Zou niet precies weten maar ben al paar keer naar Köln en Düsseldorf geweest. En naar mijn mening lijkt Düsseldorf qua stad gezelliger voor dit soort dingen maar bijvoorbeeld uitgaansleven moet je toch bij Köln zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
dusseldorf is naar het schijnt ongeveer even groot en ook bijzonder leuk, zei een duitse collega van me onlangs, maar keulen is als stad interessanter, en straalt op zichzelf meer sfeer uit. essen en duisburg waren volgens hem niets.
Whehehe klopt helemaalquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Die collega komt zeker uit Keulen.
Keulen en Düsseldorf denken allebei dat ze de leukste stad zijn, het leukste carneval hebben, de leukste kerstmarkt hebben, enzovoort.
hij beschreef zijn woonplaats als tussen aken en dusseldorfquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Die collega komt zeker uit Keulen.
Keulen en Düsseldorf denken allebei dat ze de leukste stad zijn, het leukste carneval hebben, de leukste kerstmarkt hebben, enzovoort.
Oeh tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:12 schreef Wouser het volgende:
oh yeah27 november naar Berlijn
met andere buitenlandse studenten.
Bedankt voor die blogquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeh tof![]()
Berlijn heeft ontzettend veel kerstmarkten. Zie ook hier: http://berlijn-blog.nl/kerstmarkten-in-berlijn/. Zo'n beetje op elk groot plein is er een kerstmarkt opgebouwd maar de meest traditionele zit in Spandau (stuk ten westen).
Vorig jaar ben ik in Düsseldorf geweest, vond ik erg gezellig hoor, overal lampjes en glühwein, helemaal top! Die suikerappels lopen bij mij altijd weer uit op een desillusie haha, ze zien er prachtig uit maar ik vind ze niet te eten. Hopelijk dit jaar Berlijn en als dat niet lukt ergens bij de grens. Köln lijkt me wel wat!
Om vast in de sfeer te komen, Düsseldorf Altstadt.
[ afbeelding ]
Berlijn Spandau
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:56 schreef MaLo het volgende:
En wat ik ga eten? Vers gebrande gesuikerde amandelen natuurlijk
Heb ik al gezegd dat we dan 3 dagen gaan? Vrijdag, zaterdag & zondag?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:12 schreef Wouser het volgende:
oh yeah27 november naar Berlijn
met andere buitenlandse studenten.
Hangt heel erg af van de kerstmarkt, sommige zijn nog wel open:quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan 27 december naar Berlijn, zijn de kerstmarkten er dan nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |