abonnement Unibet Coolblue
pi_63108752
Yes! Hier is het al mogelijk 30 second previews te horen van Day & Age

https://www.i-legalne.cz/(...)tml?cookieCheck=true

Voor zover ik het weet, de eerste site waarop dat mogelijk is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 10 november 2008 @ 18:56:20 #277
192683 AMDB
Visionair.
pi_63108806
Human is echt een brak nummer, wil degene die de gitaren verstopt heeft ze aub teruggeven, deze muziek lijkt helemaal nergens op.

En die clip Ineens een tijger in beeld, al die dierenshots, ultieme sadness zeg. Jammer dat deze band ook al voor het grote publiek gaat. Daar lijkt het iig op na het horen van dit nummer. Hoop toch dat het album beter is.
pi_63108856
Losing Touch klinkt zo verschrikkelijk lekker nu ik de preview van de albumversie heb gehoord. Dit kan zomaar mijn favoriete Killers-plaat worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63108895
Joy Ride klinkt een beetje exotisch opzwepend, een rare term om te associėren met The Killers.
Het klinkt een beetje onwennig, omdat dit op geen enkele lied lijkt die ze eerder gemaakt hebben. Maar dit gaat een groeier worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63109080
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_63109163
Mijn voorlopige beoordeling van het album op basis van de 30 second previews en de al gereleasde nummers:

Losing Touch: 9/10
Human: 6/10
Spaceman: 9/10
Joy Ride: 7/10
Dustland Fairytale: 10/10 (Mijn god, wat klinkt dit GOED. )
This Is Your Life: 7/10
I Can't Stay: 6/10 (Wat moet dit nou weer voorstellen. )
Neon Tiger: 8/10
The World We Live In: 8/10 (Duran Duran iemand?)
Goodnight, Travel Well: 7/10 (Moeilijk om een nummer van 7 minuten op 30 seconden te beoordelen, maar van wat ik heb gehoord, grijpt het me niet aan)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 10 november 2008 @ 19:15:48 #282
134538 chansadres
Black & White
pi_63109351
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Yes! Hier is het al mogelijk 30 second previews te horen van Day & Age

https://www.i-legalne.cz/(...)tml?cookieCheck=true

Voor zover ik het weet, de eerste site waarop dat mogelijk is.
Dan zullen de hele nummers wel snel uitlekken...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 10 november 2008 @ 19:20:54 #283
192683 AMDB
Visionair.
pi_63109504
Die previews klinken slecht, gelukkig geen kaartje voor het concert gehaald als ik dit zo hoor
pi_63111198
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63111429
Oh, die hele aflevering van Jools heb ik reeds in HD-TV kwaliteit op mijn DVD-recorder staan.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63111509
Ik ben erg benieuwd naar de volledige versie van Joy Ride.

Verder wil ik nog niet te veel zeggen, aangezien de stukjes erg kunnen vertekenen.
  maandag 10 november 2008 @ 22:15:23 #288
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63115625
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef AMDB het volgende:
Human is echt een brak nummer, wil degene die de gitaren verstopt heeft ze aub teruggeven, deze muziek lijkt helemaal nergens op.

En die clip Ineens een tijger in beeld, al die dierenshots, ultieme sadness zeg. Jammer dat deze band ook al voor het grote publiek gaat. Daar lijkt het iig op na het horen van dit nummer. Hoop toch dat het album beter is.
ja dus... Denk als je als een band niet veel publiek wilt aanspreken je niet goed bezig bent. Dat het niet wordt gewaardeerd door iedereen is een ander verhaal... . Ik ben juist blij dat ze nu eindelijk die herkenning wel gaan krijgen
Videoclip vind ik wel mooi zo, maar van mij hoeven die dingen niet meer zo. Aangezien ik bepaalde nummers niet meer normaal kan horen na het zien van de video

Verder kan ik nog niet zoveel zeggen van het album, op een paar nummers gaat ie weer af wanneer de climax ofzo erin komt.
Weet alleen niet of het me gaat lukken om 'm niet te downloaden mocht ie uitlekken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63116194
Spaceman live klonk wel beter dan deze 30sec studio versie...zo veel krachtiger..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 10 november 2008 @ 23:18:27 #290
192683 AMDB
Visionair.
pi_63117904
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef LeonH het volgende:

[..]

Denk als je als een band niet veel publiek wilt aanspreken je niet goed bezig bent.
Dan ben je juist wel goed bezig. Bij wat ik tot nu toe gehoord heb is deze plaat weinig origineel, beetje standaarddeuntjes, inspiratieloos en bedoeld om te cashen..
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:33:12 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63121617
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dan ben je juist wel goed bezig. Bij wat ik tot nu toe gehoord heb is deze plaat weinig origineel, beetje standaarddeuntjes, inspiratieloos en bedoeld om te cashen..
Bedoeld om te cashen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_63122193
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:33 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Bedoeld om te cashen
Dat is een perfect logische redenatie waarom ze Human dan als eerste single hebben uitgebracht.

''Bedoeld om te cashen''.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:30:08 #293
192683 AMDB
Visionair.
pi_63123432
Het is toch overduidelijk dat ze met deze single een mtv/tmf publiek aan willen spreken En dus gaan ze voor het geld, misschien de band niet, maar de productiemaatschappij heeft hier volgens mij een hele grote hand in.
pi_63123476
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:30 schreef AMDB het volgende:
Het is toch overduidelijk dat ze met deze single een mtv/tmf publiek aan willen spreken En dus gaan ze voor het geld, misschien de band niet, maar de productiemaatschappij heeft hier volgens mij een hele grote hand in.
Human lijkt mij dan net niet de geschikte single om het MTV/TMF publiek over te halen om massaal fan van The Killers te worden. Spaceman daarentegen zou een commercieel handige zet zijn geweest. Maar Spaceman wordt dan weer de volgende single.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63135096
Spaceman vind ik net een veel minder commercieel nummer dan Human, of ligt dat nu aan mij?
Verder wat ik tot nu toe heb gehoord van de nummers vind ik het nog niet echt allemaal lekker klinken.
NA Hot Fuss en vooral Sam`s town met nummers als When You Where Young, Read My mind, This River is Wild en Tranquilize van Sawdust, had ik hoge verwachtingen bij dit album.
Ik hoop dat ze deze lijn gaat voortzetten maar ben bang dat ze nu toch echt voor het grote publiek gaan. Ach ja, ik zie wel. Van 30 seconden kan je een nummer toch niet echt beoordelen.
Wel heb ik de hele single versie van Spaceman al gehoord. Hier klinkt het inderdaad een stuk minder krachtiger en meer ingetogen. Toen ik ze live had gezien opp Pukkelpop vond ik het echt een goed nummer maar als ik het nu op single hoor begin ik toch te twijfelen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:20:50 #296
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63135306
denk dat Human een commercieel aantrekkelijker nummer is dan Spaceman. Deze zou nog eens zo op een skyradio of iets gedraaid kunnen worden aangezien hij best toegankelijk is voor een niet-Killers publiek. Als voorbeeld neem ik m'n eigen pa, die deze plaat zelfs mee tikt en neuriet terwijl hij me alsjeblieft smeekt om mijn Killers verzamelaar af te zetten wanneer een Read My Mind of Bones langskomt.

En als die remix van Ferry Corsten uitkomt heb je kans dat het helemaal in een stroomversnelling gaat

Spaceman vind ik zelf op die 30 seconden ook iets minder dan de live versie van bijvoorbeeld SNL, dus ben eens benieuwd. Het wordt wel een heel divers album denk ik maar kan nog geen oordeel geven over die kleine fragmentjes
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63140020
Vanaf 9 uur kun je live naar het concert van The Killers in Berlijn luisteren.

Hier wel te verstaan:

http://www.fritz.de/live.wax

Ze zijn trouwens al sinds 8 uur bezig met het draaien van nummers van The Killers.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63140511
Doet het niet bijmij. Zegt alleen maar iets in het Duits. Heletijd hetzelfde zinnetje
pi_63140992
aus rechtelijke grunde kunde wir die aktuelle zendung nicht am internet verbreidem.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63142096
Ja dat. Geen rechten ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')