abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63012041
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef placebeau het volgende:

[..]

dusseldorf is naar het schijnt ongeveer even groot en ook bijzonder leuk, zei een duitse collega van me onlangs, maar keulen is als stad interessanter, en straalt op zichzelf meer sfeer uit. essen en duisburg waren volgens hem niets.
Zou niet precies weten maar ben al paar keer naar Köln en Düsseldorf geweest. En naar mijn mening lijkt Düsseldorf qua stad gezelliger voor dit soort dingen maar bijvoorbeeld uitgaansleven moet je toch bij Köln zijn
pi_63012154
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Die collega komt zeker uit Keulen.
Keulen en Düsseldorf denken allebei dat ze de leukste stad zijn, het leukste carneval hebben, de leukste kerstmarkt hebben, enzovoort.
Whehehe klopt helemaal is wel grappig inprincipe. In Dusseldorf staat iedere zaterdag zo'n Clown op een pad waar veel mensen langs komen en dan haalt hij er streken mee uit en als iemand dan niet leukt vind en kwaad wordt roept ie altijd "Ah er ist von Köln".

Ps je bedoelt dat de collega uit Dusseldorf komt
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:36:34 #28
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_63022397
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Die collega komt zeker uit Keulen.
Keulen en Düsseldorf denken allebei dat ze de leukste stad zijn, het leukste carneval hebben, de leukste kerstmarkt hebben, enzovoort.
hij beschreef zijn woonplaats als tussen aken en dusseldorf
pi_63038471
Wij gaan óf naar Münster, óf naar Düsseldorf.
En wat ik ga eten? Vers gebrande gesuikerde amandelen natuurlijk
pi_63039198
Ga 29 en 30 november naar Dusseldorf .... ben benieuwd
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 november 2008 @ 23:11:58 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63043663
Keulen is leuk, zijn als ik het goed heb drie of vier pleinen met kerstmarkt en sowieso een leuke stad. Aken is ook erg gezellig, voornamelijk op de grote markt. Trier is klein maar fijn... Monschau is kneuterig

En niet duits, maar absoluut de moeite waard, Luik!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_63044999
oh yeah 27 november naar Berlijn met andere buitenlandse studenten.
pi_63045118
Ik ga normaal gesproken altijd naar centr0 in oberhausen maar dat heb ik nu wel een keer gezien. Wil dit jaar naar Osnabrück en misschien ook nog naar Düsseldorf. Veel glühwein en gebrande suikeramandelen, ein frankfurter mit brot en nog meer glühwein
WORDT HIER LID VAN POWNED !!!!!
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:20:55 #34
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63045151
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:12 schreef Wouser het volgende:
Oeh tof
Berlijn heeft ontzettend veel kerstmarkten. Zie ook hier: http://berlijn-blog.nl/kerstmarkten-in-berlijn/. Zo'n beetje op elk groot plein is er een kerstmarkt opgebouwd maar de meest traditionele zit in Spandau (stuk ten westen).

Vorig jaar ben ik in Düsseldorf geweest, vond ik erg gezellig hoor, overal lampjes en glühwein, helemaal top! Die suikerappels lopen bij mij altijd weer uit op een desillusie haha, ze zien er prachtig uit maar ik vind ze niet te eten. Hopelijk dit jaar Berlijn en als dat niet lukt ergens bij de grens. Köln lijkt me wel wat!

Om vast in de sfeer te komen, Düsseldorf Altstadt.

Berlijn Spandau
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_63050690
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:20 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Oeh tof
Berlijn heeft ontzettend veel kerstmarkten. Zie ook hier: http://berlijn-blog.nl/kerstmarkten-in-berlijn/. Zo'n beetje op elk groot plein is er een kerstmarkt opgebouwd maar de meest traditionele zit in Spandau (stuk ten westen).

Vorig jaar ben ik in Düsseldorf geweest, vond ik erg gezellig hoor, overal lampjes en glühwein, helemaal top! Die suikerappels lopen bij mij altijd weer uit op een desillusie haha, ze zien er prachtig uit maar ik vind ze niet te eten. Hopelijk dit jaar Berlijn en als dat niet lukt ergens bij de grens. Köln lijkt me wel wat!

Om vast in de sfeer te komen, Düsseldorf Altstadt.
[ afbeelding ]
Berlijn Spandau
[ afbeelding ]
Bedankt voor die blog
pi_63080276
Ik ga naar de kerstmarkt in Leipzig
pi_63080296
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:56 schreef MaLo het volgende:
En wat ik ga eten? Vers gebrande gesuikerde amandelen natuurlijk
pi_63081463
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:12 schreef Wouser het volgende:
Heb ik al gezegd dat we dan 3 dagen gaan? Vrijdag, zaterdag & zondag?

[ Bericht 5% gewijzigd door Wouser op 09-11-2008 19:23:33 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:03:46 #39
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_63125588
Ik ga halverwege december naar die in Aken, altijd sfeervol
pi_63128680
Ik ga het weekend voor Kerst naar Berlijn, waar we ook wat kerstmarkten zullen bezoeken.
pi_63128937
Wij gaan dit jaar ook eens een markt bezoeken, ik denk dat het Aachen wordt wat an sich al een leuke stad is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 14:40:05 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63129313
Wij gaan 27 december naar Berlijn, zijn de kerstmarkten er dan nog?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:50:14 #43
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63129589
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan 27 december naar Berlijn, zijn de kerstmarkten er dan nog?
Hangt heel erg af van de kerstmarkt, sommige zijn nog wel open:
@ Schloss Charlottenburg / Alexanderplatz/ Opernpalais tot 28 december
@ Chanukka-Markt / Gendarmenmarkt tot 31 december
@ Gedächtniskirche tot 1 januari
Levenswerk: Berlijn Blog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 14:51:05 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63129614
Ah mooi, kan ik qltel lekker mee lastigvallen dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63144837
Is Münster nog een beetje te doen?
Ga 9 december met school d'r naar toe.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_63148887
13 december gaan we met 6 zussen naar Düsseldorf Altstadt. wij zijn er al een paar keer eerder geweest, de kerstmarkt hebben we vlug gezien, het nachtleven is er erg leuk.
De Puta Madre
pi_63409123
Ik kom uit keulen en natuurlijk vind ik ook dat keulen veel leuker en beter is dan Düsseldorf...

Maar serieus: Ich ben nog nooit in Düsseldorf of ergens anders dan in Keulen naar een Weihnachtsmarkt geweest, dus kan ik daar niet veel over zeggen. De voordeel die je in keulen hebt ist echter dat er vier Weihnachtsmarkten zijn die je allemaal god kunt bereiken. Nou, eigenlijk zijn er zelf zes Weihnachtsmarkten maar de een is eerder klein (aan de Zülpicher Platz) en de middeleeuwse Weihnachtsmarkt bij het chocolademuseum kost geld.
De Weihnachtsmarkten bij de Dom, op de Alter Markt, de Ruolfplatz en de Neumarkt zijn echter gratis en min of meer groot.
pi_63427091
Het gaat me dit jaar niet lukken om naar Dld te gaan, maar ik moet ivm werk naar Brussel en daar is ook een grote Kerstmarkt: http://www.plaisirsdhiver.be/nl/index.aspx Ik ben wel benieuwd.
  zaterdag 22 november 2008 @ 14:00:29 #49
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_63428062
ja, die is ook tof, en groot vooral, en Brussel is ook best mooi verlicht nu, maar helaas niet Duits
pi_63462516
Vandaag naar Münster geweest in de veronderstelling dat de kerstmarkt open zou zijn, maar dat was-ie dus niet. Maar we hebben ons toch prima vermaakt daar, op zondag. We liepen toevallig de Dom in, was daar de advent-mis aan de gang! Compleet met kardinaal, aartsbischop, heel veel zingende en biddende mensjes... hele mooie en bijzondere ervaring. En verder is Münster gewoon een mooie stad. Misschien gaan we volgend weekend weer, maar dan op zaterdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')