dat er toch een grote dosis geluk bij komt kijken, en dat je open moet staan voor een relatie.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_62917752
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:50 schreef Northside het volgende:
Danslessen! TS moet gaan dansen.

Danslessen zijn het omgekeerde van datingsites. 90% vrouwen en 10% mannen. Je moet ze er alleen even van overtuigen dat je geen homo bent en niet niet als beste praatvriendje eindigen, maar je komt ze in ieder geval tegen!
En lekker kunnen dansen... Niemand houdt van stokken.
  maandag 3 november 2008 @ 22:59:10 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62922171
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:
hmmz...ik heb de afgelopen 3 maanden, om het eens uit te proberen, ook een profiel op relatieplanet aangemaakt, en mijn ervaringen zijn toch echt heel anders...

maar uiteindelijk gaat het om datingsites wel om de foto en de eerste indruk, of het nou je profieltekst of je berichtje is...moeilijk te zeggen waar het bij jou mis gaat, maar met maar 20+ profielviews in zo veel tijd, doe je duidelijk iets fout...
Precies, ik heb ook her en der wat profielen gehad, maar die totale stilte herken ik totaal niet. Het ligt heus niet aan de sites, de verhouding man-vrouw is nu eenmaal 25-75 DUS moet je er bovenuit springen. Natuurlijk heb je als vrouw dan de keuze en filter je alle lelijke mongolo's eruit.

Als ik in Eindhoven naar het studiefeestje ga van Indrustriele Bouwkunde (ofzo) zou ik ook heel veel moeite moeten doen om daar een chick te regelen (mocht de onwaarschijnlijke situatie zich voordoen dat daar uberhaupt één lekkere chick zou komen). Dit terwijl ik ook op feesten ben geweest waar 200 vrouwen waren en ik denk 10 mannen. Nou, dan kun je (als er een beetje goed doorgezopen wordt) gek doen wat je wilt, maar die vrouwen hangen aan je lippen. Vraag en aanbod.

Met andere woorden, je moet er inderdaad redelijk tot goed uitzien (zo werkt het nu eenmaal) en daarbij grappig overkomen. Als je vrouwen aan het lachen kunt maken ben je al bijna binnen, zo hebben er toch aardig wat mooie vrouwen gereageerd op mijn profiel. Maak je profiel dus niet te standaard en zeg niet dat je een muziekinstrument bespeelt, van computeren houdt of iets anders kansloos want dat vinden ze niet tof.
En daarbij, na een reactie van hun kant niet meteen binnen 20 seconden een kwijlreactie terugsturen maar eerst een beetje arrogant blijven of de boot afhouden. Dat snappen ze echt niet, helemaal in de war dat de man in kwestie niet meteen wil daten. (Zoals de meerderheid)

Als je er een beetje leuk uitziet en je kunt goed praten/typen, spring je er al snel bovenuit. Als je niet aantrekkelijk bent en je hebt niet echt een spannend leven, dan gaat het niet werken. Eigenlijk wel logisch.
Als je een leuke, lekkere en slimme vrouw wilt moet je zorgen dat je zelf ook de moeite waard bent, anders moet je toch maar genoegen nemen met een wat dikker en niet zo boeiend exemplaar. That's life.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:06:34 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62923857
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, ik heb ook her en der wat profielen gehad, maar die totale stilte herken ik totaal niet. Het ligt heus niet aan de sites, de verhouding man-vrouw is nu eenmaal 25-75 DUS moet je er bovenuit springen. Natuurlijk heb je als vrouw dan de keuze en filter je alle lelijke mongolo's eruit.

Als ik in Eindhoven naar het studiefeestje ga van Indrustriele Bouwkunde (ofzo) zou ik ook heel veel moeite moeten doen om daar een chick te regelen (mocht de onwaarschijnlijke situatie zich voordoen dat daar uberhaupt één lekkere chick zou komen). Dit terwijl ik ook op feesten ben geweest waar 200 vrouwen waren en ik denk 10 mannen. Nou, dan kun je (als er een beetje goed doorgezopen wordt) gek doen wat je wilt, maar die vrouwen hangen aan je lippen. Vraag en aanbod.

Met andere woorden, je moet er inderdaad redelijk tot goed uitzien (zo werkt het nu eenmaal) en daarbij grappig overkomen. Als je vrouwen aan het lachen kunt maken ben je al bijna binnen, zo hebben er toch aardig wat mooie vrouwen gereageerd op mijn profiel. Maak je profiel dus niet te standaard en zeg niet dat je een muziekinstrument bespeelt, van computeren houdt of iets anders kansloos want dat vinden ze niet tof.
En daarbij, na een reactie van hun kant niet meteen binnen 20 seconden een kwijlreactie terugsturen maar eerst een beetje arrogant blijven of de boot afhouden. Dat snappen ze echt niet, helemaal in de war dat de man in kwestie niet meteen wil daten. (Zoals de meerderheid)

Als je er een beetje leuk uitziet en je kunt goed praten/typen, spring je er al snel bovenuit. Als je niet aantrekkelijk bent en je hebt niet echt een spannend leven, dan gaat het niet werken. Eigenlijk wel logisch.
Als je een leuke, lekkere en slimme vrouw wilt moet je zorgen dat je zelf ook de moeite waard bent, anders moet je toch maar genoegen nemen met een wat dikker en niet zo boeiend exemplaar. That's life.
pi_62923962
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

En lekker kunnen dansen... Niemand houdt van stokken.
bullshit

dat leren ze wel, ze zijn toch bezig met dansLES
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:17:50 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62924089
Djembe les schijnt ook een vrouwentrekker te zijn.
pi_62924318
de huishoudbeurs ook
pi_63018178
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:34 schreef Hexagon het volgende:
Conclusie voor Schrander lijkt me

Als een boer niet kan zwemmen ligt het aan het water

Als Schrander geen date kan scoren ligt het aan de datingsite

snap je nu wat ik bedoel?
Nou zeg ... m'n nickname mag dan wel snel wijs, intelligent of scherp betekenen. In mijn lovelife wil het niet vlotten.

Dus probeer ik ook via internet wat lijntjes uit te zetten. Maar ook hier is 0,0 intresse. Waarom is het maar een halfduplex. Ik heb nog geen afspraak gehad na al die berichtjes. Ik zeg niet dat het meteen raak, de ware moet zijn. Ik wil ook best gewoon eens een strandwandeling maken en dan een kop chocomel, gewoon leuk in een restaurant wat eten of gewoon de bioscoop. Ik krijg het potverdomme niet eens voor mekaar dat een meid een avond naar de film wil. En in in dagelijkse leven probeer galant te zijn, vrolijk, oprecht. Geen mesjogge. Begin er langzamer wel gefrustreerd door te raken en doet je zelfvertouwen geen goed. Waarom krijg ik niet eens de kans om een vrouw een aardige avond te bezorgen. Dat er geen vervolg komt a la. Maar ik kom maar niet voorbij fase 1.

Ik heb deze week weer een paar (stuk of 15) een berichtjes verstuurd. Elk met een andere intonatie. 1 afwijzing 3 belezen en 5 profielviews. stuk of 8 nog onbelezen, maar de desbetreffende dames zijn wel naderhand aanwezig geweest. Het is dus weer een bedroevend resultaat.

Ook heb ik weer eens wat gepaiqed maar nu weet ik weer waarom ik er 7 maanden geleden meegestopt was. Na een Icebreaker een paar keer en leuke woordenwisseling. En een actieve chat maar tijdens een naar mijn idee aardige gesprek wordt je pardoes gekilld. WHY OH WHY kan dat niet met de mededeling van oh het is 0:30 hoogste tijd voor m'n bed. Weltrusten. Waarom moet dat zo extreem abrupt.

Ik ga langzamerhand Hans Teeuwen steeds meer gelijk te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schrander op 06-11-2008 23:40:48 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 23:41:09 #112
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63018344
Je probeert te hard, wees jezelf en verkoop je niet als iets wat je niet bent. Geforceerd galant doen is vragen om door de mand te vallen. Althans als ik zo je reactie eens lees wil je te hard, en dat werkt echt averechts
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63018531
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef Schrander het volgende:

[..]

Nou zeg ... m'n nickname mag dan wel snel wijs, intelligent of scherp betekenen. In mijn lovelife wil het niet vlotten.

Dus probeer ik ook via internet wat lijntjes uit te zetten. Maar ook hier is 0,0 intresse. Waarom is het maar een halfduplex. Ik heb nog geen afspraak gehad na al die berichtjes. Ik zeg niet dat het meteen raak, de ware moet zijn. Ik wil ook best gewoon eens een strandwandeling maken en dan een kop chocomel, gewoon leuk in een restaurant wat eten of gewoon de bioscoop. Ik krijg het potverdomme niet eens voor mekaar dat een meid een avond naar de film wil. En in in dagelijkse leven probeer galant te zijn, vrolijk, oprecht. Geen mesjogge. Begin er langzamer wel gefrustreerd door te raken en doet je zelfvertouwen geen goed. Waarom krijg ik niet eens de kans om een vrouw een aardige avond te bezorgen. Dat er geen vervolg komt a la. Maar ik kom maar niet voorbij fase 1.

Ik heb deze week weer een paar (stuk of 15) een berichtjes verstuurd. Elk met een andere intonatie. 1 afwijzing 3 belezen en 5 profielviews. stuk of 8 nog onbelezen, maar de desbetreffende dames zijn wel naderhand aanwezig geweest. Het is dus weer een bedroevend resultaat.

Ook heb ik weer eens wat gepaiqed maar nu weet ik weer waarom ik er 7 maanden geleden meegestopt was. Na een Icebreaker een paar keer en leuke woordenwisseling. En een actieve chat maar tijdens een naar mijn idee aardige gesprek wordt je pardoes gekilld. WHY OH WHY kan dat niet met de mededeling van oh het is 0:30 hoogste tijd voor m'n bed. Weltrusten. Waarom moet dat zo extreem abrupt.

Ik ga langzamerhand Hans Teeuwen steeds meer gelijk te geven.
Als ik de verhalen lees .. probeer je het té .. of stel je te hoge eisen.
Ik ben haast van mening dat je in een kroeg/restaurant/bar/pub etc. meer kans hebt om een dame te versieren en een leuke babbel krijgt, die je nogal nodig hebt, want anders zakt je zelfvertrouwen wel erg in de shit dan via deze internetdates.

Die goede oude tijd dat je met vrienden eens op stap ging, en ook de verlegen tiepes meenam, en na verloop van tijd, meisjes op hem af sturen om te kijken of hij hapte en wat meer ballen toonde.
pi_63018665
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Je probeert te hard, wees jezelf en verkoop je niet als iets wat je niet bent. Geforceerd galant doen is vragen om door de mand te vallen. Althans als ik zo je reactie eens lees wil je te hard, en dat werkt echt averechts
ja maar ik heb al 15 jaar lang gedaan of het me niets interesseert. En dat het wel op mijn pad zou komen. Maar nu ik de 30 gepasseerd ben wil ik toch wel eens genegenheid hebben in mijn eigen huis.

Ik baal er gewoon van dat ik niemand (vrouwlijks) kan opbellen voor heb je zin om eens dit of dat te doen.
Ik baal er gewoon van dat ik nog niet eens een mail-conversatie heb gehad via RP. Ik ben nog nooit in de positie geweest dat ik een daadwerkelijk date heb . Ik heb nooit de mogelijkheid gehad om mijn charmes te etaleren. En dat frustreert.

En helemaal als je weer leest dat een gozer zijn vriendin neersteekt omdat er naar een ander wordt gekeken. Of zo als in Can't buy me love achter hun rug in het zelfde huis genept worden. Ik denk dat ik zo veel beter kan zijn oprechter dan menig flapdrol. Als je soms die verhalen hoort hoe schofterig gepraat wordt over hun vriendin. I don't get it. Kennelijk ben ik niet grof genoeg en ben ik te aardig of iets dergelijks.
pi_63018727
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als ik de verhalen lees .. probeer je het té .. of stel je te hoge eisen.
Ik ben haast van mening dat je in een kroeg/restaurant/bar/pub etc. meer kans hebt om een dame te versieren en een leuke babbel krijgt, die je nogal nodig hebt, want anders zakt je zelfvertrouwen wel erg in de shit dan via deze internetdates.

Die goede oude tijd dat je met vrienden eens op stap ging, en ook de verlegen tiepes meenam, en na verloop van tijd, meisjes op hem af sturen om te kijken of hij hapte en wat meer ballen toonde.
In het uitgaan kom ik geen leuke vrouwen tegen. En daarnaast in cafés kan je je nimmer verstaanbaar maken. En als ik dan eens een gesprek heb komt er weer z'n overgetrainde sportschool hufter en daar sta ik weer.
pi_63018816
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:58 schreef Schrander het volgende:

[..]

ja maar ik heb al 15 jaar lang gedaan of het me niets interesseert. En dat het wel op mijn pad zou komen. Maar nu ik de 30 gepasseerd ben wil ik toch wel eens genegenheid hebben in mijn eigen huis.

Ik baal er gewoon van dat ik niemand (vrouwlijks) kan opbellen voor heb je zin om eens dit of dat te doen.
Ik baal er gewoon van dat ik nog niet eens een mail-conversatie heb gehad via RP. Ik ben nog nooit in de positie geweest dat ik een daadwerkelijk date heb . Ik heb nooit de mogelijkheid gehad om mijn charmes te etaleren. En dat frustreert.

En helemaal als je weer leest dat een gozer zijn vriendin neersteekt omdat er naar een ander wordt gekeken. Of zo als in Can't buy me love achter hun rug in het zelfde huis genept worden. Ik denk dat ik zo veel beter kan zijn oprechter dan menig flapdrol. Als je soms die verhalen hoort hoe schofterig gepraat wordt over hun vriendin. I don't get it. Kennelijk ben ik niet grof genoeg en ben ik te aardig of iets dergelijks.
Volgens mij ben jij geinteresseerd of zoek jij naar paupermeisjes. Want ja, dat zijn die meisjes die impressed zijn vanj een overgetrainde body.
pi_63018844
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Schrander het volgende:

[..]

In het uitgaan kom ik geen leuke vrouwen tegen. En daarnaast in cafés kan je je nimmer verstaanbaar maken. En als ik dan eens een gesprek heb komt er weer z'n overgetrainde sportschool hufter en daar sta ik weer.
Dude, grow some balls! Je komt ook niet heel zeker over. Uitstraling en charisma kun je 'kweken' of iig de goede richting op stuwen. En ik had het idee dat je eigenlijk helemaal geen vrouwelijk contact hebt? Ik bedoel je kunt ook gewoon vriendinnen hebben waar je eens wat leuks mee doet..je hoeft er niet direct een relatie mee te hebben.
pi_63018896
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij geinteresseerd of zoek jij naar paupermeisjes. Want ja, dat zijn die meisjes die impressed zijn vanj een overgetrainde body.
Het is maar een voorbeeld. In het cafe voel ik me niet op mijn gemak. Dus dat weet ik al dat ik daar toch niets vind.
pi_63018925
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dude, grow some balls! Je komt ook niet heel zeker over. Uitstraling en charisma kun je 'kweken' of iig de goede richting op stuwen. En ik had het idee dat je eigenlijk helemaal geen vrouwelijk contact hebt? Ik bedoel je kunt ook gewoon vriendinnen hebben waar je eens wat leuks mee doet..je hoeft er niet direct een relatie mee te hebben.
Dat dus niet eens. Ik heb wel in de vriendenclub maar die zijn al gesetteld met een vriend.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:33 #120
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63018964
!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')