Nee.. dat doet die in het water zodat die daarna ze reet kan afvegen en dan een zalm probeert te vangen.quote:
quote:
Jullie zouden mij dankbaar moeten zijn dat ik het zware werk steeds opknapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
geef toe debbie.. het was ene inkoppertje
maar OK OK OK het is moozziee.. die irritante topic sluiter/starter..
Whehequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jullie zouden mij dankbaar moeten zijn dat ik het zware werk steeds opknap
Noudat ik dit lees heb ik spontaan echt geen zin meer...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jullie zouden mij dankbaar moeten zijn dat ik het zware werk steeds opknap
M'n water!!!quote:
Laterrrzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Noudat ik dit lees heb ik spontaan echt geen zin meer...
Mensen, ik ben pleite!
cheers!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen, ik ben pleite!
Laterquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen, ik ben pleite!
"Bedankt voor jullie inzet!"quote:
The Dramaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen, ik ben pleite!
The drama?quote:
Ze bedoelde waar je heen gaat..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
The drama?
Zo erg ben ik niet....
Aha, dat is zeker een fucking drama, heb ik niet echt zin in ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze bedoelde waar je heen gaat..
Daar is the drama.. lekker je plosje buigen
Ik zal je missenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen, ik ben pleite!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
The drama?
Zo erg ben ik niet....
neeheee
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: