Ik vouw wel, maar strijk niet... tenminste, alleen als het echt nodig is: alleen blouses en overhemdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jeetje wat keurig...
Het wassen lukt bij mij ook altijd, maar tis het opruimen he, dat vouwen en strijken kost gewoon veel tijd en is enorm stom werk. En er ligt zo snel weer een nieuwe berg wasgoed. Ik hou er dan wel weer van dat alles netjes in de kasten hangt en ligt, die aanblikt zorgt ervoor dat ik het idee heb dat ik het nog ergens voor doe.
Maar het is toch overal zo duur/goedkoop? Of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja met spel.
99,-
Koooopje! Toch?
Om 18.23quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook en zélfs met schoonmaken![]()
En bijna met koken![]()
*kippepoten in de pan kiepert*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Bijna, ik heb vanmorgen serieus ff gekeken of er ijs op stond, het laagje water op het dak van de schuur was namelijk wel bevroren, maar dat in het zwembad nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Was toch een leuke schaatsbaan ondertussen
Dat noemen we kroketten hierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een megabitterbal gezien
Misschien dat de Katholieke scholen een "Verboden te vloeken" regel wel mogen handhaven, die mogen immers ook leerkrachten met hoofddoekjes weigerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_mag__.html?p=1,1
Godverdomme
Hoe dip je dat in die mega kleine mosterd bakkies ..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind een doorsnee van zo'n 5 cm toch redelijk mega. Voor een bitterbal, dan,
Oh ja ? Die droeg mijn moeder ook vroegerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat de Katholieke scholen een "Verboden te vloeken" regel wel mogen handhaven, die mogen immers ook leerkrachten met hoofddoekjes weigeren
Daar hadden ze ook over nagedacht bij het Evoluon en dus gingen die megaballen gepaard met een soort juskom vol mosterd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef Soury het volgende:
Hoe dip je dat in die mega kleine mosterd bakkies ..
Heerlijk vooral omdat die ballen zo groot zijn .. mensen een hap nemen en dan nog een keer die bal door de mosterd jassenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hadden ze ook over nagedacht bij het Evoluon en dus gingen die megaballen gepaard met een soort juskom vol mosterd.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_mag__.html?p=1,1
Godverdomme
Ook daar was over nagedacht. Want die ballen waren naast groot ook heel heet en tegen de tijd dat je bijgekomen was van de smaakexplosie in je mond, was de dame met de ballen al weer weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:37 schreef Soury het volgende:
Heerlijk vooral omdat die ballen zo groot zijn .. mensen een hap nemen en dan nog een keer die bal door de mosterd jassen
Vertel me toch eens wat jouw enorme hang up met christenen is?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:39 schreef dieenebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debiele simpele domme achterlijke naiëve kutchristenen! Jezus was een proleet! God is een pedofiel, net als de paus en als zijn pauperts. En Mohammed was óók al een pedo, en moslims zijn helemaal stomme varrekes. En alle Joden moeten dood omdat ze in Israël nooit sorry en dankwjewel zeggen. Homo's.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach schei uit. Je hoeft niet overál vies van te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk vooral omdat die ballen zo groot zijn .. mensen een hap nemen en dan nog een keer die bal door de mosterd jassen
Joh doe es rustigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debiele simpele domme achterlijke naiëve kutchristenen! Jezus was een proleet! God is een pedofiel, net als de paus en als zijn pauperts. En Mohammed was óók al een pedo, en moslims zijn helemaal stomme varrekes. En alle Joden moeten dood omdat ze in Israël nooit sorry en dankwjewel zeggen. Homo's.
![]()
![]()
![]()
![]()
Paybacktime voor ieder klein kind dat ook een nachtmerrie over hel heeft gehad, of is misbruikt door een priester, óf allebei.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel me toch eens wat jouw enorme hang up met christenen is?
Echt wel.... Zie je een zweterige collega die bal nog een keer erdoorheen halen .. Neuh bedanktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach schei uit. Je hoeft niet overál vies van te zijn.
Wil je er over praten? Of is het puur inleven in?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef dieenebart het volgende:
Paybacktime voor ieder klein kind dat ook een nachtmerrie over hel heeft gehad, of is misbruikt door een priester, óf allebei.
Dat ruk verhaal spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Of is het puur inleven in?
Ik bad elke avond dat, als ik dan toch die nacht moest worden vermoord door een vampier, of dat dan in ieder geval in mijn slaap kon gebeuren, zodat ik het niet in de gaten had.
nog 15 minutenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:06 schreef Soury het volgende:
Voor de zekerheid maar de recorder instellen. Kut Albert. Maar tis de laatste keer[ afbeelding ]
Whehehehehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog 15 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
die griek zegt net dat ik de ''time out kaart'' krijg omdat ie af moet wassen![]()
ik ga me vast instaleren
Ik heb ook nog wel sigaretten. Maar ik vind die shag lekkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt ook gewoon naar een benzine station strompelen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Soury het volgende:
AH net geweest. Shag niet leverbaar![]()
Spinazie roken dan maar
Ik ben aan het strijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ....... what dan?
Mount Everest anders hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow...... ik dacht nou komt er een spannend verhaal.....
![]()
Nu even niet Darlingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Strijken en typen. Lijkt me onhandig. En geen geneuzel over multi-tasken
jij kon gisteren toch ook rukken en typen tegelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Strijken en typen. Lijkt me onhandig. En geen geneuzel over multi-tasken
heb je een drain ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag in bed gelegen, soort van migraine, 2 x gespuugd, en nu heel even eruit.
Maar dat laptop licht he?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag in bed gelegen, soort van migraine, 2 x gespuugd, en nu heel even eruit.
laat mij er effe buiten jah....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen we nu concluderen dat we hier opgescheept zitten met een paar rukkers en de rest gewoon met hun PMS aan het strijken is geslagen?
Hoe zit dat dan, met twee gitaartjes? Moet je dan beiden dezelfde solo naspelen en wie het dan het beste doet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef noekje het volgende:
Nee, nog niet besteld. Ik wil nl wel twee gitaartjes. Ja, rock on Gertje. Jij gaat meedoen. Tie-tie etc.
Maar ik zat gister niet te rukken! Juist te zuipen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij kon gisteren toch ook rukken en typen tegelijk![]()
dus niet emmeren nou.......
Ze heeft het nu al uitgedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ga je het licht niet uitdoen vannacht?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ga je het licht niet uitdoen vannacht?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze heeft het nu al uitgedaan.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar ik zat gister niet te rukken! Juist te zuipen...
Moest je vaak plassen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar ik zat gister niet te rukken! Juist te zuipen...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik zou het liever helemaal niet aan zien.
Hou dat in de gaten!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moest je vaak plassen?![]()
owja strijken![]()
dat is klote .,krijg het ook wel eens van dat felle wit, op de comp. zie ik niets meer, alsof je in licht kijkt, alles half en dan koppijn , heel erg,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ja, moeten wij in de gaten gaan houden of jij wel gerukt hebt voor t zuipenquote:
Oe!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat is klote .,krijg het ook wel eens van dat felle wit, op de comp. zie ik niets meer, alsof je in licht kijkt, alles half en dan koppijn , heel erg,
en misselijk.
neen, strijken doe ik alleen als ik op vakantie ga![]()
en pm heb ik ook al niet.
ben moe van verbouwen, dus zit meer te bankhangen,niet dat ik zelf verbouw, maar van kijken wordt ik al moe.
wat moeten die gasten hard werken , zeg,
nah, niks bijzonders......... Bart heeft zitten rukken en zuipen gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geloof ik iets volkomen ruk gemist?
Ah okay. En voor dat stukje proza moet ik zeker even terugkijken in de vorige SC?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah, niks bijzonders......... Bart heeft zitten rukken en zuipen gisteren![]()
duzzzzzzzz zo bijzonder was het ook weer niet, maar tussendoor heeft ie wel een mooi
stukkie proza geschreven
dat dan weer wel
nee het was niet livequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. En voor dat stukje proza moet ik zeker even terugkijken in de vorige SC?
Of kan ik daar die ruk en zuipsessie ook live volgen?
Begin maar met de vorige SC, wellicht dat je na een commentaar waar Bart helemaal lyrisch van wordt de kans krijgt het live te volgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. En voor dat stukje proza moet ik zeker even terugkijken in de vorige SC?
Of kan ik daar die ruk en zuipsessie ook live volgen?
Moet nog de oven in .. Of in dit geval is magnetron prima !!! en beter.quote:
En verder: gelezen.quote:
Gewoon de laatste pagina, voor de 101 posters onder onsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Laat ik maar eens beginnen met lezen.
Ja hoi, probeert CarO nu haar aftandse met kapotte snaren set aan mij te verkopen tegen de nieuwprijs?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan, met twee gitaartjes? Moet je dan beiden dezelfde solo naspelen en wie het dan het beste doet?
Of ben je dan een echte rockband, met een virtuele drummert en bassist erbij?![]()
Mag ik de whiep-wieps alias tie-ties doen? Ik doe de wiep-wieps alias tie-ties.![]()
En bij andere winkels zijn ze misschien wel dezelfde prijs, maar nét wat minder goed. Toch, Caro?
Oh kut over het hoofd gezien.Cool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |