Ja, kijk, dan mis ik NL weer hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Prima!![]()
Ow.. d'r staat een foto van een piemel met 25 piercings in de krant.Ik zeg toch.. auw..
Coolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef noekje het volgende:
Hij is uitgepakt!![]()
Ik heb zulke sneaky basterds hier rondlopen en ik was sneaky genoeg om hem gewoon te laten slingeren. Oeps.![]()
Ja, dat is vrij lastig momenteelquote:Ja goed, je moet de groeten hebben. Je mag hem ook kopen. Doordat er een AEX is, wil ik nu ook eerst dit huis kwijt eigenlijk. Eigenlijk willen wij dat.
Omdat ik de crisis en alles eromheen rete interessant vindquote:Waarom ben jij zoveel in AEX?
Red Alert 3.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey CarO, moet jij niet werken nu, de hele wereld moet nu toch warzone II kopen
?
Uh ja maar daar heb ik mensen voorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey CarO, moet jij niet werken nu, de hele wereld moet nu toch warzone II kopen
?
Oh, maar dát wil ik niet op m'n geweten hebben dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, kijk, dan mis ik NL weer he![]()
![]()
Ik heb alleen de Wochenpost.
Oh my fucking Jesus!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, maar dát wil ik niet op m'n geweten hebben dus
[ afbeelding ]
Hóppa! daar is tie dan...
Is dàt een piemel?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teneinde nooit meer sex te hebben?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:32 schreef petraa het volgende:
Enne Caro, weet je die tip van jou neem ik ter harte! Alleen ik heb geen zolder, maar wel een kast met zomerzooi! Ik pletter het er gewoon in!
Oh dat heb ik ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
Zie! Ik was zo goed bezig. Moet nog maar een paar dingetjes doen en dan ben ik klaar. Kom ik hier weer, doe ik weer niks. Ik ga FOK! verkopen.
Gatverdegatver!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Piet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook.
Eigenlijk wil ik nog sjaldege maag nou as hat al baina donkeg
Ik ben dan wel geen PP maar ik gok op: Eigenlijk wil ik nog schilderen maar nou is het al bijna donker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:52 schreef noekje het volgende:
Piet!
Wat zegt zij?
Hij verstaat Kallies.
Ja dat dacht ik al dus. Tip nog gelezen gister?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik was sneaky genoeg om hem gewoon te laten slingeren. Oeps.![]()
Of heb je die al lang besteld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
Maarre.. dán maar zo'n gitaarmonster erbij hè, voor de "echte" sinterklaas. How convenient.
Had Bart vannacht niet iets geschreven over mannen met eikelpiercings enzo??quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Teneinde nooit meer sex te hebben?![]()
Maar goed, die kerl is dus helemaal getatoeerd en gepierced. Vindt ie lekker.
Ik heb al hartstikke veel gedaan! Californication gekeken en geschilderd en straks nog even Pushing Daisenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:53 schreef Gert het volgende:
Als één van die wasvrouwtjes hier begint te posten, dan komen ze ook allemaal onmiddelijk weer opdagen, zitten twee uur te beppen, om daarna te klagen dat er nog zoveel moet gebeuren.![]()
Ok OK ik heb makkelijk praten, ik hoef de was nooit te doen.![]()
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
Tssss Gert![]()
Ik ga die was uit de droger al wegwerken hoor, kan die uit de wasmachine in de droger en kan was # 3 in de machine.... is t vanavond (of uiterlijk morgenochtend) allemaal weer weg
Californication ook gekeken. Dat gestoorde culi TV-wijf.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al hartstikke veel gedaan! Californication gekeken en geschilderd en straks nog even Pushing Daisen![]()
Hey en beetje meer respect graag! Beetje ons betitelen als wasvrouwtjes![]()
Of ik ga een foto van je posten![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Fan deed ook nog iets maar dat ben ik even kwijt![]()
Jeetje wat keurig...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Leandra het volgende:
Tssss Gert![]()
Ik ga die was uit de droger al wegwerken hoor, kan die uit de wasmachine in de droger en kan was # 3 in de machine.... is t vanavond (of uiterlijk morgenochtend) allemaal weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |