abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63567443

En dan nog moest ik om 1800 gapen gisteren

Zometeen even naar de lidl, heb zin in salami worstjes en nog meer dingen van de lidl, meteen even naar de AH want vanavond heb ik zin in blokjes kaas met ananas, ook maar wat hazelnoten en walnoten gaan kopen om te kraken . Straks eens op mijn dooie gemak door de winkel lopen om te zoeken naar dingen die ik nog nooit gegeten heb. Vaak ren ik door de winkel alsof mijn leven ervan af hangt.

Heb laatste tijd meer eetlust dus vanzelf zin in lekkere dingen 's avonds Geen koekjes of snoep maar meer andere dingen, zoete dingen is niet echt iets waar ik zin in heb altijd. Zal me niet volwreten tot kotsend aan toe maar gewoon iets hartigs voor bij de film.

[ Bericht 13% gewijzigd door Topspin op 27-11-2008 15:36:13 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_63568079
middag
pi_63568863
Goede middag...

Even met hond gaan lopen, geen enkele andere hond tegen gekomen dus lekker ontspannen kunnen lopen zonder stress van geblaf tegen grote honden. Hond liet een hoop achter waar je U tegen kunt zeggen, zo'n klein beest en zulke hopen, schijt soms meer dan een mens. Ruim dan altijd alles netjes op ondanks de lucht, zakje dichtknopen ook zodat ik de lucht niet ruik. Gemeente verstrekt zogenaamde "stront-zakken", die zijn groter dan boterhammenzakjes en makkelijk dicht te knopen, gratis om het opruimen aan te moedigen. Alsnog veel mensen die stront laten liggen zelfs op de stoep, groot stront-probleem dat de grootste ergernis is in deze gemeente uit enquete gebleken. Kan me dat voorstellen zeker door niet-hondenbezitters. En dan is de hondenbezitter die altijd netjes de stront opruimt ook het zakje want soms kijken ze je echt zo aan van..."Weer zo'n asociale hondenbezitter".

Genoeg over stront Zometeen maar naar de winkel want straks heb ik geen zin meer.
pi_63568952
als ronja ergens poept waar het niet mag ruim ik het ook altijd op
maar gelukkig wonen we vlakbij een hondenuitlaatstrook en daar komt de gemeente 1x in de zoveel tijd met zo'n machine alles opruimen, afhankelijk van hoe vaak of beter gezegd hoe veel er gepoept wordt
pi_63569691
UItlaatstrook zie je hier niet vaak. Poept mijn hond onder de struiken ergens helemaal verstopt dan ga ik ook niet helemaal onder die struik kruipen

Terug van de winkel en nu even hapjes maken
pi_63577756
ow hier zijn echt veel stukken waar je de honden los mag laten lopen enzo
wel fijn!
pi_63596084
Inderdaad okey is dat, ben je niet bang dat een andere hond aanvalt als je hem los hebt lopen?

Lekker bakkie koffie nu, even geen zin in red bull, is me iets te zoet vandaag.
pi_63668620
Goede middag,

Oma vannacht overleden in een diepe slaap. 4 dagen heeft ze constant aan een pompje gelegen en niets meer gegeten en gedronken. Ben wat opgelucht eigenlijk en ben blij dat het over is en dat ze nu rust heeft.
  maandag 1 december 2008 @ 15:07:07 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_63669030
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef Topspin het volgende:
Goede middag,

Oma vannacht overleden in een diepe slaap. 4 dagen heeft ze constant aan een pompje gelegen en niets meer gegeten en gedronken. Ben wat opgelucht eigenlijk en ben blij dat het over is en dat ze nu rust heeft.
Ahh gecondoleerd met je Oma Topspin , sterkte verder .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_63669663
Gecondoleerd
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')