quote:
Kijk nu is niet met rechtsquote:
Wacht, zal even het dieptepunt van de avond opzoeken.quote:
Dudequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef crazy987 het volgende:
ghehe, de plakbandautomaat afgeplakt
ik verveel mij neit hoor
Ben jij nou hoofd van een IT afdelingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
mensen ik had een vraagje , iemand ontving een mailtje met een .pif bestand , ik heb opgezocht en ze zeggen dat het meestal een virus is ? is dat zo ?
okje op zich was het mailtje ook vaag dus heb ik gezegd dat het een virus was en wat die het moest weg gooien .
Ik zie niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
Het dieptepunt van de avond
[ afbeelding ]
Sorry foto niet bijgedraaid maar ok
Omg iemand heeft een bekertje tegen de muur geplaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
Het dieptepunt van de avond
[ afbeelding ]
Sorry foto niet bijgedraaid maar ok
nee maar er is niemand anders hier die ict doetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij nou hoofd van een IT afdeling
Plek zijn bureau stoel aan zijn monitor vast.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:10 schreef crazy987 het volgende:
de plakbandautomaat maar weer even bevrijd
anders kijkt m`n collega maandag zo raar op
Plak die muizen gewoon onder de bureaus...mensen gaan zich een ongeluk zoeken...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef crazy987 het volgende:
weet er iemand nog meer van die kutdingen te doen wat wel leuk is ?
ik kan muizen aan het plafon gaan hangen
Collega's uit het raam gooienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef crazy987 het volgende:
weet er iemand nog meer van die kutdingen te doen wat wel leuk is ?
ik kan muizen aan het plafon gaan hangen
nee ik bedoel bij ons op kantoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Plak die muizen gewoon onder de bureaus...mensen gaan zich een ongeluk zoeken...
ik zit nog alleen op kantoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |