abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 oktober 2008 @ 21:57:18 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62823174

[ Bericht 68% gewijzigd door Gordon_Shumway op 30-10-2008 22:07:37 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:59:26 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62823233
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Kutkneusje.

Ons veldspel was gisteren gewoon vele malen beter dan dat geklungel bij jullie. Ongeloofelijk hoe een elftal zoveel geluk kan hebben...
...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.

Die driehoekjes op het middenveld. De balvirtuoos Tim de Cler die de voetbalwetten (en de zwaartekracht) TART middels zijn gracieuze pirouettes. De jonge hinde Michael Mols die over het veld gallopeert als ware het in bloei staande lenteweide. Henk Timmer (De Beer), de ondoordringbare rots uit Zwolle, met zijn katachtige reflexen!!
Roy Makaay, met zijn gave snoetje een lust voor het oog! Kevin Hofland, de warrior die de troepen aanvoert! Leroy Fer, het achtste wereldwonder, waarom zit hij nog niet bij Real Madrid!?

EN DAN DAT FANTASTISCHE VELDSPEL! LOS GALACTICOS, HET IS IN ROTTERDAM ZUID TE ZIEN DAMES EN HEREN!

Ja ongelofelijk he, het is gewoon allemaal smerig jodengeluk dat van ons, en dat van jullie is allemaal gewoon zware pech, want het elftal is werkelijk waar fantastisch, boehoehoeoheoheohoeoeoeeh!!!!
Gourmetten of steengrillen?
pi_62823262
Live, staat er in de TT. Dus de wedstrijd van gisteren kun je in het Feyenoordtopic bespreken.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:02:10 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62823310
Ik wil ze mijn haarscherpe analyse besparen Gordon, heb al genoeg medelijden met ze.

Maar ok, ik laat me hier zondag wel weer zien dan want ik kan nu al niet wachten op de galavoorstelling die ik dan te zien moet krijgen. Wat ben ik jaloers op die arme drommels uit Kerkrade, niet wetend welk onheil hen te wachten staat.
pi_62823313
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

...Maar natuurlijk. Volgens mij heb je nu nog steeds niet door dat het allemaal een groot Joods complot is van de KNJB en de regering. Iedereen is tegen Feyenoord, en de Here God nog het meest! Ongelofelijk, met zul goed veldspel.

Die driehoekjes op het middenveld. De balvirtuoos Tim de Cler die de voetbalwetten (en de zwaartekracht) TART middels zijn gracieuze pirouettes. De jonge hinde Michael Mols die over het veld gallopeert als ware het in bloei staande lenteweide. Henk Timmer (De Beer), de ondoordringbare rots uit Zwolle, met zijn katachtige reflexen!!
Roy Makaay, met zijn gave snoetje een lust voor het oog! Kevin Hofland, de warrior die de troepen aanvoert! Leroy Fer, het achtste wereldwonder, waarom zit hij nog niet bij Real Madrid!?

EN DAN DAT FANTASTISCHE VELDSPEL! LOS GALACTICOS, HET IS IN ROTTERDAM ZUID TE ZIEN DAMES EN HEREN!

Ja ongelofelijk he, het is gewoon allemaal smerig jodengeluk dat van ons, en dat van jullie is allemaal gewoon zware pech, want het elftal is werkelijk waar fantastisch, boehoehoeoheoheohoeoeoeeh!!!!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62823365
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Silenus het volgende:
Ik wil ze mijn haarscherpe analyse besparen Gordon, heb al genoeg medelijden met ze.

Maar ok, ik laat me hier zondag wel weer zien dan want ik kan nu al niet wachten op de galavoorstelling die ik dan te zien moet krijgen. Wat ben ik jaloers op die arme drommels uit Kerkrade, niet wetend welk onheil hen te wachten staat.
Tuurlijk mag je je Feyenoord analyse geven, ook als Ajaxfan, maar daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld

Op naar de volgende speelronde dan maar weer
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:05:01 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62823398
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je je Feyenoord analyse geven, ook als Ajaxfan, maar daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld

Op naar de volgende speelronde dan maar weer
I know G_S.
Je m'excuse.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 oktober 2008 @ 22:06:02 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62823423
Leuk weekend voor de boeg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:07:53 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_62823468
Kleedt Jan Joost zich vast volgens de SBS norm ofzo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62823470
OP even iets aangepast, die fraaie banner is er niet voor niks
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 oktober 2008 @ 22:08:28 #11
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62823481
Oh die banner kon ik niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62823600
Wat is Eredivsie live toch een verademing vergeleken met Tele2 vorig jaar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:32:07 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62824108
quote:

[..]

Heel grappig, maar de wedstrijden van Feyenoord hebben vaak een redelijk hoog tempo en Feyenoord speelt meestal vrij aardig.
2000 light years from home
pi_62859041
Vanavond drie hele leuke wedstrijden. De nummer drie tegen vijf, de nummer twee tegen vier en één tegen negen.

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62859324
Je plaatjes doen het niet Ray.
pi_62862748
Hup PSV en Heerenveen Andere 2 wedstrijden gelijkspel a.u.b.
pi_62862873
twente
grolsch

ajax
heineken
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 november 2008 @ 16:08:09 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62862978
Zaterdag 1 november 2008 18.45

19.45

20.45

Zondag 2 november 12.30

14.30

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62863022
borisz
pi_62863030
quote:

[..]

.

Hup Ajax!
pi_62863503
Na vanavond staat Twente bovenaan
Цой жив
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:36:57 #22
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62863515
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:11 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

.

Hup Ajax!
Veel succes volgende week.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_62863570
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef Zwoerd het volgende:
Na vanavond staat Twente bovenaan
qft.
pi_62863646
quote:

[..]

Briljant !!!!
pi_62863882
Wat een avond vanavond. Dat zal wat leuks opleveren. Duels tegen directe concurrenten.

Ben erg benieuwd hoe het er vanavond voor staat na de wedstrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')