lekker gezellig en knus wonen. kijkt dat nog wel een beetje zo ver van de tv af. en je tv is ook type postzegelformaatquote:
TV is groot genoeg voor me, overigens best knap van je dat je aan één foto van een deel van mijn huiskamer kan zien hoe groot mijn huis isquote:Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
lekker gezellig en knus wonen. kijkt dat nog wel een beetje zo ver van de tv af. en je tv is ook type postzegelformaat
als ik de foto zie dan is het tv scherm al te ver. en te klein. inzicht heet datquote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef Hanoying het volgende:
[..]
TV is groot genoeg voor me, overigens best knap van je dat je aan één foto van een deel van mijn huiskamer kan zien hoe groot mijn huis is![]()
Welke decoder? Ik heb geen decoder.. En wat zegt de vloer je als je de afmeting van een afzonderlijke tegel niet weet? Als je dan toch wil schatten ga dan uit van de twee gitaren die rechts naast het tv meubel staan, standaard formaat akoestische gitaren.quote:Op zondag 2 november 2008 00:15 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
als ik de foto zie dan is het tv scherm al te ver. en te klein. inzicht heet datlet vooral op de vloer en het formaat van de tv (naast die decoder en van de decoder weet ik het formaat dus echt in cm) dus kan je zo inzien hoever de tv Minimaal van het zitgedeelte is verwijderd
Ummm....de kat komt mijn erg bekend voor... Het kerstboompje ook trouwens.quote:
Misschien een idee om dit soort dingen zelf te maken?quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Stiemie het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar dit leek me het meest toepasselijk vandaar![]()
Ik ben al een paar jaar op zoek naar houten kerstversiering voor in de boom. Liefst hout, wit en roodkleurig en heel eenvoudig/basic. Tot nu toe alleen behoorlijke kitsch-spullen kunnen vinden. Heeft iemand een idee? Hieronder een paar dingen die ik erg leuk vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea heeft hele lieve hartjes voor in de kerstboom. En ik weet dat onze KerstBlokker vorig jaar heel veel houten Kerstspullen had. Rood/wit, beetje Zweeds sfeertje zeg maar.quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Stiemie het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar dit leek me het meest toepasselijk vandaar![]()
Ik ben al een paar jaar op zoek naar houten kerstversiering voor in de boom. Liefst hout, wit en roodkleurig en heel eenvoudig/basic. Tot nu toe alleen behoorlijke kitsch-spullen kunnen vinden. Heeft iemand een idee? Hieronder een paar dingen die ik erg leuk vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de Duitse kerstmarkten heb je op de grote plaatsen een grote winkel aka blokhut waar ze denk ik wel tot 300 verschillende soorten houten ornamentjes hebben hangen. In Dusseldorf staat die op Kerstmarkt 1quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand een idee? Hieronder een paar dingen die ik erg leuk vind:
Nep. Ivm de vloerbedekkingquote:Op maandag 24 november 2008 19:19 schreef Wunny het volgende:
[..]
Mooi boompje hoor, is die echt of nep?
Mooi!quote:
ik moet alle cadeau's nog gaan kopen, meestal is dat het weekend er voorquote:Op woensdag 26 november 2008 16:34 schreef Natalie het volgende:
Liggen nog meer cadeaus onder intussen
quote:Op donderdag 27 november 2008 06:53 schreef Natalie het volgende:
Ik doe het ook meestal later, hoor
Maar vond het zo erg dat er alleen cadeaus van mijn vriend voor mij onder lagen, en nog niets voor hem.
Ik wil wel íets kerstigs in m'n huisquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:13 schreef Adelante het volgende:
Ik zou zeggen "de zak zit er al omheen" dus meeverhuizen laat maar.
Ik ga altijd pas voor nieuwe kerstballen winkelen als het kerst is geweest. Vorig jaar had ik voor vijf tientjes aan kerstspullen gekocht na de kerst met 70% korting (waarde voor kerst ruim 160 euro). Op die manier vervang ik langzaam maar zeker mijn plastic ballen voor glas. Het enige wat ik niet koop na kerst zijn ornamentjes uit oa Disney en speciale winkeltjes. Zo kocht ik twee weken geleden nog 15 nieuwe ballen uit de Disney store van oa Nightmare before Christmassquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:00 schreef Oblivion het volgende:
In barre tijden, lees: geen geld hebben...deed ik nog wel eens dat ik ging shoppen als de kerst voorbij was.
Zo heb ik echt hele leuke dingen kunnen scoren.
Moet je wel weer een heel jaar wachten, maar dat was het wel waard!
Ik heb ook nauwelijk ruimte maar ik wil verdorie een boom.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil wel íets kerstigs in m'n huisEn ik weet niet of ik ruimte en geld heb voor een nieuwe. Deze past wel in elk huis
Misschien als ik 'm in een leuke pot zet ofzo
Jaaa.... vast,alsof ik dat ook echt ga doen
![]()
Maar hij is inderdaad lelijk.Al is ie in 't echt wel mooier dan op foto's.
Edit: ik bedenk me net dat de V&D een mooiere nepperd had staan voor 10 euro. Daar maar eens kijken.
http://www.tempsl.com/nl/(...)-kerstboom/6828.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 17:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ook nauwelijk ruimte maar ik wil verdorie een boom.![]()
Wij moeten dus vanaf 6 december tot het begin van het nieuwe jaar half door de kerstboom om in de slaapkamer te komen.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.tempsl.com/nl/(...)-kerstboom/6828.html
Het hoeft niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |