Toen je dat hoorde ?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:35 schreef Lordmagic het volgende:
vond ik ook toen ik dat hoorde hoor timmmmm
welkom FEE godmotherquote:
Met Sint Maarten ben ik het meestal die de bak snoep leeg eet ipv die kinderen die aan de deur een liedje komen zingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef Lordmagic het volgende:
halloween en sint maarten vind ik persoonlijk allebei niks aan
mijn ouders halen nooit snoep in huis omdat ik het altijd opeetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met Sint Maarten ben ik het meestal die de bak snoep leeg eet ipv die kinderen die aan de deur een liedje komen zingen
Wij halen hier nooit snoep in huis omdat er toch nooit iemand langs komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
mijn ouders halen nooit snoep in huis omdat ik het altijd opeet
En dan moet je manderijen gaan geven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef Lordmagic het volgende:
bij ons kwamen der altijd genoeg, was altijd wel grappig, doe je de deur los, zingen ze een liedje voor jeen dan moet je ze heel lullig zeggen dat je geen snoep hebt
zelfs een keer zo erg gehad dat ik ze wortels mee moest gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan moet je manderijen gaan geven.
Dat vond ik altijd zo'n afknapper als kind
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
zelfs een keer zo erg gehad dat ik ze wortels mee moest geven
kook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:29 schreef timmmmm het volgende:
En hoe heeft iedereen halloween gevierd?
Ik niet
Ik heb gister al wel lootjes getrokken, alleen zo jammer dat ik 4 keer sinterklaas vier, dit jaarquote:
Geen... sinterklaas...quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
ik doe helemaal niet aan sinterklaas dit jaar
da's nieuw voor me
ben op vakantie en kom 6 december terug weet nog niet hoe laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |