Inderdaad. We hebben hier in het ene dorp een fantastische C1000 terwijl die in het andere dorp pas failliet is gegaan omdat hij alleen maar troep verkocht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan enorm verschillen per C1000, want elke filiaal doet z'n eigen inkopen.
Die op stadsveld he? Wat een lelijke, onoverzichtelijke, donkere(!), chagrijnige rotwinkel is dat geworden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:54 schreef tard het volgende:
Hier in Ede is ook net een c1000 overgenomen door AH (XL), het begint inderdaad bijna eng te worden.
In Den Haag hebben ze ook minimaal 1 C1000 overgenomen, bij de Farenheitstraatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
AH(ahold) had 49% aandelen in C1000(schuitema). Die hebben ze verkocht aan een andere partij, in ruil voor geld en een stuk of 20 C1000 winkels. Die dus nu AH worden/ zijn geworden.
En chagrijnig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:22 schreef LoggedIn het volgende:
Donkere rotwinkel? In Rotterdam en Utrecht zijn de AH XL's juist de meest relaxte supermarkten
Wou ik net zeggen, C1000 is van Schuitema en die zijn/waren weer van AH. Er is een of andere verkoopaandelenruildeal geweest op voorwaarde dat bepaalde winkels verdwenen of AH werden...ws. is you franchisenemer gewoon overgestapt op een andere formule....idd AH.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef WensMeester het volgende:
C1000 is dan ook gewoon van Ahold
Zo goed als dan...![]()
Die Dole bakjes zijn inderdaad belachelijk duur, maar dat zijn ze overal, dus slaat niet echt op de monopoliepositie van AHquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
Vandaag 3,30 oud hollandse florijnen voor 8-10 kriel stukjes ananas betaald. Ik dacht, wat kan dat kleine bakje DOLE nou kosten, 0,60 ct of zo? Nee dus, 1,50.. ik vind het ordinaire diefstal. Dit waren vroeger prijzen die je met feestdagen en evenementen betaalde.
Verdomd ze zetten er expres nergens prijzen bij. Ik moest het even kwijt, sorry dat ik weer wat adem in een ouder topic blaas.
De NMa.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Goed nieuws: de NMa vindt ook dat het marktaandeel van Albert Heijn surrealistisch groot wordt.
Hopen dat ze nog meer van die agressieve acquisities doen, dan krijgen ze een geldboete en dan moeten ze een aantal filialen overhevelen naar concurrenten.
BTW: Super de Boer mag ook zo spoedig mogelijk kapot gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |