Doet me denken aan een potje pokeren met collega:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er is hier een collega in een konijnenpak aan het rondrennen
Ik schrok me even lichtelijk de tyfus..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan een potje pokeren met collega:
(ik links in mijn bourka)
Als jij in je bourka komt, kom ik in mijn konijnenpak... resultaat ->
[ afbeelding ]
hahahahaha, nou ik heb ook eens een foto van mezelf geplaatst... nu niet meer zeuren hieroquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik schrok me even lichtelijk de tyfus..
Dat pak is hetzelfde..en die gast, lijkt veel op mijn collega![]()
Prettig weekend!quote:
Nou vooruit dan...Fijn weekend!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef DonGuido het volgende:
Ik ga ook maar eens op huis aan...
Fijn weekend kloontjes
hahhahaha ik moest lachen hahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ow droxz. Ik gister echt flater van de week gemaakt man
(eigenlijk 2 maar goed deze sloeg alles)
Telefoon gaat Receptie: Ja die en die staat hier voor die persoon.
Ik: Ok, maar die is tot 13:00 in vergadering
Rec: Jah ok maar de afspraak is ook pas om 13:00
Ik: Jah is goed stuur maar naar boven, geef hem wel wat te drinken en dan is het goed. Dan wacht hij maar half uurtje.
Dus die gast komt naar boven ik ontvang hem en zeg zo: Ja de meneer is er over 15 a 20 min.
Dus ik weer verder werken ....
13:15 mijn collega was er al, komt die klant aanzetten: Is mijn bezoek er al ?
Ik dacht bijmezelf: KUT vergeten
Dus ik gelijk: Jah die is er al, zit aan die kant van de tafel. Dus die klant kijkt zo, mijn collega kijkt en zegt: Wat? Voor mij?
Ik jah, dus mijn collega stelt zich voor... De klant: Jah, maar ik kom helemaal niet voor hem moet die en die hebben .....
Moest iemand op totaal andere afdeling hebben
hahahaha, wat ben je allemaal aan het doen man?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
omg
* Crazy-M stupido
Ik drivers updaten. Ik start far cry op. Ene crash na de andere
Ik ga kijken. HAD drivers van mei 2007, had per ongeluk drivers uit juni 2006 geinstalleerd
Nu drivers van oktober maar aan het downloaden en installeren
zo, ben ruim een half uur beneden geweest met de Wii, doe een refresh hier en zie Draakje!quote:
DROXZ! hoest nou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
zo, ben ruim een half uur beneden geweest met de Wii, doe een refresh hier en zie Draakje!
DRAAKJUH!!!!!!!!!
Zie PMquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie PM
Veel pijn vandaag, en sta al op het punt te gaan slapen...
Humeur is helemaal naar de klote, even een dipje...
thx!quote:
honden cursus, een verjaardag en ergens een rondje buslooquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
thx!
Morgen een LAN party waar ik al een tijdje naartoe kijk,
we zullen zien wat moregen zal brengen
Nog plannen voor het weekend?
Have funquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
thx!
Morgen een LAN party waar ik al een tijdje naartoe kijk,
we zullen zien wat moregen zal brengen
Nog plannen voor het weekend?
Ik ga er niet heen om te spelen, maar om wat mensen te leren kennen en weer wat mensen te zien/sprekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
honden cursus, een verjaardag en ergens een rondje busloo
verder rustig aan
LAN party is dan wel weer leuk, hoop dat het wil lukken met je pols!
Ik ga het proberen, maar gamen gaat niet lukkenquote:
nou ja er gewoon even tussen uit en mensen ontmoeten is ook erg leuk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen om te spelen, maar om wat mensen te leren kennen en weer wat mensen te zien/sprekenGamen gaat niet lukken, als ik wil gamen moet ik winnen... en dat gaat lastig zo hahhahaa
Busloo is wel mooi trouwens volgens mij
Maarja, ik kom uit NH en kom dus uit een heel ander gedeelte van NLquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja er gewoon even tussen uit en mensen ontmoeten is ook erg leuk!
busloo op zich valt wel mee hoor, ben er alleen ook elke week minimaal 1x nu met ronja dus misschien dat het daarom wat normaal wordt!
nope niet gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maarja, ik kom uit NH en kom dus uit een heel ander gedeelte van NL
Heb nog geen LAN gemist, en heb zelfs op die LANS geld verdiend omdat ik zo goed was met gamen hahah. Maar heb je bossen daar in Busloo?![]()
Heb je die video niet gezien waar ik geld heb gekregen?
Je kent me, je weet hoe ik er uit ziequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope niet gezien
busloo is eigenlijk eem soort van grote (hele grote) vijver, meer of plas hoe je het noemen wilt
in de zomer kan je er zwemmen, wordt veel geoefend met duiken ook
maar ook surfen en vissen enzo
daarom heen allerlei ligweides en fiets / wandel paden met ook bomen maar ik geloof niet echt een bos
tenminste kom daar dan niet met mn rolstoel
het rondje wat wij doen is vaak ong 1 uur maar als je er helemaal om heen zou gaan is het ong 15 km
yepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je kent me, je weet hoe ik er uit zieKLIK
p.s hou wel even voor je wie ik ben
Dat klinkt niet verkeerd, lekker stukje omgeving met alles er op en er aan
Zeker een relaxt stukje om met de hond te doen zo te horen
Ookal was ik niet echt nuchter in dat filmpje, gamen is voor mij heel watquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
ook omdat ze dan lekker het water in kan, dat mag dan van half sept tot maart ofzo daarna is het voor honden verboden
ik gaat kijken
Zo ben ik als ik ga gamen, ik "moet" winnen... ik kan niet zo goed tegen mijn verliesquote:
hihi dan is het idd een goed plan om morgen niet mee te spelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo ben ik als ik ga gamen, ik "moet" winnen... ik kan niet zo goed tegen mijn verlies
Idd, daarom gaat mijn pc niet mee, maar mijn laptop (waar ik niet op kan gamen).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan is het idd een goed plan om morgen niet mee te spelen
maar wel plezier te hebben in het ontmoeten van mensen
ja lijkt mij ook! ik hoor nog wel hoe het geweest isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, daarom gaat mijn pc niet mee, maar mijn laptop (waar ik niet op kan gamen).
Ben al blij dat ik iedereen weer even kan zien
Vooral die gozer uit Noorwegen, echt cook dat hij deze keer wel langs komt!
Tuurlijk, zal wel wat foto's maken morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook! ik hoor nog wel hoe het geweest is
hihi ga je niet gamen maar foto's makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal wel wat foto's maken morgen
Camera, laptop en een goede maat van me gaan mee naar die LAN.
Dat heb ik bijna elk jaar gedaan, ik regel het netwerk enzo, eer dat ik kan gamen is het al bijna 00:00!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ga je niet gamen maar foto's maken
you is gewoon een die hard ha haquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna elk jaar gedaan, ik regel het netwerk enzo, eer dat ik kan gamen is het al bijna 00:00!
Ik ben er altijd als 1 van de eerste, en ga altijd als 1 van de laatste weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |