Snakelady, ik ben jaloers op jouw laatste foto! Jasja lacht ook vaak in haar slaap maar het is nog niet gelukt om dat vast te leggen en het ziet er zoooo lief uit
Soms vallen je eigen ogen wel eens dicht op de bank.. Als je dan weer wakker schrikt omdat je het wel ineens heel verdacht stil vindt, tref je dit aan:
en als je heel goed naar de eerste foto kijkt zie je dat ze haar winterwantjes ook nog aangetrokken heeft.
Maxi, Midi & Mini (My) Timing sucks.... Always. Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
Ach gos, Piet heeft helemaal rode wangen. Hanne met de wantjes Geweldig, wat zou ze bedacht hebben van te voren. En Annicka die zo lief lacht....en Jasja.....
ook grote kindjes slapen lief : Merijn een 2 jaar geleden (gezien het boekje van groep 3 )
Timo een dik jaar geleden, hij heeft nu nog maar slechts 11 jaguars in bed liggen, een dolfijn en zijn vier honden. Af en toe gewoon zoeken naar je kind
de 'bijzondere' slaapmomenten heb ik hier online verzameld staan, uiteraard zijn er nog tig andere slaapfoto's maar die waren of te gewoon of niet mooi genoeg gevonden. Jayden spant bij ons de kroon, die valt nog steeds op de meest rare plekken spontaan in slaap; tijdens eten, douchen, spelen, lopen etc. Alicia deed dat al baby ook nog wel, maar later alleen maar op de voorspelbare plekken en momenten.
Superschattig die slapende kindjes. Ik moet mijn stokjes echt vermanend toespreken om toch vooral zachtjes te rammelen. Ik sta vooral te kijken van die narcoleptische kindertjes die kennelijk overal in slaap kunnen vallen. Ik heb dat hier nog nooit meegemaakt. Als er hier iemand zo in slaap zou vallen achter een laptop met een mandarijntje zou ik, volgens mij, 112 bellen of op zijn minst een AED-koffer halen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O* Insanity is heritable. You get it from your children. Ik ben wel gek, maar niet achterlijk. If you can't beat them, confuse them.
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.