abonnement Unibet Coolblue
pi_3597585
lo!

k heb sinds een paar dagen de 'Street Fighter' skates die ze verkopen bij o.a. Vroom en Dreesman. Dingen kosten 68 euro wat de helft goedkoper is dan skates die ik in de sportzaken zag liggen. Er zitten 76mm wieltjes onder hardheid is 82A en de lagers zijn ABEC5.

Kortom lijkt helemaal niet gek! Ze doen het ook nog wel goed.

Ik heb geen ervaring met de duurdere skates. Nooit aangehad dus tja. Nu vraag ik me toch wel af zou er nou veel verschil tussen zitten?

Ik zit dus ook nog te denken om die 76mm wieltjes te vervangen door 78mm omdat ik dus best wel afstanden maak. Zo'n 8km per dag. Iemand nog tips dan enzo?

Eigenlijk ben ik geinteresseerd in alles wat jullie maar te melden hebben.

pi_3597613
quote:
Op zondag 24 maart 2002 16:39 schreef Smasr het volgende:
lo!

k heb sinds een paar dagen de 'Street Fighter' skates die ze verkopen bij o.a. Vroom en Dreesman. Dingen kosten 68 euro wat de helft goedkoper is dan skates die ik in de sportzaken zag liggen. Er zitten 76mm wieltjes onder hardheid is 82A en de lagers zijn ABEC5.

Kortom lijkt helemaal niet gek! Ze doen het ook nog wel goed.

Ik heb geen ervaring met de duurdere skates. Nooit aangehad dus tja. Nu vraag ik me toch wel af zou er nou veel verschil tussen zitten?

Ik zit dus ook nog te denken om die 76mm wieltjes te vervangen door 78mm omdat ik dus best wel afstanden maak. Zo'n 8km per dag. Iemand nog tips dan enzo?

Eigenlijk ben ik geinteresseerd in alles wat jullie maar te melden hebben.


Hmmmm.......
De skates van Vroom en Dreesman kunnen i.d.d ook goed zijn.

Waar ik bij aanschaf van dergelijke zaken altijd op let zijn :

- betrouwbaarheid.

- Assen.

- wielen.

- Soepelheid.

Conclusie:
Ik kom altijd bijna weer bij roces uit na diverse uitstapjes naar Bauer en die vreselijke rollerblades .

pi_3597684