Enyaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Hét kerstnummer is natuurlijk:
(en dan het eerste deel dus)
Spammertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Hét kerstnummer is natuurlijk:
(en dan het eerste deel dus)
En dat niet alleen, de eerste keer dat je ze ziet denk je nog, leuk! de tweede keer is hij nog wel aardig, en de derde keer eigenlijk al niet meer,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Deel 1 oké, misschien deel 2 nog, maar deel 3 en 4 hadden ze niet meer hoeven maken
Eens. En die eerste en tweede zijn na al die jaren ook nog steeds wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Deel 1 oké, misschien deel 2 nog, maar deel 3 en 4 hadden ze niet meer hoeven maken
quote:
Ja best triest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Die is trouwens ook diep gezonken, culkin
Ik heb hem sinds zijn jeugd niet meer in een film gezien. Hij was kennelijk vooral succesvol als kindsterretje. Haley Joel Osment was ook schattig toen 'ie nog een kind was en die heb ik ook al een tijd niet meer op het witte doek gezien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:43 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso van de laatste 5 jaar, wat heb je van hem gezien?
Ik alleen Saved! een kutfilm over een zielig meisje op de middelbare school. Nou zijn dat allemaal kutfilms, maar deze was nog erger dan de gemiddelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |