quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:08 schreef Bob-B het volgende:
En ik heb risotto gemaakt voor de familie
Wat voor outfit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ben bezig met een ontwerp voor m'n outfit
Met kip en toen kreeg ik een beetje solo actie, dus heb er prei, rode ui, champignons en taugé in verwerkt.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Met kip en toen kreeg ik een beetje solo actie, dus heb er prei, rode ui, champignons en taugé in verwerkt.
Ik twijfelde tussen dat en kip madras, want dat is ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Risotto maken is leuk.Roeren, roeren, lepeltje vocht, nog meer roeren.
Maak je het dan helemaal zelf of een beetje van jezelf en een beetje van Knorr?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen dat en kip madras, want dat is ook![]()
![]()
Kan beide, maar had niet zulks lange voorbereiding, dus herr knorr sprong ff te hulp met zijn kant en klare kruiden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maak je het dan helemaal zelf of een beetje van jezelf en een beetje van Knorr?
Knalroze overalls, met de bovenste knoopjes open.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jamaar wat gaan jullie aantrekken dan?
en verder niks?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalroze overalls, met de bovenste knoopjes open.
quote:
Altijd makkelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kan beide, maar had niet zulks lange voorbereiding, dus herr knorr sprong ff te hulp met zijn kant en klare kruiden.
Denk niet dat je het leuk vind. Rock en Loll (BZB, Mooi Wark, die stijlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Altijd makkelijk.![]()
Wat voor band is het?
Je moet wel héél objectief blijven!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Naja, ik kom wel als onafhankelijk objectief publiek keuren als het klaar is
Niet echt mijn ding nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat je het leuk vind. Rock en Loll (BZB, Mooi Wark, die stijl)
Verloren zaak zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je probeert het tenminste he
Heul niet, nu ben ik er weer.quote:
Je bent een illusiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heul niet, nu ben ik er weer.
En wat een kutavond zeg. Ik was al brak en het was ook nog eens chaos, crisis bij de AH. Met natuurlijk weer iemand die het nodig vond om op de drukste avond van de week niet op te komen dagen.
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heul niet, nu ben ik er weer.
En wat een kutavond zeg. Ik was al brak en het was ook nog eens chaos, crisis bij de AH. Met natuurlijk weer iemand die het nodig vond om op de drukste avond van de week niet op te komen dagen.
Goed! Ik heb de hele dag in de keuken gestaan.quote:
Een badjas en opasokken.quote:
Verder nietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Goed! Ik heb de hele dag in de keuken gestaan.![]()
[..]
Een badjas en opasokken.
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef Fems het volgende:
Tis volgens mij maar goed dat ik zometeen mn bed in duik.![]()
Morgen ook weer vroeg op, opendag nijmegen en dan wedstrijd in wijchen.
komt door die fa's en a's, die zitten erop te wachten, dus er zijn geen consequenties, dus dan houden de users zich stilquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar de rel wil niet echt van de grond komen.
Leuk!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
zit nu in de trein naar groningen. ik ga met de vriendin naar cabarETMAAL.
24 uur cabaret
Jaloers!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
zit nu in de trein naar groningen. ik ga met de vriendin naar cabarETMAAL.
24 uur cabaret
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Joehoeeeeeee!!![]()
Onbeveiligd internet van iemand uit de buurt![]()
Ik woon nu een uur op kamers!
en voel je je al thuis?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Joehoeeeeeee!!![]()
Onbeveiligd internet van iemand uit de buurt![]()
Ik woon nu een uur op kamers!
dat het een beetje opgeblazen is geloof ik inderdaad ook...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:12 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niet zoveel van... vandaag stond er een stuk in de TCT. Vraag me af of het werkelijk zo is, of dat het toch aardig opgeblazen is.
Pics?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef Samzz het volgende:
WhooooeeeeeIk kreeg net van mama een hele lekkere badjas! HIhihi, ideaal na het badderen
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef Samzz het volgende:
WhooooeeeeeIk kreeg net van mama een hele lekkere badjas! HIhihi, ideaal na het badderen
Het is wel jouw dag hè?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:02 schreef Samzz het volgende:
Wtf... ik kreeg net 100 euro omdat ik twee weken voor de Fjord van een vriendin heb gezorgd
En kutinstelling bij Twente. Ze hadden niet tot de tweede helft moeten wachten met aanvallen. Hopelijk gaat McClaren dat ook eens doorkrijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:10 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat een kutpot, kutscheids, kutjoden. Bah
Wat goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:06 schreef Fems het volgende:
Graag, als je maar van mn knieën + voeten afblijft, dan schop ik!
Ik heb ook een saaie zaterdagavond. Denk niet dat mijn benen mij een avond staande zouden houden. Maaaar, we hebben wel gewonnen.
Slaap lekker prinsesquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:14 schreef Fems het volgende:
Je hebt nath nog !![]()
Trusten bob en nath!Tot morgen! (ik hoop dat ik héééél laat pas op Fok ben zodat ik onmeunig lang heb kunnen uitslapen)
Trusten Fem!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:14 schreef Fems het volgende:
Je hebt nath nog !![]()
Trusten bob en nath!Tot morgen! (ik hoop dat ik héééél laat pas op Fok ben zodat ik onmeunig lang heb kunnen uitslapen)
Maakt niet uit, ik krijg er zoveel voor terugquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:20 schreef Fems het volgende:
Goedzo bob;)! Normaal ben ik geen jaloers kreng, maar jij bent mijn alles, dus sorry voor het jaloerse afentoe!
Ik ben al single, maar ik wil het Femke natuurlijk ook niet aandoen jou van haar af te pakkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jah, als we ons maar gedragen, anders zijn we beiden zo weer singel
Liep jij niet wat te scharrelen met iemand?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben al single, maar ik wil het Femke natuurlijk ook niet aandoen jou van haar af te pakken
Anders pak je je telefoon en bel je iemand op die het wel wat uitmaaktquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft het aan zichzelf te danken. Ze kunnen zoooo goed en aanvallend spelen, maar pas alleen als ze achter komen![]()
Ajax nu mooi samen met AZ en NAC aan kop!
Ja, met mijn ex. Maar daar is sinds donderdagavond een dikke punt achter gezet, helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Liep jij niet wat te scharrelen met iemand?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, met mijn ex. Maar daar is sinds donderdagavond een dikke punt achter gezet, helaas.
Ik ben niet op zoek en ook even nergens aan toe. Dus hou het maar op niet beschikbaarquote:
Wat jij wilt, ik heb Femke natuurlijk alquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek en ook even nergens aan toe. Dus hou het maar op niet beschikbaar
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik heb Femke natuurlijk al
GEFELICITEEEEEEEEEERDquote:Op zondag 2 november 2008 04:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben er ook even. Ik wou jullie niet onthouden dat ik een vriendinnetje heb
Ja hequote:Op zaterdag 1 november 2008 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
Het is wel jouw dag hè?![]()
Nu kan je mooi een bijpassende badmuts kopen.
quote:
Die is ook ziek maar ik heb gisteravond nog kippensoep gemaakt dus daar ga ik zo maar eens een kopje van nemen.quote:Op zondag 2 november 2008 11:51 schreef Fems het volgende:
Beterschap! Ik hoop voor je dat je nog lekkere soep in de vriezer hebt staan, anders moet je bert maar vragen of die lekkere soep wil maken
Dat is dan Bert want ik ben nauwelijks de deur uit geweest afgelopen week.quote:Op zondag 2 november 2008 12:52 schreef Bob-B het volgende:
Bah, zeker lopen viespeuken tussen de lakens en elkaar aangestoken. Nu is de vraag, wie van jullie gaat er vreemd met iemand die verkouden is
Whehehe, je hebt echt zo'n dag dat zelfs chage zijn je niet lukt omdattie gewoon te lief isquote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Moet ie niet uit zichzelf gaan staan stofzuigen natuurlijk.![]()
Dan mag dat niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt echt zo'n dag dat zelfs chage zijn je niet lukt omdattie gewoon te lief isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Moet ik dat vertellen?quote:Op zondag 2 november 2008 13:06 schreef Fems het volgende:
Hoe kennen jullie elkaar MM! ? (poppetje met een hartje en oogjes)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 november 2008 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moet ik dat vertellen?![]()
Dat is best wel erg en nerderig enzo.
quote:
Wat lief en leuk!! Je bent nu dus druk bezig trouwplannen te maken enzo?:Dquote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Er was eens...![]()
Bijna negen jaar geleden was mijn zus een weekje alleen thuis omdat haarop een zakenreis naar het buitenland was. En ik logeerde daar om haar gezelschap te houden.
Ze had toen net internet maar wist niet zo goed wat ze er mee kon en moest. Dus ik heb haar ingeleid in de wondere wereld van het web enICQ
.
En ICQ had toen zo'n functie dat je met vreemden kon praten dus dat deden we zodat ik het kon demonstreren. En toen kwamen we met Bert aan de praat.![]()
En wij hebben toen ICQ nummers uitgewisseld en een paar weken heel veel gekletst.![]()
En toen hebben we afgesproken, in Groningen, bij het Peerd van ome Loeks.![]()
En toen zijn we wat wezen drinken bij de Drie Gezusters en dat klikte allemaal leuk enzo en toen hebben we bij het afscheid bij de trein voor het eerst gezoend.![]()
![]()
Naja, en een paar weken en een aantal contacten later klikte dat allemaal zo goed dat we bij elkaar zijn gebleven. En als we straks 10 jaar bij elkaar zijn gaan we trouwen.![]()
Op de datum dat we elkaar voor het eerst ontmoet hebben.
Neuh, we maken er geen circus van.quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat lief en leuk!! Je bent nu dus druk bezig trouwplannen te maken enzo?:D
Ja en dan kunnen we over 8 jaar zeggen dat we elkaar op fok hebben ontmoet en dan nodigen we danny ook uitquote:Op zondag 2 november 2008 13:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Bob, misschien trouwen wij over 10 en nogwat jaar ook wel!
Danny?quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen we over 8 jaar zeggen dat we elkaar op fok hebben ontmoet en dan nodigen we danny ook uit
Ik heb niet zoveel met trouwjurken. Eigenlijk vind ik ze allemaal lelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Fems het volgende:
maar je gaat toch wel in een mooie jurk?:)
Hehe allebei achter een laptop met ICQquote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met trouwjurken. Eigenlijk vind ik ze allemaal lelijk.![]()
We doen wel iets met leuke kleding maar ik ga in ieder geval niet in een witte suikerspin.![]()
Eigenlijk moeten we iets met dat ICQ tijdens het trouwen hè?
Kirsten .... neem jij tot je wettige echtgenoot blablablabla, wat is daarop jouw antwoord?
En dat je dan 'Oh oh' hoort.
Wat schattiggggquote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Er was eens...![]()
Bijna negen jaar geleden was mijn zus een weekje alleen thuis omdat haarop een zakenreis naar het buitenland was. En ik logeerde daar om haar gezelschap te houden.
Ze had toen net internet maar wist niet zo goed wat ze er mee kon en moest. Dus ik heb haar ingeleid in de wondere wereld van het web enICQ
.
En ICQ had toen zo'n functie dat je met vreemden kon praten dus dat deden we zodat ik het kon demonstreren. En toen kwamen we met Bert aan de praat.![]()
En wij hebben toen ICQ nummers uitgewisseld en een paar weken heel veel gekletst.![]()
En toen hebben we afgesproken, in Groningen, bij het Peerd van ome Loeks.![]()
En toen zijn we wat wezen drinken bij de Drie Gezusters en dat klikte allemaal leuk enzo en toen hebben we bij het afscheid bij de trein voor het eerst gezoend.![]()
![]()
Naja, en een paar weken en een aantal contacten later klikte dat allemaal zo goed dat we bij elkaar zijn gebleven. En als we straks 10 jaar bij elkaar zijn gaan we trouwen.![]()
Op de datum dat we elkaar voor het eerst ontmoet hebben.
Ik heb nog 10 jaar;)quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef Bob-B het volgende:
O dan moeten we opschieten Fems...naja ik dan
Dan verander ik de wiki gewoon.quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Bob-B het volgende:
Hey je kan niet zomaar een andere avatar nemen, dan klopt de OP niet meer
quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan verander ik de wiki gewoon.![]()
En ik heb speciaal een soort van overgang gemaakt van mijn oude naar mijn nieuwe zodat jullie mij nog herkennen.
Kleine chocolaatjes in rare vormpjes die ze soms in hagelslagpakken stoppen.quote:
Nee die gewone van de AH was het lekkerst en daarna de euroshopper. De Venz kwam pas op de vierde of vijfde plaats ofzo.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef Fems het volgende:
Uit een test is gebleken dat de hagelslag van de euroshopper van de AH het lekkerst was!
Maar die van de ES vind ik niet te vreten.quote:Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef Fems het volgende:
Dat is dan inderdaad een foutje, maar dat gebeurd nou nooit bij de hagelslag van de euroshopper! (reclame, reclame)
Bij de melkchocolade stonden ze wel bovenaan.quote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef Rikketik het volgende:
Venz zal wel aftrek krijgen vanwege die kutfunnies die altijd onderaan in het pak zitten.
Je kan ook gewoon eerst goed schuddenquote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef Rikketik het volgende:
Venz zal wel aftrek krijgen vanwege die kutfunnies die altijd onderaan in het pak zitten.
quote:
Tis witte chocolade met kleurstof opgetoptquote:Op zondag 2 november 2008 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Snotgroene? Verschillende kleurtjes?
Wat heeft dat in de hagelslag te zoeken dan? Ik wil gewoon chocolade potverdikkie.
Eensquote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Witte chocolade is heul geen chocolade.![]()
Dat wordt met cacaoboter gemaakt in plaats van cacao. En dat is veel goedkoper omdat het troep is.
Ik wil echte chocolade.
Nee echtquote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Witte chocolade is heul geen chocolade.![]()
Dat wordt met cacaoboter gemaakt in plaats van cacao. En dat is veel goedkoper omdat het troep is.
Ik wil echte chocolade.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Over een half jaar rijd ik je auto in de prak!
quote:Op zondag 2 november 2008 15:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Over een half jaar rijd ik je auto in de prak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
euroborg is geen voetbalstadion maar een gruwelijk lelijk betonblok en hoe verzinnen ze het om hele 'mooie' nieuwe moderne gebouwen te plaatsen tussen de oude gebouwen
* Rikketik pakt de modder, gooit het in een ring en nodigt Rudolf en MM uit te gaan vechtenquote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Dan doet Enschede het beter. Gewoon alle oude gebouwen plat en alles lelijk nieuw maken.
Sorry.quote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Fems het volgende:
Ik ga heerlijk vroeg slapen vanavond, volgens mij heeft MM mij aangestoken
quote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
* Rikketik pakt de modder, gooit het in een ring en nodigt Rudolf en MM uit te gaan vechten
Niet via mij hoor!!!quote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Fems het volgende:
Ik ga heerlijk vroeg slapen vanavond, volgens mij heeft MM mij aangestoken
kloptquote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Dan doet Enschede het beter. Gewoon alle oude gebouwen plat en alles lelijk nieuw maken.
Jaaaaaquote:Op zondag 2 november 2008 21:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Samzz!!!!!! Ik las je smsje te laat pas! Zat bij concert van mijn mamma, en daarna nog bij de vrouw![]()
Was het wel mooi dan?
Dat was ikquote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Fems het volgende:
Hij heeft sinds gister of vrijdag een vriendinnetje, toch?:)
Slaap lekker! En beterschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |