quote:
Een medestander in de strijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef BlueMage het volgende:
maedel nog ff gefeliciteerd, ik ben te laat ik weet het.![]()
Gister was ik nergens mee bezig, ik probeer zo min mogelijk op één dag to doen.
M.
Is best nog wel moeilijk en werk komt er ook steeds tussenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een medestander in de strijd
Volgens mij kán ik zelfs gewoon niet stressen. Ik heb vanavond tentamen, en er bijna niets voor gedaan, maar ik zit volkomen kalm en gelukkig een niet-gerelateerd boekje te lezen en wat te fokken...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is best nog wel moeilijk en werk komt er ook steeds tussenmaar ik heb iig geen last van stress.
![]()
M.
Haha dat ken ik: moet hele huis nog poetsen, maar wat ben ik aan 't doen: beetje op internet rondhangen en nieuwste cd van Cradle of Filth luisteren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Volgens mij kán ik zelfs gewoon niet stressen. Ik heb vanavond tentamen, en er bijna niets voor gedaan, maar ik zit volkomen kalm en gelukkig een niet-gerelateerd boekje te lezen en wat te fokken...
zeg laat die eens met rust, ze houden niet zo van het hijgerige tempo van minimaal 1 topic per dag zoals Hquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
*duwt die lesbeau's eens 's wat harder*
Jeeeuuuumig zeg!
Tegenwoordig is het hier wel erg triest gesteld met de snelheid ja. In het kader "kwaliteit boven kwantiteit" ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan te bedenken dat het momenteel nog snel gaat voor deze reeks.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Noodly het volgende:
Ik vind het tegenwoordig juist wel snel gaan
met de nadruk op 'was'quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik voelde me enorm stoer, en vond het eigenlijk jammer dat ik allang wist dat die buurt niet gevaarlijk was
Nog iemand met een bijl zien zwaaien de laatste tijd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je bent en vooral wat je gewend bent
Ik geloof niet dat er veel ergers bestaat dan een Turks meisje met een bijl, die/dat een eikelig vriendje heeft en de lesbosuele kant van haar geaardheid ook nog niet heeft mogen 'consumeren'.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je bent en vooral wat je gewend bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |