...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Kutkneusje.
Ons veldspel was gisteren gewoon vele malen beter dan dat geklungel bij jullie. Ongeloofelijk hoe een elftal zoveel geluk kan hebben...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.
Die driehoekjes op het middenveld.De balvirtuoos Tim de Cler die de voetbalwetten (en de zwaartekracht) TART middels zijn gracieuze pirouettes. De jonge hinde Michael Mols die over het veld gallopeert als ware het in bloei staande lenteweide. Henk Timmer (De Beer), de ondoordringbare rots uit Zwolle, met zijn katachtige reflexen!!
![]()
![]()
Roy Makaay, met zijn gave snoetje een lust voor het oog! Kevin Hofland, de warrior die de troepen aanvoert! Leroy Fer, het achtste wereldwonder, waarom zit hij nog niet bij Real Madrid!?
EN DAN DAT FANTASTISCHE VELDSPEL! LOS GALACTICOS, HET IS IN ROTTERDAM ZUID TE ZIEN DAMES EN HEREN!
Ja ongelofelijk he, het is gewoon allemaal smerig jodengeluk dat van ons, en dat van jullie is allemaal gewoon zware pech, want het elftal is werkelijk waar fantastisch, boehoehoeoheoheohoeoeoeeh!!!!![]()
![]()
Tuurlijk mag je je Feyenoord analyse geven, ook als Ajaxfan, maar daar is dit topic gewoon niet voor bedoeldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Silenus het volgende:
Ik wil ze mijn haarscherpe analyse besparen Gordon, heb al genoeg medelijden met ze.
Maar ok, ik laat me hier zondag wel weer zien dan want ik kan nu al niet wachten op de galavoorstelling die ik dan te zien moet krijgen. Wat ben ik jaloers op die arme drommels uit Kerkrade, niet wetend welk onheil hen te wachten staat.
I know G_S.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je Feyenoord analyse geven, ook als Ajaxfan, maar daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld
Op naar de volgende speelronde dan maar weer
Heel grappig, maar de wedstrijden van Feyenoord hebben vaak een redelijk hoog tempo en Feyenoord speelt meestal vrij aardig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.
Die driehoekjes op het middenveld.De balvirtuoos Tim de Cler die de voetbalwetten (en de zwaartekracht) TART middels zijn gracieuze pirouettes. De jonge hinde Michael Mols die over het veld gallopeert als ware het in bloei staande lenteweide. Henk Timmer (De Beer), de ondoordringbare rots uit Zwolle, met zijn katachtige reflexen!!
![]()
![]()
Roy Makaay, met zijn gave snoetje een lust voor het oog! Kevin Hofland, de warrior die de troepen aanvoert! Leroy Fer, het achtste wereldwonder, waarom zit hij nog niet bij Real Madrid!?
EN DAN DAT FANTASTISCHE VELDSPEL! LOS GALACTICOS, HET IS IN ROTTERDAM ZUID TE ZIEN DAMES EN HEREN!
Ja ongelofelijk he, het is gewoon allemaal smerig jodengeluk dat van ons, en dat van jullie is allemaal gewoon zware pech, want het elftal is werkelijk waar fantastisch, boehoehoeoheoheohoeoeoeeh!!!!![]()
![]()
Briljantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |