quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef Asgard het volgende:
Dit jaar voor het eerst weer terug naar m'n geboorteland.
In 1994 (toen ik 5 jaar was) gekomen, dus na 15 jaar weerquote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
Spannend, na hoeveel jaar?
wanneer ga je, en waar kijk je het meeste naar uit?
k was vrij gefrustreerd hahaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Aarti het volgende:
haha dat is dus echt een reden voor mij om geen eling te eten.
Ik heb net nog bhaat met eling gegetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer echt bijna gestikt, sindsdien eet ik het niet meer
k eet niet anders..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Superbaddd het volgende:
aai, teveel peper is eigenlijk wel slecht ja...
Gelijk heb je meid!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Aarti het volgende:
die baas laat me dagen van 12 uur maken, dus dat beetje internetten kan geen kwaad.
Maar die zijn meestal niet heet..quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:05 schreef Superbaddd het volgende:
ik vind madam jeanette veel lekkerder...
Op welke plaats zou Ajooma staan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:45 schreef Superbaddd het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scovilleschaal
Dat is heet genoeg hoor
Dank voor de info.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef knnth het volgende:
Capsicum chinense.
Hmmm, Mme Jeanette valt daar ook onder. Is een cultivar van de Capsicum chinense dus.
Kan verder ook (nog) geen wetenschappelijke naam vinden.
Blijkbaar is de naam gewoon: Capsicum chinense 'Adjuma' (of Ajooma), net als bij meer cultivars is de naam van de cultivar gewoon toegevoegd aan de soort, zonder Latijnse naam.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef PeRi het volgende:
*trakteert op Pom en eksiekoekie vanavond.
Geen kadootjes van thuis, hoef ik ook niet. I am happy als de mensen die ik lief heb bij me zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:40 schreef Aarti het volgende:
Lekker Peri!
Heb je al kadootjes???
(ze is jarig!!)
wat denk jij dan. om 11 uur al vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Superbaddd het volgende:
Zijn de Surinamers al wakker???
Nu lekker rijst met bruine bonen en kip etenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
wat denk jij dan. om 11 uur al vandaag
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef Axia het volgende:
Ik heb een bakje baka bhaat in een bakje naar mijn werk meegenomen...![]()
dat eet ik nu..
Wel relaxed ja...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Wou dat ik dat had![]()
Kon ik tussendoor ff naar de markt om groente te kopen.
Haha, dat weet ik dus niet he.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:01 schreef Axia het volgende:
Nope...maar bijna alles met kokos gaat er wel in, hierzo...
en ik ben dol op bounty's...
Waar kan je het kopen? En hoe ziet het eruiit?
Beterschap meid...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Aarti het volgende:
haaaaaaai
Zit ziek thuis en verveel me kapot
Hollywood is ook wel te doen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef Aarti het volgende:
thanks!
Ik kijk nooit naar bollywoodfilms *schaam*
Signaaaaaaaaaaaaaaaal, pyaar ka signaaaaaaaaaaaaal, yo yooooooquote:Op maandag 16 februari 2009 12:33 schreef Axia het volgende:Zijn er nog Surinamers hierzo die aan Carnaval doen...?
Ik ook bijna nietquote:Op maandag 16 februari 2009 @ 12:15 schreef Aarti het volgende:
thanks!
Ik kijk nooit naar bollywoodfilms *schaam*
En deze niet te vergeten:quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef PeRi het volgende:
OMG ik ga vanavond echt dus duidelijk weer deze film zien [ afbeelding ].
Om Shaaaaanti Ooooooom!!
Ok, hoeveel chocola heb jij opquote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet, maar echt!!!!! Ga
![]()
![]()
Dilwale Dulhania Le Jayenge en Kabhi Khushi Khabhie Gham
![]()
![]()
![]()
O+!! zien!
En![]()
Mohabbatein
,
Devdas
, Veer-Zaara
, Kuch Kuch Hota Hai, Kal Ho Naa Ho en natuurlijk voor de liedjes; Om Shanti Om
.
Niks chocola, ik ben soort van aan dequote:Op maandag 16 februari 2009 @ 21:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ok, hoeveel chocola heb jij op
Ik heb van jouw lijstje gezien:
- DDLJ
- KKKG
- Mohabbatein
- Devdas
- KKHH
-KHNH
Dus alleen Veer zaara en om shanti om niet. Best een goeie score, toch?
Iemand trouwens SLumgod Millionaire gezien? Dat is nou wel een goeie film
ieuw lijnen is slecht voor je!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks chocola, ik ben soort van aan delijn
.
Maar ik was gewoon in awwwtoen ik dacht aan al die films.
.
Slumdog Millionaire. Maar wat ik er van vond heb ik al in het desbetreffende topic gemeldt
.
Wij hadden net bij yoga 'onze' muziek. Rustige sitarmuziek enzo. Sommigen van die oudjes in mn groep konden het niet handle'n, buitenlandse muziek. Echt zo '
!!'. Ik zei er maar niks van, behalve dat ik het leuk vond en me thuis voelde (
). Voor je al die discussies krijgt..
Ja ik had een korte bollywoodperiode.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef PeRi het volgende:
Aarti hoe kan je trouwens beweren dat je geen Bollywood kijkt, als je de klassiekers uit mn lijst wel gezien hebt. Liegbeest.
Krazzy 4 is ook een goeie film, ben het nu aan het kijken op YouTube, hihiquote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja ik had een korte bollywoodperiode.
ik heb trouwens ook hum dil de chuke sanam gezien, die vond ik zowaar goed!!
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef knnth het volgende:
Ohm Shanti Ohm is gave soundtrack ... zal ff van 't weekend kijken of ik 'm ergens kan vinden in de stad ...
moeilijk om aan al die muziek te komen ... heb momenteel maar 4 cdtjes ofzo ... m'n favo is op het moment de soundtrack van Dil Se ...
De films zelf kijken komt ooit nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |