[karn]Fucking depressing, can't stand Brian Ferry.[/karn]quote:
Ja sorry.quote:
Wie zegt dat ik vrolijk ben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
[karn]Fucking depressing, can't stand Brian Ferry.[/karn]
Niks.quote:
ow puh-leasequote:
héhehé maar ik zie liever die mafkees van boney mquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat of wie is nou karn ?
want zo kan ik jullie niet volgen
ow verkeerde quotequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
héhehé maar ik zie liever die mafkees van boney m
Gewoon de tweede monitor om youtubes af te spelen, en ja karn is aan het indrinken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef Gert het volgende:
Pull a woman-monitor? Karn is zich serieus aan het indrinken voor het zingen straks? Of mis ik een geheime boodschap?
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niks.da's mijn dagelijkse kop
![]()
nee hoor, alles prima
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat of wie is nou karn ?
Gelijk heb jequote:
Karn is iets met APKquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat of wie is nou karn ?
Nooit doe je een slag en nou moet het op vrijdagavond ineens gebeuren??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Karn is iets met APK
en nu ga ik weer verder werken
Wil m'n producten van afgelopen weken best bij je inleveren hoor, maar denk niet dat je er vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nooit doe je een slag en nou moet het op vrijdagavond ineens gebeuren??
Gooi die tissues gewoon wég man.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil m'n producten van afgelopen weken best bij je inleveren hoor, maar denk niet dat je er vrolijk van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |