Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Frollo het volgende:
'n Biertje op zijn tijd is niks mis mee toch? Zeker niet voor, na of tijdens het weekend.
"Even ter duidelijkheid: ik vind bier best lekker, maar om steeds weer het te verheerlijken is echt absurd."quote:
Precies, een ordinaire bierhater dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
"Even ter duidelijkheid: ik vind bier best lekker, maar om steeds weer het te verheerlijken is echt absurd."
Bier en tieten!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef SlowCat het volgende:
Klacht: Alleen maar aan bier denken!
Uitwerking klacht:
Tegenwoordig zie ik steeds meer users die alles associëren met bier. Elk topic krijgt een wending naar dit goedje.
Zegt iemand met de naam Koffielurk01quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef Koffielurk01 het volgende:
Mensen die drank als een essentieel onderdeel van hun leven beschouwen...
Mensen die drank als integraal onderdeel van hun leven hebben...![]()
![]()
Klacht is terecht!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind mensen die alleen maar aan bier denken en na het weekend trots vertellen hoe zat ze wel niet waren echt bijzonder triest.
Ieder z'n eigen vriendenkring waar ie mee omgaat. Soort zoekt soort dus je hebt er vast weinig last van.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind mensen die alleen maar aan bier denken en na het weekend trots vertellen hoe zat ze wel niet waren echt bijzonder triest.
Mensen die zat worden van malt bierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef Rekkie het volgende:
Ik was me toch zat dit weekend..... ik weet van 75% niet meer wat ik dit weekend heb gedaan!
Stelletje mietjes die niets drinken en alles nog weten
Mensen die verschillen tussen bieren niet kennenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mensen die zat worden van malt bier
en tietenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |