ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvelquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of in dat kuiltje boven je borstbeen zeg maar.
of op de venusheuvel zeg maar.
eeh ja, wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 7 december 2008 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvel
quote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ja, wat blijft er dan nog over?. Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Ohw ehm... Brrrr.quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pols is een optie die ik in gedachten hebquote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ja, wat blijft er dan nog over?. Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Uit moet laten snijdenquote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk gaan zze nu wel heeel moeilijk doen over sieraden, en t lijkt erop dat ik mijn md er misschien wel uit moet laten snijden
ja nou ik had ook we verwacht dat ie er ooit uitgesneden zou moeten worden maar niet al binnen een jaar en voor mn werk.. maar dan krijgen ze nog een moeilijke aan me, die strijd geef ik niet zomaar opquote:Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Uit moet laten snijdenDat klinkt redelijk eng, en ik ben niet zo'n schijterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |