Ben ik ff blij dat ik in Noord woonquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik woon in een wijk met een naam *naam - Zuid*
Als ik dit hardop zou zeggen met ipv Diemen *naam* zal ik compleet uitgelachen worden...
Waarom die knakkers niet en verdienen ze er geld mee...![]()
![]()
![]()
quote:
Omdat er zulke types in Nederland rondlopen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Waarom die knakkers niet en verdienen ze er geld mee...![]()
![]()
![]()
Geeft niets, kan ik deze keer wel mee leven.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Edit: Sorry dat ik je quote heb ge-restyled!
Zonder dat gepiep van sleutels aub!quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef -Hans- het volgende:
here we go !! volumeknop omhoog
Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die![]()
Volgende week misschien de film even checken. Eerste reacties zijn niet heel positief..
Ze hebben de 2 bekendste quotes van Bond eruit gelaten, dat is een beetje matig van ze, maar ik ga hem wel ff checken iigquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef -Hans- het volgende:
here we go !! volumeknop omhoog
Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die![]()
Volgende week misschien de film even checken. Eerste reacties zijn niet heel positief..
*buuuuuuuuuuuuuuuurp*quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe weet jij welk bier ik drink?!
Kijk nou you`re talkingquote:
Smerig zeker, maar geen plessure. Vandaag had Guilty Plessure beter Guilty Crap kunnen heten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha, smerige plaat toch van lange frans & baas b, liedje kan zo in koefnoen!
Neehee! dat verpest koefnoenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha, smerige plaat toch van lange frans & baas b, liedje kan zo in koefnoen!
Wat moet ik hier nu op zeggen....quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat er zulke types in Nederland rondlopen.
Blijft een beetje weinig van Bond over op die manier. Niet eens: "The Name is Bond, James Bond".quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze hebben de 2 bekendste quotes van Bond eruit gelaten, dat is een beetje matig van ze, maar ik ga hem wel ff checken iig
Damnquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
*buuuuuuuuuuuuuuuurp*
![]()
Omdat ik het zelf momenteel ook drink?
Geweldig topic altijdquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zonder te klikken wist ik al dat dat het Guido-topic moest zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |