De kerstman is gebaseerd op Sint Nicolaas, wat ook echt een Turkse bisschop was die uitdeelde aan kinderen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef appelsjap het volgende:
diegene die Sinterklaas heeft bedacht mag echt zo spoedig mogelijk sterven, of dat heeft ie al gedaan. Maar waarom nog een Sinterklaas als we de kerstman al hadden?
Wel, ik was vroeger altijd bang voor de zwarte pietenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef J.Herrer het volgende:
Halloween is ook niet vergelijkbaar met Sinterklaas
True, dat is echt kansloosquote:Het is wel beter dan dat pauperige Sint Maarten
Het is bedacht door lelijke mensen die het uiterlijke gedrocht dat ze zijn, konden afschuiven op hun kostuum.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:47 schreef appelsjap het volgende:
halloween is veel vetter dan Sinterklaar
Flikker toch op! Ik ben helemaal voor de groei van cultureel Nederland, maar Halloween, de Kerstman en Valentijn mogen van mij bij de enkels afsterven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef appelsjap het volgende:
diegene die Sinterklaas heeft bedacht mag echt zo spoedig mogelijk sterven, of dat heeft ie al gedaan. Maar waarom nog een Sinterklaas als we de kerstman al hadden?
Jij bent nooit klein geweest? In mijn jonge jaren keek ik altijd al maanden uit naar 11 novemberquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef appelsjap het volgende:
Niet kunnen lezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je druk maken over een land dat ver weg ligt
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flikker toch op! Ik ben helemaal voor de groei van cultureel Nederland, maar Halloween, de Kerstman en Valentijn mogen van mij bij de enkels afsterven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |