is de demo uit ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die demo op de PS4 ziet er idd wel erg cool uit!
Wil dat spel zeker weer spelen, zeker nu het weer redelijk oldskool is!
Kan je niet gewoon je eigen mp3 speler aansluiten ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Oh mijn god, Juize FM![]()
4e keer dat ik vandaag deze nummers voorbij hoor komen
Ik ga thuis FC2 doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb zin in GTA, maar ben vanavond verplicht om PES te doen![]()
Ja een demo, maar geen speelbare demo, gewoon een filmjequote:
jawel, maar...die ligt thuis ergens onder het stof..ik heb wel usb stick voor in mijn auto...maar...hek ook wel een keer gehoord en geen zin om dat bij te werkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je eigen mp3 speler aansluiten ofzo?
Doe ik ook vaak op mijn werk.
wie kon niet wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef Moozzie het volgende:
@Crazy-M
Ja geef mij maar weer de schuld
Mooie toevoeging voor ons kwaliteitstopic!quote:
playstation storequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja een demo, maar geen speelbare demo, gewoon een filmje
Staat ergens bij je playstation dinges... hoe noem je dat nou...
Dan ligt het toch wel een beetje aan jezelf hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel, maar...die ligt thuis ergens onder het stof..ik heb wel usb stick voor in mijn auto...maar...hek ook wel een keer gehoord en geen zin om dat bij te werken
M'n waterquote:
Juize FM speelt 4x hetzelfde af.. ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ligt het toch wel een beetje aan jezelf he
Store ja, dat was het hahahaha.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
playstation store
dat filmpje had ik ook alwel gedownlaod..ga vanavond ff kijken wat er nieuw is in de ps store..
ik heb ook amerikaans en japans account, omdat sommige demo's daar eerder uitkomen
Alleen voor indoor gebruik zeker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:29 schreef crazy987 het volgende:
oehw dat hawaii rokje bracht mij trouwens op een idee
een kledinglijn, van post-its![]()
een gat in de markt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
KINDERS, HET ZIT erop...ik wens jullie een prettig weekend..ik heb helaas zondag middag pas weekend..maar ja.. het is niet anders
LATURRS... ik ga lekker proefrit in auto maken
Het is maar wat je onder kwaliteit verstaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mooie toevoeging voor ons kwaliteitstopic!
Bestaat alquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:29 schreef crazy987 het volgende:
oehw dat hawaii rokje bracht mij trouwens op een idee
een kledinglijn, van post-its![]()
een gat in de markt
ik post de foto van dat hawaii rokje vanavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen voor indoor gebruik zeker?
Foto's!!!!!!!!!!!
*fap fap fap fap*quote:
Jij post hier ook, zal dus wel laag zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder kwaliteit verstaat
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
*fap fap fap fap*
euh..
maar ik maak ze outdoor
Nee hoor..ik moest gewoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij post hier ook, zal dus wel laag zijn
(slechte dag vandaag ofzo deb?)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hoor..ik moest gewoonom jullie...beter dan
Die is cool hahahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |