quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef RudyCarell het volgende:
ik haat mezelf haat het bloed in mn aders
ik haat mn scheppers ik haat mn moeders en vaders
ik haat mensen homo sapiens
zwarte gele, maar vooral haat ik witte verraaiers, aaiers
ik haat rascisten en nazis
ik haat haters
hang met haatzaaiers, maatnaaiers
maar het meest van allemaal haat ik flikkers ziektedragers
k#nker op man, met je lul in andermans anus
Ik haat hoop, omdat je in sprookjes geloofd
ik haat licht ik hou van die donkere wolken boven me hoofd
ik hou van bliksem en onweer
ik hou van je bitch mits ze zich omkeert
en der lippenstift opsmeert
ik haat iedereen, niemand volgt mij, zo zonde
vertel me waar we in vredesnaam aan begonnen zijn
ik haat zonneschijn kon het maar altijd donker zijn
ik haat, sinds ik herboren ben ik verdorvenheid.
ik haat vrijen,knus samen zijn, knuffelen
ik hou van nagels bijten pulken en purken
insecten verpulveren, fok mensen, niks nuttige burgers
ik haat mensen, grijp ze bij de lurven kan ze wel wurgen
ik haat met liefde, met liefde hou ik van haten
hou me lul in de klauwen bitch me bitch
ja ik haat vrouwen en relaties opbouwen
daarom hou ik van jou vrouw, een slet die niet te vertrouwen is
ik haat vrouwen, omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen
et zal ze berouwen, ik zal het onthouwen
dikke wijven die zich vol lopen te stouwen,en nauwelijks kauwen
ik zou me pen in je strot moeten douwen
ik haat zachte beats, ik wil alles of niets
ik haat hiphop en alle andere k#nkermuziek
ik haat mn verslaving, ik haat steen (ik ook)
dat is de reden dat ik zn cds uit het raam smeet
Ik haat Spinal (fuck Spinal)
fuck mcs, kut rappers
ik haat de hele fucking scene
ik haat je labels, urban team, fuck muziek
ik haat je vriendinnetje, behalve als ze der kut laat zien
want ik hou van kut, wil er mn hoofd in stoppen
ik hou van een kutsfeer, kutfeestjes dood te schoppen
ik hou van aftrekken in een ouwe sok, notepoppen
ik hou van haat, ik ben der mee groot geworden
ik haat vreugde, ik haat de regering en zijn keuzes
ik haat de samenssfeer en de overheid en zijn leugens
ik haat mezelf, ik haat mensen en geld
ik haat hypocrieten helden die zeiken over zinloos geweld
ik hou van krakende schedels, ik haat regels
hel en hemel, aan alles daartussen heb ik zowaar een hekel
het regent pijpestelen, ik haat vette mensen die blijven eten
ze willen met jou en mij niet delen
Ik haat de openbare ruimte, ik haat mn legetimatie
pis op een ambtenaar in functie sluit me dan op achter de tralies
me boeme, ik hou van boetes
hier mn schrale salaris, hou het maar
ik haat geld, ik hou van broke zijn dagelijks
je homies haten me, bullshit je click crew is white
ik haat blanke rappers die denken dat ze een 2pac zijn
dit is whitetrash, fok steen, ze vervloeken mij
ik haat mezelf, ik haat christenen en ik haat de kerk
sterf, ik haat je schoenen en ik haat dat merk
ik haat het leven, ik haat jezus, ik haat god
ik haat de mensheid en zijn gehele samenleving
ik haat jou, omdat je van iedereen houd
ik haat liefde, omdat ik niemand vertrouw word ik liever niet oud
ik ben kwaad en het ligt zwaar op mn schouders
ik zit met opgekropte haat voor mn ouders
Zoveel mogelijk schelden is geen harde rap. 40x ik haat <insert iets> maakt geen goede rap en al helemaal geen harde rap, het zegt meer iets over een gebrekkig vermogen om jezelf te uitenquote:
Puni zou het anders goed doen dara in DA scene..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk schelden is geen harde rap. 40x ik haat <insert iets> maakt geen goede rap en al helemaal geen harde rap, het zegt meer iets over een gebrekkig vermogen om jezelf te uiten
Red Alert 3![]()
James Bond![]()
Microsft Live for Games
Onderschatten is wat anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
[..]
ik zou Hardenberg maar niet onderschatten Kowet heeft er ook in verslikt.
Ik heb die rap verzonnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Puni zou het anders goed doen dara in DA scene..
Jij haterquote:
Is de AIG gevallen??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Morguh.
*JP zet de jeneverfles aan zijn mond*
Ik ook.. Ik heb er geen echt geld in de beurs gestoken..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, weer een kredietcrisis topic
Voorlopig sta ik nog bovenaan in het beursspel
Ik ben de enige die verstandig heeft belegd
Ik wel, nu ben ik zeker geownedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ook.. Ik heb er geen echt geld in de beurs gestoken..
Het ging ook allemaal zo rapquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja hoe konden wij dat nu weten.. op FOK! had iemand gepost dat dit het dieptepunt was.
Drinken om de malaise te vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/19835
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar toch zorgen dat ik erbij ben.. heb het dit jaar enorm gemist namelijk.
Het idee achter Carnaval is juist om de wereld achter je te laten en in je eigen dorp met alle rangen, standen en leeftijden een feestje van een paar dagen te bouwen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Drinken om de malaise te vergetenTe triest voor woorden.
Drinken kun je om veel redenen doen, maar als je het gaat doen om iets te vergeten, ben je wel heel verkeerd bezig.
Minister-president Rob van de Laar van Oeteldonk
Hey ik zal de laatste zijn die zegt dat je niet moet drinken, Alaafquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het idee achter Carnaval is juist om de wereld achter je te laten en in je eigen dorp met alle rangen, standen en leeftijden een feestje van een paar dagen te bouwen.
Preciesquote:Drinken om ellende te vergeten is inderdaad te triest voor woorden. Als je dat doet heb je wel meer problemen vermoed ik.![]()
Ik vermoed dat ik ook dit jaar weer geen druppel alcohol zal drinken op de 11de van de 11de.quote:11-11 zal ik in mijn eentje hier moeten vieren.
Dingen vergeten door het drinken kunnen ook problemen opleveren..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het idee achter Carnaval is juist om de wereld achter je te laten en in je eigen dorp met alle rangen, standen en leeftijden een feestje van een paar dagen te bouwen.
Drinken om ellende te vergeten is inderdaad te triest voor woorden. Als je dat doet heb je wel meer problemen vermoed ik.![]()
11-11 zal ik in mijn eentje hier moeten vieren.
Ach j..als je maar lol hebt toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey ik zal de laatste zijn die zegt dat je niet moet drinken, Alaaf
Wij hebben ook wel zoiets, alleen wij noemen het FoD Lan
[..]
Precies
[..]
Ik vermoed dat ik ook dit jaar weer geen druppel alcohol zal drinken op de 11de van de 11de.
Xbox wellicht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef FJD het volgende:
Wat ga je op je monitor aansluiten dat je HDMI nodig hebt?
En er zijn maar 3 monitoren die aan je eisen voldoen op de Pricewatch.
Gedaan ik kom op 9 monitoren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:44 schreef FJD het volgende:
Met HDMI zijn er maar drie monitoren voor je om uit te kiezen waarvan er eentje zelfs een spinoff is van de andere. Vul de voorwaarden maar in op de Pricewatch
Homo's???quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:10 schreef Viro het volgende:
Bunny heeft een FoBo en 3 x raden wat voor mensen er lurken
En Samsung?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gedaan ik kom op 9 monitoren...
Ik heb gekozen voor max 351, DVI-D en HDMI
Ah, vandaar, nee samsung is ook niet verplicht, al heb ik daar wel goede ervaringen mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:11 schreef FJD het volgende:
[..]
En Samsung?
1 monitor was trouwens 375,- die heb ik meegerekend
Homo's dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
mensen van het mannelijk geslacht op zoek naar seks
Staat ze er dan ook in met een foto?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
mensen van het mannelijk geslacht op zoek naar seks
Ik kan geen enkel 24" samsung scherm vinden met 2msquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:24 schreef jpjedi het volgende:
in de best buy September topic op GoT hadden ze een felle discussie over de 24 inch. Algemeen gesproken had iedereen het over Samsung maar het model zou ik zo niet weten. 2ms kan ik me herinneren maar wel een TN panel al is dat goed genoeg voor gamen.
Het Grote BoF Topic: Met Een Wow-gevoelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat ze er dan ook in met een foto?
Ben wel benieuwd naar het type dame wat jij plat neukt slaat.
Zag het net in der FoBo, hoefde er niet naar te zoeken want ze stond in een van de lijstjes op de "FoBo homepage"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het Grote BoF Topic: Met Een Wow-gevoel
Hier het topic. Spit dat maar even door.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel 24" samsung scherm vinden met 2ms
ik ga nu kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:10 schreef Viro het volgende:
Waarom heb jij er geen 1?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:10 schreef Viro het volgende:
beantwoord eerst je pm isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef IJsmuts het volgende:
Frank/Jorrit, jullie kopen toch wel eens legale dvd's?![]()
welke (buitenlandse) webshop moet ik hebben waar ik ultra coole SE's kan kopen?
http://www.play.comquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef IJsmuts het volgende:
Frank/Jorrit, jullie kopen toch wel eens legale dvd's?![]()
welke (buitenlandse) webshop moet ik hebben waar ik ultra coole SE's kan kopen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.play.com
http://www.cd-wow.nl
http://www.thehut.com
http://www.hmv.co.uk
http://www.yesasia.com
http://www.dvdfromkorea.com
http://www.dvdpacific.com
http://www.axelmusic.com
Hier heb je wel ff genoeg aan denk ik
Te vaak trekken doet de hoeveelheid afnemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef IJsmuts het volgende:
owja, laatste vraag voor het weekend![]()
kan ik met een proggie kijken wat er over mn wireless gaatheb een 10mbit kijn, maar hij trekt de laatste dagen volgens speedtest maar 417.5 KByte/sec =3340 kbps en dat lijkt me toch ongeveer 3x te weinig
ik trek met SSL ook 24000 naar binnen, SSL is een ander protocol dan zo'n speedtest testjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef FJD het volgende:
Speedtest geeft mij 6860kbps terwijl ik Usenet gewoon tegen de 8000kbps voltrek. Zo betrouwbaar is het dus blijkbaar ook weer niet
Ik dacht dat jij zo'n uitslaper wasquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Halloween Party was super!![]()
Middagquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Halloween Party was super!![]()
Owned, ursel got owned!!! :pquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef ursel het volgende:
Nou, ze zouden hier in de wijk ook aan halloween doen. Foldertje van de wijk gekregen en leek me wel keun..
Halve snoepwinkel beroofd hiervoor, wat lampies buiten gepleured en wachten maar..
Wel geteld 2x zijn er koters aan de deur geweest en zit ik dus met kweet niet hoeveel snoep thuis..![]()
Ja die zal inderdaad die 4 cores wel benutten lijkt me. Aan de andere kant kun je wel nu naar Quad core gaan maar de AMD Deneb komt er weer aan (Januari) die weer een berg sneller is.En die past in de AM2+ socket.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef Incolumis het volgende:
Alan Wake schijnt wel goed te doen met 4 cores, komt volgend jaar uit dacht ik
Die pc van de BBG heb ik al, behalve dan dat ik wel een Quad heb genomenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:36 schreef jpjedi het volgende:
BBG november is uit.
Geen enorme aanpassing anders dan het budget.![]()
Mag onderhand wel een Quad cpu in als je een beetje toekomst gericht wil aankopen. Argument dat er nog geen games op de markt zijn voor Cuad cores..zegt niets over volgend jaar natuurlijk. Kijk we hebben het wel over hi-end.
Maar goed. Mag hem altijd graag lezen om up to date te blijven.
@Jorrit..de 24" zit er nu bij.
Samsung is een aanradertje wmbquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die pc van de BBG heb ik al, behalve dan dat ik wel een Quad heb genomen
Ik denk dat het gewoon die 24" gaat worden, scheelt 40 euro en past goed bij mijn 19"
Ik zeg het dan nu alvast : met Alan wake krijgen we vergelijkbare taferelen zoals bij crysis.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef Incolumis het volgende:
Alan Wake schijnt wel goed te doen met 4 cores, komt volgend jaar uit dacht ik
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef ursel het volgende:
Nou, ze zouden hier in de wijk ook aan halloween doen. Foldertje van de wijk gekregen en leek me wel keun..
Halve snoepwinkel beroofd hiervoor, wat lampies buiten gepleured en wachten maar..
Wel geteld 2x zijn er koters aan de deur geweest en zit ik dus met kweet niet hoeveel snoep thuis..![]()
Waha, wij verliezen maar laten iedere match wel redelijk voetbal zien (of 1 helft redelijk voetbal). Wat ajax liet zien mocht niet eens de naam voetbal hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:42 schreef diamondvoodoo het volgende:AJAX
![]()
Emanuelson![]()
![]()
Lindgren![]()
Leo Driessen
quote:Op zondag 2 november 2008 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waha, wij verliezen maar laten iedere match wel redelijk voetbal zien (of 1 helft redelijk voetbal). Wat ajax liet zien mocht niet eens de naam voetbal hebben
(Zonde van de tijd om die gekeken te hebben via Eredivisie Live)
Ik heb hem gewoon op de ignore filter gezet..quote:Op zondag 2 november 2008 11:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Diamond post hier alleen als AJAX wint
Een Xbox of een Xbox 360?quote:Op zondag 2 november 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
Woehoe.. Wij horen er ook weer beetje bij.. Hebben nu ook een xbox..![]()
Kreeg Sanne gratis bij der foontje..
Wat mij betreft het eerste goede argument om een Fok! abo te nemenquote:Op zondag 2 november 2008 11:45 schreef ursel het volgende:
Ik heb hem gewoon op de ignore filter gezet..
Danny heeft ut gebouwd.. Zo te kraken..quote:Op zondag 2 november 2008 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat mij betreft het eerste goede argument om een Fok! abo te nemen
*zet de samba in*
quote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wattt???? Shocking !!
Ik hoor ze opeens weer zingen![]()
Altijd feest als je van de nr 15 wint en je staat zelf lagerquote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef staticdata het volgende:
zo dan gaat feyenoord toch zeker van plek 16 naar 15
quote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef staticdata het volgende:
Plekkie 13 zelfsquote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef staticdata het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 2 november 2008 09:12 schreef jpjedi het volgende:
Wil me niet mengen in de A-F battle maar denk niet dat je als Feyenoorder erg veel noten op je zang moet hebben nu.![]()
Just my 2 cents
Glock heeft gedaan wat hij kon. Hij heeft gegokt en hij heeft een 6de plek er mee gepakt. Hij kon gewoon niet harder. Dat kwam voor Hamilton goed uit.quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Glock verdient een nekschot serieus als hij echt met zijn voet van het gas afging
Ik ben niet zo'n keiharde haterquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 21:26 schreef FJD het volgende:
Hamilton zum kotsen, Massa is de tofste, Vettel is tha bomb, de rest die is maar stom.
Holy fuck
-gamenquote:Op maandag 3 november 2008 01:07 schreef COG_Playbunny het volgende:
Zo te lezen volgen jullie ook de F1.
Welke sporten volgen jullie nog meer naast voetbal en F1?
Nou nou wat een helden daar in Limburg.. poehhquote:Op maandag 3 november 2008 06:45 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Roda JC supporter wilde de frustratie eruit neuken
[ afbeelding ]
Dit is een maatje van de andere 2, ondanks het nog geen carnaval is ging'ie toch verkleed als Kenny uit Southpark.
[ afbeelding ]
Deze jongen wilde bier richting het uitvak gooien, maar zag de 3 agenten in burgen niet zodat'ie vrij rap tegen de grond gewerkt werd om daar nog wat klappies te krijgen met dat knuppeltje
Je maakt wat mee, na de wedstrijd
Hamiltonquote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef FJD het volgende:
Hamilton
Massa![]()
Vettel![]()
Wel een anti-climax zo.
Nee, maar het is wel lachenquote:Op maandag 3 november 2008 06:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou nou wat een helden daar in Limburg.. poehh
als glock naar binnen was gegaan voor regenbanden had hamilton gewoon 5e gebleven en was er helemaal geen sensatie geweest.quote:Op zondag 2 november 2008 20:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Glock heeft gedaan wat hij kon. Hij heeft gegokt en hij heeft een 6de plek er mee gepakt. Hij kon gewoon niet harder. Dat kwam voor Hamilton goed uit.
Het geluk van een wereldkampioen zullen we maar zeggen.
Ik gun het die Hamilton wel hoor, maar op deze manier is het wel een beetje sneu...
quote:Op maandag 3 november 2008 09:10 schreef FJD het volgende:
KPD toegang en helemaal happy, heb je wel je handjes gewassen voor je hier poste?
quote:Op maandag 3 november 2008 09:10 schreef FJD het volgende:
KPD toegang en helemaal happy, heb je wel je handjes gewassen voor je hier poste?
quote:Ursels ochtend inspectie
Het was tegen 7uur half8 dat ik klaar was met douchen en mij zelf net stond af te drogen,als de voordeurbel gaat, snel trek ik mijn badjas aan en pak de band en snoer hem vast om mijn middel,het was nog donker op deze winterdag en in mijn haast vergeet ik licht aan te doen .
als ik de voordeur open doe staat er een man van naar ik schat tussen 20 a 30 jaar.
goeiemorgen mijnheer inspectie.
voor ik goed en wel een vraag kon stellen stond de man al binnen doet de deur dicht en rukt de band van mijn badjas los tegen de muur slet roept hij en duwt mij met mijn gezicht naar de muur. overdonderd als ik ben vergeet ik mijzelf te verweren.
met een ruk gaat mijn badjas uit naakt sta ik tegen de muur en hij bind stevig mijn handen vast op mijn rug met de band van mijn badjas.
op je knieen teef zegt hij zacht.
ik kan niet anders dan op mijn knieen gaan zitten en hij komt voor mij staan,
ik zie een stijve kaal geschoren pik voor mijn neus .
mond open en pijpen zegt hij
hij pakt mijn hoofd stevig vast en duwt zijn stijve pik naar binnen.
met langzame stoten neukt hij mijn mond dan stopt hij en nu mij pijpen teef.
gehoorzaam begin ik zijn stijve pik te pijpen en lik met mijn tong afentoe over zijn eikel.
ik hoor hem zacht kreunen
stop maar slet op je knieen op de eerste trede van de trap gaan zitten.
ik doe het hij spreid mijn benen wat verder uitelkaar en duwt mij voorover zodat ik op de trap hang met mijn kontje omhoog.
na wat geritsel voel ik dat hij een lading glijmiddel met een spuit in mijn mannekutje spuit.
ik voel het koude glijmiddel naar binnen spuiten,
al snel gevolgd door 1 vinger die mij diep ,zacht met lange halen vingerd,
door mij met zijn vinger zo te neuken wordt ik geil en duw mijn kontje naar achter om maar zo diep mogelijk zijn vinger erin te hebben.
al snel gevolgd door een 2e vinger ik kreun van geiligheid als ze diep in en uit mijn mannekutje gaan .
na een tijdje voelde ik iets dikkers tegen mijn neukgaatje drukken langzaam duwt hij een vibrator naar binnen tot hij er bijna helemaal in zit. en begint rustig te stoten ,
onverwachts zet hij de vibrator aan op de hoogste stand een enorm geil gevoel overmand mij door de trilling in mijn mannekutje en laat een geile kreun horen
nu neukt hij mij snel met de vibrator soms helemaal eruit om er weer in 1x diep in te gaan,
ik draai geil met mijn kontje en geniet van de trillingen.
opeens trekt hij de vibrator eruit en ik voel meteen zijn warme harde pik tegen mijn neukgaatje drukken voorzichtig duwt hij verder ik kreun als hij helemaal naar binnen gaat.
hij wacht even om mij te laten wennen aan zijn harde geile pik.
en begint mij rustig te neuken met lange halen steeds even er helemaal uit en weer diep erin.
ik voel aan zijn stoten dat hij klaar gaat komen las hij plots stopt
omdraaien teefje ik wil je gezicht zien als ik je mannekut volspuit.
zo goed en zo kwaad als het ging draai ik op mijn rug hij duwt mn benen omhoog en duwt in 1x zijn pik weer naar binnen en begint mij nu hard en snel te neuken met zijn hand begint hij mij stevig en hard af te trekken door het harde stoten voel ik dat ik ga komen en merk dat de man ook komt mmm ik voel zijn zaad diep in mn darmen spuiten als ik ook kreunend klaarkom en mijn zaad spuit tegen mn gezicht aan.
de man kleedt zich aan maakt mijn handen los en zegt zo zul vaker geinspecteerd worden geil sletje waarschijnlijk ook door andere inspecteurs en geef je er niet aan toe dan zul je op kantoor langs moeten komen en wordt je door iedereen gebruikt die daar zin in heeft begrepen slet?
ja in specteur ik had het begrepen en zou nu waarschijnlijk regelmatig in mijn eigen huis zo gebruikt worden maar denk ik dan mooi niet ik zorg wel dat ik naar kantoor moet komen dan wordt ik door meer mannen gebruikt mmmm geil idee om dit eens mee te maken.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:35 schreef FJD het volgende:
Dat je gay-verhalen opzoekt om een grap over Ursel te maken zegt wss meer over jou dan over Ursel
quote:Op maandag 3 november 2008 09:38 schreef staticdata het volgende:misschien is bunny ook wel een kloon van viro
Daar ben ik bewust en onbewust te dom voorquote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef staticdata het volgende:
Misschien weet je het niet van jezelf en heb je een onbewust alter ego gemaakt
Vooral wielrennenquote:Op maandag 3 november 2008 01:07 schreef COG_Playbunny het volgende:
* fap fap fapquote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Viro het volgende:
Nu weet ik waarom urs altijd wil werken
[..]
Jij weet wel welke sporten ik doequote:Op maandag 3 november 2008 01:07 schreef COG_Playbunny het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer, wanneer is de volgende game dag?
Binnenkort kan het ook wel een keer bij mij, dan zijn m'n ouders op vakantie
quote:
"quote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
M'n slaapkamer is in 't nieuwe huis te klen dus moet het beneden en dat kan alleen als m'n ouders er niet zijn
Lekker knusquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
M'n slaapkamer is in 't nieuwe huis te klen dus moet het beneden en dat kan alleen als m'n ouders er niet zijn
u knows he speaking englishquote:
Very well English evenquote:
Thank you very plentyquote:
Ik ben het helemaal met hem eens, maar ja ik was ook direct verkocht toen ik zijn avatar zagquote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef staticdata het volgende:
Engels gebruiken om intelligent te lijken
Ik ben meer een milan fanquote:
ik ben het ook eens, en dat met die avatar dacht ik alquote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met hem eens, maar ja ik was ook direct verkocht toen ik zijn avatar zag
In de categorie "Dingen die je iemand nooit tegen een Feyenoord supporter hoort zeggen"quote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef ursel het volgende:Jij bent zo'n meelopert zeker die is voor de gene die bovenaan staat.
quote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij bent zo'n meelopert zeker die is voor de gene die bovenaan staat.
quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Ik zal dan ook nooit voor Feyenoord zijn
Seedorf
klopt, heb hem gisteren zien staan op de beurs, maar ik heb mijn keuze al gemaaktquote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef RudyCarell het volgende:
@ Escape, dit zijn ook een hele goede fiets te zijn: http://www.scapin.com/scheda.asp?idprod=6&tipo=road
Whehe.. doe je netjes..quote:Op maandag 3 november 2008 11:50 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
heb deze gisteren zien staan op de beurs, maar ik heb mijn keuze al gemaakt
[ afbeelding ]
Het stuurlint en het zadel worden beide wit.
Gisteren ook nog meegedaan met een klimwedstrijdje en werd 2de van de dag en kreeg mooie schoenen als prijs die warm gemaakt werden en later vacuum gezogen vor de perfecte pasvorm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet het he, ik ben de Joop Zoetemelk van BoF!, dus ik word tweede, jij zal in leidende positie uit de "ronde" genomen wordenquote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef FJD het volgende:
Doe je goed Niels! Volgend jaar eerste bij BoF!
Je zou natuurlijk ook gewoon hard kunnen gaan trainen om mij er af te kunnen rijden komende zomerquote:[b]Op maandag 3 november 2008 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:[/b
Je weet het he, ik ben de Joop Zoetemelk van BoF!, dus ik word tweede, jij zal in leidende positie uit de "ronde" genomen worden
Houdt dat dan ook in dat die een langere sabbatical moet houden zonder alcohol??quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon hard kunnen gaan trainen om mij er af te kunnen rijden komende zomer
Vanaf 2009 drink ik niet meer!quote:Op maandag 3 november 2008 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Houdt dat dan ook in dat die een langere sabbatical moet houden zonder alcohol??
Hoe moet ik dit nou weer opvatten??quote:
Hoe moet ik dit opvatten??quote:Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef FJD het volgende:
Wss drinkt Jorrit maximaal 2009 biertjes volgend jaar.
quote:
Zelfs in het engels kan je niet duidelijk zijn. Je spreekt alleen maar over pint (pt) en niet of het Imperial, United States liquid, United States dry, Metric of Scottish pint. Zo zonde dat. Maar dan wel mij de schuld verklaren..quote:Op maandag 3 november 2008 14:46 schreef FJD het volgende:
pt staat voor de Imperial pint Ursel, die is 0,568261l
Ben je zo scherp, doe je zoiets doms
Ik heb me nog nooit zo slim gevoeld.quote:Op maandag 3 november 2008 14:55 schreef FJD het volgende:
Die Xbox is wel goed voor je hersens geweest he? Zo vervelend inteligent ben je nog nooit geweest
Dingen die andere beter kunnen moet je vooral niet zelf willen doenquote:
Een echte managerquote:Op maandag 3 november 2008 15:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Dingen die andere beter kunnen moet je vooral niet zelf willen doen
Maar stelen mag heul niet van de politie...quote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik drink niet meer dan ik deed in 2008, waarschijnlijk wel wat minder
Die 2,5 liter per dag ga ik zeker niet redden
Oh en beter goed gejat dan slecht bedacht
Zolang die het te druk heeft met het uitschrijven van parkeerboetes zou ik het er gewoon op wagen!quote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef ursel het volgende:
Maar stelen mag heul niet van de politie...
ik doe veel aan 200 meter sneldammen, met hindernissenquote:Op maandag 3 november 2008 01:07 schreef COG_Playbunny het volgende:
Simultaan dammen heet dat toch??quote:Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik doe veel aan 200 meter sneldammen, met hindernissen
quote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar stelen mag heul niet van de politie...
Je moet er ook niet mee smijten als je weer een keer verliestquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef FJD het volgende:
Kut, kan ik m'n Xbox weer terug gaan sturen naar de Bart Smit
Scheurtje in de face-plate.
Na afgelopen weekend zou je Frankie dan de schuld moeten gevenquote:Op maandag 3 november 2008 17:49 schreef cardinalagain het volgende:
Je moet er ook niet mee smijten als je weer een keer verliest
Dat is dus de reden dat je alleen maar mag komen als Frank zijn ouders er niet zijn..quote:Op maandag 3 november 2008 17:49 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee smijten als je weer een keer verliest
Het werd idd niet gewaardeerd dat ik z'n moeder knock-out sloeg en dat terwijl ik haar helemaal niet wilde raken! Ik mikte op z'n vader. Ja toen heb ik echt m'n slag geslagenquote:Op maandag 3 november 2008 18:05 schreef ursel het volgende:
Dat is dus de reden dat je alleen maar mag komen als Frank zijn ouders er niet zijn..
quote:Medewerkers van NAC Breda hebben tijdens het duel met FC Groningen (1-0 winst) twee misdragende supporters van de tribune geplukt. Het duo kan een stadionverbod van twee jaar tegemoet zien.
hehe ja dat geloof ik zekerquote:Op maandag 3 november 2008 07:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel lachen
Afgevoerd worden voor een vol uitvak
Dat gamehubs linkje had Fer al gestuurdquote:Op maandag 3 november 2008 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Per account...
Bij Gamehubs kun je 13 maanden Xbox Live Gold kopen voor maar ¤ 36,99. Als je betaalt hebt krijg je je code per e-mail toegestuurd!
Hij is hier net in huis.. Der is maar een spel bij gekocht. Je mag raden welke dat is..quote:Op maandag 3 november 2008 20:08 schreef FJD het volgende:
Heb je ook Kung-Fu Panda Urs? Kunnen we co-op spelen met Frankie
1. The simsquote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is hier net in huis.. Der is maar een spel bij gekocht. Je mag raden welke dat is..
Oe, laat der maar niet horen dat die bestaat..quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
1. The sims
2. Barbie dress party
3. My little pony
hmmm blijkbaar zit ik nog wel enigzins in de richtingquote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, laat der maar niet horen dat die bestaat..![]()
Fer weet waarschijnlijk wel welke ik bedoel..
En ik had al zo weinig te zeggen thuis..quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef FJD het volgende:
Alleen als je met die Chief (of hoe heet dat ei) op My Little Ponies kunt jagen anders zit je er schandalig naast. Ze hebben natuurlijk Halo 3 erbij en Ursel moet de komende maand babysitten.
Aldus wikipediaquote:Ajacide
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende) bril, heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geven. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen vaak hard rennen.
Mja, ik ben in wassenaar op mijn werk..quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Groene poep
Urs, is er vrijdagmiddag iemand thuis bij jou? Dan kom ik ffkes die spulletjes oppikken, vooral die oplader mis ik. iPhone kan ik in eensag leegtrekken
Naja als je er niets mee doet gaat ie best lang mee maar ik luister veel online radio en internet er best veel mee dus die batterij is zo leegquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:00 schreef ursel het volgende:
Mja, ik ben in wassenaar op mijn werk..
Maar heeft die iPhone net zo'n goede accu als de N96 dan..
Ik kan hem anders ook volgende week dinsdag bij Frankie dumpen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja als je er niets mee doet gaat ie best lang mee maar ik luister veel online radio en internet er best veel mee dus die batterij is zo leeg
Denk dat ik wel even langs Wassenaar kom, ben toch in Zoetermeer die middag om te snowboarden
Frankie z'n nieuwe huis is net zo ver om als Wassenaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:26 schreef ursel het volgende:
Ik kan hem anders ook volgende week dinsdag bij Frankie dumpen..
Wat jij wilt..quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie z'n nieuwe huis is net zo ver om als Wassenaar
Speel je mee niet voor meer dan 62% uit? Daar zit een bug lees ik netquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Far Cry 2 ontvangen van Gamehubs!
Overigens werkt de gitaar van GHIII & IV ook met Rock Band!Kortom, dat wordt Rock Band aanschaffen
Hoef je dan ook voor maar 62% te betalen??quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Speel je mee niet voor meer dan 62% uit? Daar zit een bug lees ik net
Verrassend overigens dat er uberhaupt iemand is die de 62% haalt
Ah klopt, sanne had het erover toen mijn halo 3 disk bij urs lag toen fer em geleend had.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef FJD het volgende:
Alleen als je met die Chief (of hoe heet dat ei) op My Little Ponies kunt jagen anders zit je er schandalig naast. Ze hebben natuurlijk Halo 3 erbij en Ursel moet de komende maand babysitten.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah klopt, sanne had het erover toen mijn halo 3 disk bij urs lag toen fer em geleend had.
Wat is de Gamertag ? (Naam van profiel)
Alsof ik geld in overvloed heb..quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef FJD het volgende:
Fifa 2009 natuurlijk! En bestel ook meteeen GoW2 bij Gamehubs dan kunnen we met vier man coopen
Bij iig wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]Ding is een week in huis, denk je dat die dan gelijk ook online staat..
![]()
Dat zal pas gebeuren als ik ook een spellekke heb en er een LIVE abo bij neem..
Wat spelen jullie momenteel veel met elkaar eigenlijk?
GoW2 single player is maar 2 man co-op, de 5 man co-op heb je alleen bij Horde mode en andere Multiplayer modes. Get your facts rightquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef FJD het volgende:
Fifa 2009 natuurlijk! En bestel ook meteeen GoW2 bij Gamehubs dan kunnen we met vier man coopen
Als jullie dan allemaal Halo 3 heel goedkoop op de kop tikken, kunnen we van het weekend al co-open..quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Call of Duty: World at War heeft 4 player co-opKomt heel binnenkort uit. Halo 3 heeft ook 4 player co-op en kun je al heel goedkoop op de kop tikken
Dan ben ik druk bezig met Gears of War 2. Komend vrijdag GoW2quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Als jullie dan allemaal Halo 3 heel goedkoop op de kop tikken, kunnen we van het weekend al co-open..![]()
Zit te twijfelen om Fable II te halen.. Lekker rondhuppelen, iets anders als knallen .. Maargoed, in hoeverre dat tof blijft is de vraag..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ben ik druk bezig met Gears of War 2. Komend vrijdag GoW2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil je wel helpen hoor met GoWquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om Fable II te halen.. Lekker rondhuppelen, iets anders als knallen .. Maargoed, in hoeverre dat tof blijft is de vraag..
Fifa ftw, GoW moet ik nog eens uitspelen (zit nog in het eerste level) en bij mij staat op de absolute wishlist dat Snowboard spel
Nah, tis niet te moeilijk (denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor met GoWIk speel komende dagen alleen maar GoW
Prima hoor, Single player of Multiplayer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, tis niet te moeilijk (denk ik) eerder dat het spelletje op dit moment geen aantrekkingskracht heeft (FIFA
)
Misschien daarom toch maar geen Fable II
EDIT:
Maar vanavond lijkt mij wel tof om eens te knallen
Euhm.. Huh? Jij en ik tegen de computer om het spel uit te spelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Prima hoor, Single player of Multiplayer?
Is goed hoor. ik heb Halo 3 uiteraard allangquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Als jullie dan allemaal Halo 3 heel goedkoop op de kop tikken, kunnen we van het weekend al co-open..![]()
En ik sta weer lekker bovenaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef jpjedi het volgende:
Betalen om online te spelen![]()
kommaar jongens kommaarrrr![]()
We gaan lekker Ferdi... 11 % op ING al en ik heb al ruim winst op mijn DSM en Aegon aankopen van gisteren.
Lijkt alsof de markt rond de bodem aan het rommelen is maar kan zo maar zijn dat morgen de mensen de winsten gelijk cashen.
*JP zet de glazen bol terug in de kast*
Wilde nog vertellen dat het een geintje was maar dat fucking msn hier knalt er elke minuut uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik sta weer lekker bovenaan
Ook dankzij ING..
Oooh, en voortaan niet meer bij mij gaan janken op MSN dat ik er weer een xbox topic van heb gemaakt he..![]()
![]()
Koning Jorrit..quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wilde nog vertellen dat het een geintje was maar dat fucking msn hier knalt er elke minuut uit.![]()
Sterk spel inderdaad Ursel.. Tijd om koning Jorrit van de troon te stoten.
quote:Op dinsdag 28 oktober was Volkswagen gedurende korte tijd waarschijnlijk het meest waardevolle bedrijf ter wereld. De aandelenprijs schoot door de duizend euro heen, terwijl hedgefunds in blinde paniek vochten om een uitweg uit een val waar ze ingelokt waren door Porsche, dat aan de operatie misschien wel twaalf miljard euro overhield.
Het kleine maar erg rijke Porsche heeft in de afgelopen jaren een stevig belang opgebouwd in het veel grotere, maar kwakkelende Volkswagen. De prijs van het aandeel Volkswagen steeg daardoor gestaag en dat kon niet eeuwig goed gaan, dachten verschillende hedgefunds. Zij begonnen te speculeren op een koersdaling door aandelen te verkopen die zij niet bezaten.
Op 26 oktober maakte Porsche bekend 43 procent van de aandelen te bezitten en koopcontracten voor nog eens 32 procent. De rest is in handen van overheden. Kortom, er waren bijna geen vrij verkrijgbare aandelen Volkswagen over. Om aan hun verplichtingen te voldoen moesten de hedgefunds aandelen kopen die er nauwelijks waren.
In het gevecht om de overgebleven aandelen katapulteerde de prijs omhoog en bereikte de 1005 euro op 28 oktober. Een dag later besloot Porsche zijn grip wat te verzachten door vijf procent van zijn aandelenopties vrij te geven, zodat anderen ze konden kopen. De prijs zakte weer in, maar Porsche had in de tussentijd de hedgefunds zes tot twaalf miljard dollar afhandig gemaakt, schat The Economist. Voor één keer waren de financiële roofdieren zelf het slachtoffer.
stijgingen zijn echt nergens op gefundeerd. verwacht sowieso volgend jaar wel weer een ritje naar beneden toe.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef jpjedi het volgende:
DJ gaat ook lekker.
Gaat goed zo op de beurzen.. nu nog het nieuws van Obama als president en de renteverlaging... Kunnen we vrijdag weer massaal dumpen en winsten pakken.
Woei..quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef cardinalagain het volgende:
URSEL aan de financiele top Gefeliciteerd![]()
toch jammer dat ik het hele vermogen niet mocht stoppen in die goed renderende opties van mij
Denk dat je gelijk hebt. tot einde jaar zal het wel doorzetten. dan weer lekker dumpen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
stijgingen zijn echt nergens op gefundeerd. verwacht sowieso volgend jaar wel weer een ritje naar beneden toe.
Waarom ga je niet echt beleggen.. het is nu of nooit natuurlijk. Met deze koers weet je dat je sowieso op 2 jarige basis een goede koop doet die meer opbrengt dan je spaarbankboekje. Sterker nog.die dekt niet eens de inflatie tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef staticdata het volgende:
mijn turbo long 201 doet slechts 34%. jammer dat het fictief is
niets geeft enige houvast, behalve dat het leuk handelen is op basis van dagkoersenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
stijgingen zijn echt nergens op gefundeerd. verwacht sowieso volgend jaar wel weer een ritje naar beneden toe.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Hey Ursel... heb je dit wel eens gezien, meegemaakt..
--- Verhaal ---
Prakken... ik hou dr zo van!![]()
Agitan 232..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef ursel het volgende:
Water gedragen die je niet in elkaar kon draaien zonder lucht, maar met lucht had je geen grip meer op je meng..
Baus McGiverquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Agitan 232..![]()
Echt heerlijk werk..schitterend gewoon, zeker dit soort incidenten![]()
Mocht ons kunst en vliegwerk van vandaag niets hebben uitgehaald, kan het altijd nog in de pleistergrond worden versnedenGo! recycle!
![]()
![]()
En onze pleistergrond doet ook nog eens ruim 5 euro per literGoed spul heur!, dat wel
![]()
prakker zijn; "ik maak van een stuk stront nog een snoepie!"
Lekker draaien en in een stukje plastic verpakkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef Mr_Baus het volgende:
"ik maak van een stuk stront nog een snoepie!"
zit er ook aan te denken, maar deze maand weer keertje kunnen sparen voor de eerste keren. om dat nu gelijk in de beleggingen te gooienquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waarom ga je niet echt beleggen.. het is nu of nooit natuurlijk. Met deze koers weet je dat je sowieso op 2 jarige basis een goede koop doet die meer opbrengt dan je spaarbankboekje. Sterker nog.die dekt niet eens de inflatie tegenwoordig.![]()
Kijk je hoeft niet gelijk in opties of turbo`s te beginnen maar een steady aandeel kan toch geen kwijt dunkt me.
Speciaal voor jou.. wat kung-fu clowns..quote:Op maandag 3 november 2008 20:08 schreef FJD het volgende:
Heb je ook Kung-Fu Panda Urs? Kunnen we co-op spelen met Frankie
Haha thanks maar 2 van de 3 heb ik al op DVDquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:56 schreef Viro het volgende:
Speciaal voor frankie:
810175
809929
809921
jaquote:Op woensdag 5 november 2008 07:48 schreef FJD het volgende:
Hoppakee, ongeluk op de A1510km file
![]()
Dan maar rustig afwachten.
Goedemorgen
Zaterdagoverdag ben ik op de Zoom Experience, zaterdagavond zou evt. kunnen en zondag vanaf ergens in de middag heb ik wel tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef ursel het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:54 schreef staticdata het volgende:
belde me vriendin al om te zeggen die moet naar vlaardingen. Brienenoord staat ook vast.
Gaat lekker met de ring van rotterdam vandaag. lijkt een RROD wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |