abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65444441
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:25 schreef Besman het volgende:

en met ongeveer 12 pers naar Bor Dortmund - Werder Bremen (beetje eind maart)

zou iemand kunnen helpen want ik heb al best veel afgestruind naar hoe ik dit nou precies moet regelen.
Als je daadwerkelijk nog na Dortmund - Werder wilt kan ik wel even rondvragen voor je?? Mail me maar via PM / Email
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:55:05 #102
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65444489
In april hopenlijk naar Arsenal vs Manchester City.
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Tegen de Spurs.
Daar ben ik in 2007 met DG geweest. was een onvergetelijke belevenis in het uit-vak.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:55:51 #103
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65458653
Je moet gewoon slim zijn, contacten zoeken met fans daar etc! Letten op general sale etc dat soort dingen.

Heb iig erg veel zin in ons weekendje londen en zaterdag Arsenal - West Ham! 4x uitvak!
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65468668
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 07:46 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk nog na Dortmund - Werder wilt kan ik wel even rondvragen voor je?? Mail me maar via PM / Email
Via de website van BVB kan je ze makkelijk online bestellen, je moet je eerst even aanmelden maar dat wijst zich vanzelf. Kaartjes kan je vervolgens printen( 1,50 extra) of laten klaarleggen bij de kassa dan kan je ze op de wedstrijdag ophalen.

Kaartjes voor tegen Werder Bremen zijn vanaf 23 februari in de voorverkoop voor niet leden. Meestal is rond die tijd nog wel iets van 30% van de kaarten beschikbaar.

https://www15.eventimsports.de/shops/index.php3?shopid=20&sec_server=1&1233085045 ( link naar de webshop)
pi_65554314
Ik ben 7 maart in Gent en die avond speelt Gent tegen Tubeke. Ik ben totaal niet bekend met de populariteit van Gent, dus is het nog mogelijk om op de dag zelf een kaartje te regelen, of moet ik dat van tevoren doen?
pi_65567197
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:29 schreef Besman het volgende:
Maxpower! Thnx voor je reactie, ik denk dat ik binnenkort maar is bvb tegen cottbus ga bekijken.
de sfeer schijnt super te zijn in het signal iduna (iemand ervaring?)
ga denk ik niet op de gelbe wand aangezien ik met vaderlief ga.
iemand tips voor een goede plek ?

Trouwens supervet dat nevland verhaal, zo zie je maar waar je komt met een beetje intiatief!
Wil je daarop komen is sowieso haast onmogelijk of je moet via Ebay kaarten daarvoor kopen heb ik wel gehoord ,en of het nu zoon pretje is om daar te staan weet ik niet de sfeer lijkt me wel super maar afgelopen woensdag is er iemand van die tribune gevallen en overleden.

Tegenover de gelbe wand heb je ook wel leuke plekken op de 2de ring , licht er maar net aan waar je het voetbal wil zien en wat je er voor wil uitgeven.

Eind Feb. wellicht ook weer naar Dortmund voor een wedstrijd : BVB - Hoffenheim als het meezit.
pi_65589926
12 april staat Slavia Praag - Sparta Praag in de planning. Voor het eerst in het nieuwe stadion. Dat het maar weer net zo'n chaos als vorig jaar mag zijn, maar met minder traangas en clusterbommen aub.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65590699
29 mei ga ik naar Basel -Young Boys. Laatste wedstrijd van het seizoen, hopelijk daarna groot feest in de stad voor het kampioenschap Vliegtickets zijn inmiddels geboekt.
pi_65591261
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:19 schreef Aanvoerder het volgende:
12 april staat Slavia Praag - Sparta Praag in de planning. Voor het eerst in het nieuwe stadion. Dat het maar weer net zo'n chaos als vorig jaar mag zijn, maar met minder traangas en clusterbommen aub.
Zijn voor jou toch geen buitenlandse wedstrijden?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65591387
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Zijn voor jou toch geen buitenlandse wedstrijden?
Ik ben vandaag geremigreerd voor een jaartje.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:51:34 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65591419
Volgend seizoen van plan om een weekendje naar Liverpool te gaan. In een weekend naar Liverpool en Wrexham (Gyan )
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65591638
Even een vraagje:
Ik ga kaartjes bestellen voor Gladbach - HSV. Heeft iemand ervaring met het bezoeken van wedstrijden van BMG? Hoe kom ik het beste daar qua vervoer? Ik wil in principe met de auto gaan, maar waar kan ik die daar kwijt?
pi_65592684
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:49 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik ben vandaag geremigreerd voor een jaartje.
Hoe dat zo, werk of wat? Eventueel via PM. Excuus voor offtopic.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65596470
Volgend week op 7 februari naar Sheffield United v Sheffield Wednesday (12:00) en Leicester v Oldham (17:20). Dat gaat een mooie dubbel worden. De week erop naar Queen of the South v Airdrie United (misschien wel het mooiste stadion van Schotland) en de dag erop naar de Old Firm. Voor het eerst zit ik bij een wedstrijd van Celtic op de "lower tier", ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Normaal wil ik altijd zo hoog mogelijk te gaan zitten, maar ik was allang blij dat ik weer tickets kon regelen voor deze wedstrijd, dus klagen daarover kwam niet bij me op ;-)
pi_65596505
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:51 schreef Happel het volgende:
Volgend seizoen van plan om een weekendje naar Liverpool te gaan. In een weekend naar Liverpool en Wrexham (Gyan )
Dat is wel een mooie dubbel. Wrexham heeft echt een leuk stadion. Hopelijk hebben ze volgend jaar nog steeds die terrace achter de goal. Dat is op het moment nog de grootste die ze overhebben in de UK (voor voetbalstadions dan).
pi_65596642
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:02 schreef Rucebo het volgende:
Even een vraagje:
Ik ga kaartjes bestellen voor Gladbach - HSV. Heeft iemand ervaring met het bezoeken van wedstrijden van BMG? Hoe kom ik het beste daar qua vervoer? Ik wil in principe met de auto gaan, maar waar kan ik die daar kwijt?
Er zijn genoeg parkeerplaatsen bij het stadion. Ik parkeerde op P5 als ik het me goed herinner, was nog wel goed 10 minuten lopen, maar na de wedstrijd ben je zo weer de snelweg op i.t.t. de andere parkeervakken.
pi_65597277
Je kunt ook je auto bij station neerzetten, er zijn gratis pendelbussen richting stadion. Bij sommige parkeerplaatsen is het namelijk een drama om na de wedstrijd weg te komen...
  zondag 1 februari 2009 @ 03:36:35 #118
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65615142
Geniale dag gehad in Londen met Fulham - Portsmouth!

ondanks dat Nevland -onverwacht- 2x scoorde en man of the match was, heeft meneer toch tijd gemaakt om met ons een tijdje te praten. Helaas moesten we het vliegtuig halen. (en dat scheelde maar 5 minuten)
pi_65708204
Waarschijnlijk naar Hertha BSC- Dortmund in april
pi_65714263
Dit weekend zit ik bij Chelsea - Hull City. Als het doorgaat natuurlijk!
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_65714709
Ik dacht er ook aan om kaartjes te kopen voor Valencia - Madrid .. Is zoiets inderdaad nog mogelijk in de stad zelf op de dag van de match (10 mei) of is zoiets standaard uitverkocht ? Met wat voor bedrag moet ik rekening houden ?

Hetzelfde geld eigenlijk voor een match tegen een "gewone" tegenstander . Please tell me
pi_65788832
Woensdag naar WK 2010 kwalificatiewedstrijd Japan - Australie in Yokohama. Tevens TVP.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 05:25:55 #123
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_65788849
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
en of het nu zoon pretje is om daar te staan weet ik niet de sfeer lijkt me wel super maar afgelopen woensdag is er iemand van die tribune gevallen en overleden.
Ach, stel je niet zo aan. Doe nou niet alsof het ZO intens is. Leuk voor Europese begrippen, maar absoluut geen gekkenhuis of levensgevaarlijk.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_65790479
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 05:25 schreef reem het volgende:

[..]

Ach, stel je niet zo aan. Doe nou niet alsof het ZO intens is. Leuk voor Europese begrippen, maar absoluut geen gekkenhuis of levensgevaarlijk.
Ben benieuwd, eind februari sta ik er tegen Hoffenheim. Zal inderdaad wel meevallen zoals elk Duits stadion.
pi_65877639
Yeah, kaartjes besteld voor Arsenal -Fulham.. Heb er weer zin in..
Alleen nog even ticket en hotel boeken..
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
pi_65888677
Ook weer 3 wedstijden gepland. Dit weekend Dortmund- Cottbus, 2 weken later Dortmund- Hoffenheim en aan het einde van het seizoen Gladbach- Dortmund.

Ben ook nog bezig kaartjes te regelen voor een fatsoenlijke prijs voor Schalke-Dortmund maar dat wil niet echt vlotten.
pi_65889575
Over 2 weken naar Barcelona - Espaynol. Eerste keer naar het voetbal in Spanje, ben benieuwd.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 19:23:51 #128
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65889729
Over 2,5 week naar City - Kopenhagen Heb er weer zin in
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_66004120

Hier een compilatie van mijn wedstrijden van afgelopen jaar. Zit 1 binnenlandse wedstrijd tussen. Buitenlandse clubs zijn Dortmund, Gladbach en Frankfurt
pi_66006375
Ben Even aan het kijken op de man utd site, wil 2 kaartjes naast elkaar volgende week hebben tegen Fulham thuis op woensdag avond. Ik kom via de Man U site uit bij 1 of andere steolen aabiedplaats, waar je voro wedstrijden wat stoeltjes kunt kopen.
Weet iemand of dit goed werkt? of heeft iemand er ervaring mee ? want wil heel graag die woensdag naar manchester
pi_66006785
eventueel wil ik ook wel de 28e naar Chelsea, hier kun je online ook tickets kopen.
Iemand hier ervaring mee? Doen ze dit ook naar Nederland?
En kun je op de Shed lower een beetje mooi voetbal kijken?
alvast bedankt
pi_66006944
ik heb gewoon naar de ticketservice gebeld. Heel eenvoudig. Ze kunnen versturen, je kunt ze ook afhalen als je wilt.
pi_66012026
Kaartjes voor Gladbach - HSV binnen , is wel pas over een maandje...
  † In Memoriam † vrijdag 13 februari 2009 @ 10:08:52 #134
135486 Manu82
How you doin'?
pi_66012158
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
ik heb gewoon naar de ticketservice gebeld. Heel eenvoudig. Ze kunnen versturen, je kunt ze ook afhalen als je wilt.
Dat dus en meestal kun je voor de ingang van de verkoop ook nog wel kaartjes regelen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_66030648
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Rucebo het volgende:
Kaartjes voor Gladbach - HSV binnen , is wel pas over een maandje...
Is inderdaad makkelijk bij Gladbach ik heb mijn kaartje voor Dortmund ook al binnen en dat is pas in mei!
pi_66033685
Oké wil niet echt het risico lopen dat ik naar londen vlieg, en er vervolgens geen kaarten zijn.
Die ticketservice maandag maar is bellen, zou ik ook gewoon op de chelsea site helemaal kunnen bestellen in het buitenland?

en kan iemand mij ook nog informatie geven over of de ticket exchange op de manutd site wat is.
Snap bijzonder weinig van dit systeem en hoe je dan aan je kaarten komt.
Ze bieden kaarten aan voor 20 pond op de lange zijde. Maar krijg ik deze kaarten daar, of geld dit alleen voor seizoenskaarthouders of alleen voor engelsen?
ik zou het namenlijk vet vinden in mijn vakantie naar man utd te gaan

[ Bericht 48% gewijzigd door Besman op 13-02-2009 22:32:26 ]
pi_66101346
Hallo allemaal, heb dit topic ff doorgelezen en ben net zoals Besman op zoek naar wat informatie om een wedstrijd van Manchester te bezoeken. WIl in April gaan tegen Tottenham. Iemand ervaring hoe ik dit het beste kan aanpakken? in VI wordt zon allinclusive reis aangeboden voor 450 euro pp maar dat is wel erg prijzig. Denk dat je met los kopen van een kaartje en apart boeken van een hotel en vliegticket toch wel wat goedkoper kan uit zijn. Maar waar kan ik het beste kaartjes bestellen? kwam alleen een site tegen was ze voor 150 pond verkocht werden, beetje duur of zijn ze gewoon niet goedkoper te krijgen?
  zondag 15 februari 2009 @ 22:40:36 #138
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_66102038
Kaartjes Paris Saint Germain - Olympique Marseille binnen.

110 euro per kaartje.

Maar dan ben je dr wel bij met je Parijse hoofd!
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
  maandag 16 februari 2009 @ 14:11:47 #139
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_66118387
Gister sinds lange tijd weer naar Alemannia Aachen geweest tegen Nurnberg. In mei met de trein naar FSV Mainz 05 tegen Aachen en misschien a.s. vrijdag nog naar Ingolstadt.

Kaartje gekocht voor 10 euro, onoverdekt staan naast het uitvak, 20155 toeschouwers, Aken wint met 6-2 van Nürnberg.

maandag 16 februari 2009 @ 14:17:09 #140
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66118589
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef BOYS1985 het volgende:
Kaartjes Paris Saint Germain - Olympique Marseille binnen.

110 euro per kaartje.

Maar dan ben je dr wel bij met je Parijse hoofd!
Ik kijk wel op Sport 1
pi_66143892

Gisteren weer bij Dortmund geweest, dit zijn wat foto's van de wedstrijd van gisteren. Ze zijn niet door mij zelf gemaakt, aangezien ik vanaf mijn positie het doek niet op de foto kan krijgen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:21:44 #142
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66216072
Dit weekend:

Zaterdag 15:00 uur: Arsenal - Sunderland
Zondag 12:30 uur: Fullham - West Bromwich Albion

Zaterdagochtend vlieg ik. Zin in!
pi_66317965
Ik ben in het weekend van Pasen in Barcelona en toevallig ik zag dat je kaarten voor Barca - Recreativo via fcbarcelona.com kan bestellen. Heeft iemand daar ervaring mee?

De goedkoopste zijn 40e in de buitenste ring, kan je daar uberhaubt nog iets zien van de wedstrijd of zit je dan echt achterlijk ver weg?
pi_66434928
Ben net terug uit Barcelona en ook de wedstrijd tegen Espanyol bezocht (waar onverwacht de La Pena de ster v/d avond werd )

Kaarten via internet werkt prima, je kan precies je plaats kiezen op het kaartje en ze na het bstellen direct uitprinten. Kaarten gaan precies 1 maand voor de wedstrijd in de vvk.
Wij zaten in vak 248, 2e ring bij de cornervlag, prima zicht op het hele veld. Deze kaarten waren wel 77 EUR, maar volgens mij viel de wedstrijd in een hogere categorie dan veel andere compeitiewedstijden.
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:13:29 #145
139407 jorienvdherik
pi_66435689
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:42 schreef RRMH het volgende:
Ben net terug uit Barcelona en ook de wedstrijd tegen Espanyol bezocht (waar onverwacht de La Pena de ster v/d avond werd )

Kaarten via internet werkt prima, je kan precies je plaats kiezen op het kaartje en ze na het bstellen direct uitprinten. Kaarten gaan precies 1 maand voor de wedstrijd in de vvk.
Wij zaten in vak 248, 2e ring bij de cornervlag, prima zicht op het hele veld. Deze kaarten waren wel 77 EUR, maar volgens mij viel de wedstrijd in een hogere categorie dan veel andere compeitiewedstijden.
Maar je moet dan een lid van barca zijn toch, om te kunnen bestellen
pi_66436332
Leden van barca hebben voorrang, maar daarna is er een General Sale (vanaf 1 maand voor wedstrijd).

Op moment dat je plek kiest op die map, kun je de optie "Continue without Identification" kiezen en wordt de plaats gereserveerd (in menu balk rechts). Daarna is het betalen via je Credit Card.
pi_66445468
Oke dan. Denk dat we dan wel een bezoekje gaan brengen aan een wedstrijd van Barca
pi_66610330
Heeft iemand hier ervaring met West ham united Box office.

Ik zou graag naar West ham-Sunderland gaan. Maar ik tref niet erg veel informatie op de website. Worden je tickets opgestuurd naar huis? Hoe lang duurt dit ongeveer etc. Of zou het op de wedstrijddag zelf nog mogelijk zijn?
pi_66612041
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:57 schreef Gatalin het volgende:
Ik wil in het voorjaar Mestalla bezoeken. Hoe moeilijk is het om aan kaarten voor Valencia te komen?

Normaal gesproken kun je in Spanje altijd aan het stadion een kaartje kopen. Valencia daarentegen is vaak vol. Geniet van dit mooie stadion nu het nog kan! Geld als het meest trouwe publiek van Spanje.

Vamos Valencia!
  maandag 2 maart 2009 @ 12:22:59 #150
139407 jorienvdherik
pi_66612517
Zie vaak genoeg lege plekken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')