Misschien moet je je standpunt dan toch maar eens heroverwegen dat de redactie niet bepaalt wie er in de finale komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar aangezien het gerucht dat een bepaald koppel al naar huis is, mag de daling wat mij betreft stevig doorzetten.
Zoals Fiona zelf ook al zegt zijn ze enorm genaaid door de redactie, die duidelijk het programma een wending heeft gegeven door de terugkeer van Kelly.
Het is toch te gek voor woorden dat, door de terugkomst van Kally Marco mag blijven en Joost en Fiona moeten vertrekken. Fiona zegt dat ook in haar interview.quote:Sophie (284)
vandaag, 17:40
Heey Joost,
dus je bent eruit? alles goed verder?
Kus
ja inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen zin om interviews terug te kijken, maar begrijp ik het nu goed dat Fiona haar kritiek op de redactie uit?
Fiona was bereid om voor het spel te kiezen voor Fuat. Misschien was het dan handig geweest voor Joost om een ander meisje te kiezen. WTF kan de redactie hier iets aan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Ascar het volgende:
ik vind het te belachelijk voor woorden dat door die actie joost en fiona naar huis zijn dat is toch geen spel spelen maar manipuleren van het spel zodat een bepaalde speler in dit geval marco niet naar huis hoeft
Niet zo snel uit het veld geslagen zijn. Komkom een beetje incasseren hoor. Het leven loopt soms anders dan je denkt of verwacht, en dat kan daar ook gebeuren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Poezewoes het volgende:
Als dat waar is dat ze eruit zijn vind ik er geen drol meer aan!
Ik hoor elke keer als ik dit topic aanklik een geluid. Of is het tijd voor pillen ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet zo snel uit het veld geslagen zijn. Komkom een beetje incasseren hoor. Het leven loopt soms anders dan je denkt of verwacht, en dat kan daar ook gebeuren.
Ik heb meestal mijn geluid uit staan omdat ik ook andere dingen doe, en soms kom je op een site en dan heb je inderdaad een irritant deuntje. Dus bijvoorbaat staat hij bij mij uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor elke keer als ik dit topic aanklik een geluid. Of is het tijd voor pillen ofzo
Niets tegenin te brengen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef sunny16947 het volgende:
Een huis vol met Joost en Fiona's lijkt me niet echt geweldig om naar te kijken. Met M&M valt er nog wat te lachen. En Ribas en Yasmine zorgen voor de nodige irritatie. Joost een gebroken enkel. Fiona mocht toch meedoen met een spel i.p.v. Joost. Blonde Marco krijgt na het vertrek van Gisela ook een herkansing. Misschien was Kelly er zonder het vertrek van Gisela wel niet uitgevlogen en krijgt daardoor ook een herkansing. Ribas heeft ook een herkansing gekregen na zijn handtastelijkheden tegen Barco. Zo is m.i. alles weer een beetje gelijk getrokken.
Nee joh, is gewoon zo'n banner.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor elke keer als ik dit topic aanklik een geluid. Of is het tijd voor pillen ofzo
...en vergeet niet pappie, ouwe en lieve schatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
Gelul Sunny. Marco koos voor Michelle, tsja, hij kon moeilijk anders. Maar Fiona en Yasmin hebben Michelle zover gekregen dat ze Marco's CC heeft leeggetrokken. Dat betekent exit Marco, simpel.
Dat Joost zijn voet heeft gebroken was doffe pech en sneu. Zij hebben volgens Fiona daardoor 2 spellen gemist, Carlos besliste dat. Niks rechtgetrokken, gewoon een toneelhaak voor Joost en Fiona. Tyfus, kanker en mongooltje scoort nu eenmaal bij het hokje. How sad.
Ik ben benieuwd hoe hij aan de spellen had willen deelnemen. Hij wordt tegen zichzelf beschermd. Als men dat niet zou doen, dan was dat weer verkeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
Gelul Sunny. Marco koos voor Michelle, tsja, hij kon moeilijk anders. Maar Fiona en Yasmin hebben Michelle zover gekregen dat ze Marco's CC heeft leeggetrokken. Dat betekent exit Marco, simpel.
Dat Joost zijn voet heeft gebroken was doffe pech en sneu. Zij hebben volgens Fiona daardoor 2 spellen gemist, Carlos besliste dat. Niks rechtgetrokken, gewoon een toneelhaak voor Joost en Fiona. Tyfus, kanker en mongooltje scoort nu eenmaal bij het hokje. How sad.
Ja hoor. Fiona heeft door slim spel (het manipuleren van Michelle) Marco naar de laatste plaats weten te krijgen.quote:
Ik zou dat niet beweren. Je geeft Fiona teveel credits. Fiona dacht met achterover leunen en de anderen te laten spelen. Ze straft zichzelf af.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor. Fiona heeft door slim spel (het manipuleren van Michelle) Marco naar de laatste plaats weten te krijgen.
Dat wordt nu door een opzichtige ingreep van de redactie zo eventjes teniet gedaan.
De "geruchten" dat de redactie een finale met M&M wil, lijken op waarheid te berusten.
Achterover leunen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Fiona dacht met achterover leunen en de anderen te laten spelen. Ze straft zichzelf af.
Ze bepalen het niet door te liegen over wie hoeveel geld heeft enzo. Dat bedoel ik. Dat ze de boel enorm sturen is wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet je je standpunt dan toch maar eens heroverwegen dat de redactie niet bepaalt wie er in de finale komt.
Waarom dat M&M moeten zijn, weet ik ook (nog) niet. Maar deze aktie komt op mij over als een doorzichtige manier om het hachje van blonde Marco te redden. Dat Joost Fiona niet zou dumpen, was al wel duidelijk.
Dus dat, maar dat mocht niet van het hokje. Paupers rule.( remember, nou ja, je weet wel).....bedankt Flens.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef Copycat het volgende:
Achterover leunen?
Ze wilde toch meedoen met de spellen?
Klopt, maar een huis met alleen maar mensen die op een walgelijke manier met andere mensen omgaan is nog veel erger. Fiona en Joost had je nodig voor nog een kleine beetje evenwicht. In ieder geval, vanaf maandag kan ik dus gewoon weer RTL nieuws op Friends op Veronica kijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef sunny16947 het volgende:
Een huis vol met Joost en Fiona's lijkt me niet echt geweldig om naar te kijken.
Ja, natuurlijk, omdat Joost met zijn makepoot weinig kon uitrichten en ze wel doekoes willen vergaren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achterover leunen?
Ze wilde toch meedoen met de spellen?
wat ik niet snap, er moet toch een bewoner inblijven waar de kijker zich nog een beetje mee kan identificeren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar een huis met alleen maar mensen die op een walgelijke manier met andere mensen omgaan is nog veel erger. Fiona en Joost had je nodig voor nog een kleine beetje evenwicht. In ieder geval, vanaf maandag kan ik dus gewoon weer RTL nieuws op Friends op Veronica kijken.
Daarvoor wel!!!quote:
Dat ligt maar net aan de doelgroep....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
wat ik niet snap, er moet toch een bewoner inblijven waar de kijker zich nog een beetje mee kan identificeren?
Vind ik niet!!!quote:
Waarschijnlijk bestaat de doelgroep niet uit mensen die het in zich hebben dat subtiele te (h)erkennenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet!!!
Het subtiele stoken maakt misschien geen van dik kankerhouthout zaagt men kutplanken televisie, maar het is zeker een actieve vorm van het spel spelen.
!!!
Ik vergeet steeds dat ik er helemaal niet bij hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef Leandra het volgende:
Waarschijnlijk bestaat de doelgroep niet uit mensen die het in zich hebben dat subtiele te (h)erkennen
Geeft niets, ik moet er niet aan denken dat de doelgroep hier zou postenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat ik er helemaal niet bij hoor.
Ja hoor, dat is ook een manier van het spel spelen, zeker weten, maar of dat nou veel beter is in het programma en dat zij daarom zouden moeten winnen, dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet!!!
Het subtiele stoken maakt misschien geen van dik kankerhouthout zaagt men kutplanken televisie, maar het is zeker een actieve vorm van het spel spelen.
!!!
Precies, Joost en Fiona zijn een soort van rustpunt in de poel des verderfs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar een huis met alleen maar mensen die op een walgelijke manier met andere mensen omgaan is nog veel erger. Fiona en Joost had je nodig voor nog een kleine beetje evenwicht. In ieder geval, vanaf maandag kan ik dus gewoon weer RTL nieuws op Friends op Veronica kijken.
Weet je wel.. die tegenhanger van die gestoorde Ribas, die echt compleet doordraait en loopt te bekken als een gek tegen zijn meisje.... om daarna opeens weer lief te doen. En Yasmin die bij hem blijft "omdat hij soms ook zo enorm lief kan zijn".quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Wie zijn toch die Joost en Fiona waar jullie het steeds over hebben?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch zeer opvallend dat de makers van programma's als Big Brother, De gouden kooi en Can't buy me love na 9 jaar nog steeds niet doorhebben hoe je een programma moet maken. Er vanuit gaande dat ze invloed uitoefenen op het verloop van al die programma's, getuigt het van 0,0% begrip dat 'gewone' spelers als Joost en Fiona er dus NIET uit moeten vliegen. De Gouden Kooi heeft destijds ook overleefd doordat Huub na ziin exit weer terug kwam. Dat hij daarna een asociaal eerste klas werd en door veel mensen terecht massaal werd uitgekotst is een ander verhaal. Dat had hij aan zichzelf te wijten. Terecht ook dat hij de finale verloor.
Maar na 9 jaar hebben de makers het dus nog steeds niet door. Misschien dat daarom programma's als BB in het buitenland vele malen beters scoren dan in NL. In NL denken de makers dat ze kosten wat het kost de asocialen, de spraakmakende figuren moeten overhouden. Fout gedacht. Maar misschien gaan ze ooit nog eens het licht zien.
Een ander slag dan Gribus, Trash-Mien, Delly en Varco.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Maar als Fiona er toch níet blijkt uit te vliegen vanavond heb ik niets gezegd natuurlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |