quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Worden deze triggers veroorzaakt door mensen, objecten, situaties?
Heh ik wou het net posten.quote:
zeker lastig voor je.... hmmm....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ik wou het net posten.
Die triggers zijn onderandere
* Bij teleurstellingen
* Bij situaties waarbij ik mij achtergestelt voel
* Bepaalde woorden
* En sommige situaties
Oh dat heb ik ook. Maar ik kan er steeds beter mee omgaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ik wou het net posten.
Die triggers zijn onderandere
* Bij teleurstellingen
* Bij situaties waarbij ik mij achtergestelt voel
* Bepaalde woorden
* En sommige situaties
Het is een bijproduct van een turbulent verleden zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
zeker lastig voor je.... hmmm....
Ik weet wel zeker dat ze daarover gaan zeiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Maar ik kan er steeds beter mee omgaan. Niet aan je directe gevoelens toegeven maar eerst denken voor je wat doet en dat is soms heul moeilijk ik weet 't
.
Leuke TT trouwens. Wedden dat ze morgen daar weer over gaan zeiken
.
Er is ook geen enkele reden om je er voor te schamen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is een bijproduct van een turbulent verleden zullen we maar zeggen.
Ik schaam mij er niet voor ofzo.
Maar echt handig is het niet.
dan slaap ik gelukkig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Maar ik kan er steeds beter mee omgaan. Niet aan je directe gevoelens toegeven maar eerst denken voor je wat doet en dat is soms heul moeilijk ik weet 't
.
soort van SIRE???
Leuke TT trouwens. Wedden dat ze morgen daar weer over gaan zeiken
.
Dat is ook een groot gedeelte van mijn ergernisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele reden om je er voor te schamen.. en ja, een verleden kan erg veel gevolgen hebben op je toekomst. Zelf meegemaakt met een goede vriend van me
Wat misschien wel helpt. En ik weet niet of je het al heb gedaan. Maar probeer meer om te gaan met de mensen die je respecteren, en laat de mensen die je teleurstellen naast je liggen. Je zal zien dat je met de 'goede' mensen je meer op je gemak voelt. En je minder agressief zal zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is ook een groot gedeelte van mijn ergernis
Vooral het feit dat wat ik ook doe het nooit recht gezeg zal worden of iets dergelijks.
En dat frustreerd mij in zon dergelijke mate dat ik er toch wel last van heb.
MAAR
Eerlijk is eerlijk
Ik ben nu nogal openhartig.
Maar normaal ben ik een vrolijke gezellige viking
Verlaat mij maar weer ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
Godver 't is al bijna weer 3.00 uur. Tijd om te slapen
.
Welterusten allemaal.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:48 schreef De_Ananas het volgende:
Lyzio en de_Ananas in de motherfucking houseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
Godver 't is al bijna weer 3.00 uur. Tijd om te slapen
.
Welterusten allemaal.
Heh ! Dank jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:45 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wat misschien wel helpt. En ik weet niet of je het al heb gedaan. Maar probeer meer om te gaan met de mensen die je respecteren, en laat de mensen die je teleurstelling naast je liggen. Je zal zien dat je met de 'goede' mensen je meer op je gemak voelt. En je minder agressief zal zijn
En jah, je klinkt als je een vrolijke gozer![]()
We gaan fff film kijken ofzquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is lang geleden, ondertussen alweer bij fokking nummer 000!!!!!!
lol !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:48 schreef De_Ananas het volgende:
Lyzio en de_Ananas in de motherfucking houseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:
Mênnus film kijknequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol !![]()
Wat doen jullie nog wakker ?
We verwachten allemaal dingen die meestal niet realistisch zijn. Dan moet je ook proberen meestal niet heel veel te verwacht van een situatie. Dan is te teleurstelling meestal kleinerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ! Dank je
Van hetzelfde![]()
Maar dat werkt niet helemaal, al snap ik je punt wel.
Maar mijn vrienden respecteren mij ook zeker wel.
Het probleem ligt bij het ouderlijke huis
Althans de helft ervan.
En daar kan ik mij moeilijk van los maken.
En een nog groter probleem is dat ik zelf soms ook de teleurstelling ben.
Omdat ik dingen verwacht die mischien niet realistisch zijn e.d.
quote:
Hehe wederom heb je gelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
We verwachten allemaal dingen die meestal niet realistisch zijn. Dan moet je ook proberen meestal niet heel veel te verwacht van een situatie. Dan is te teleurstelling meestal kleiner.
en tjah, ouderlijk huis. Dat is altijd knap lastig. Dan kan ik je als je heel stom advies geven. Ga uit huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |