nee dat is volgende week als ik bakstenen mag terugkoppen naar de sjengenvakkenquote:
ben je nog geweest bij fortuna ?quote:
De veiling is begonnen op marktplaats !quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef gers het volgende:
iemand trouwens kaartjes kopen voor Oasis?
Wat een bazen, bakstenen gooien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee dat is volgende week als ik bakstenen mag terugkoppen naar de sjengenvakken
toch gezelligquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee dat is volgende week als ik bakstenen mag terugkoppen naar de sjengenvakken
ik weet hetquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat een bazen, bakstenen gooien.
Zit je net lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef postmortum het volgende:
we gaan gezellig met de bus , dat stukje 20 km
maar je krijgt wel een toeristische rondrit van maastrichtquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef postmortum het volgende:
we gaan gezellig met de bus , dat stukje 20 km
zittenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zit je net lekkerMaar morgen heb ik een goede dag, Ajax heeft verloren
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
zittenik kruip onder de stoel dan denken die van mvv dat we leggen bussen sturen
Geen idee, ben niet zoveel online geweest afgelopen week, misschien kun je ze even tellen..quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:40 schreef postmortum het volgende:
trouwens hoeveel slotjes zijn er gisteren gezet in klb ?
ik gok op ontelbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zoveel online geweest afgelopen week, misschien kun je ze even tellen..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |