Jawel.. ik kwets wel is iemand..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:34 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsjah, afhankelijk van hoe gemakkelijk iemand gekwetst wordt
Niemand kwetst toch ooit iemand ?
bloedserieus..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sommige teksten zijn gewoon zoveel onzin dat droog is..
Het is nog altijd beter dan die andere meuk die er is.. zoals dat money, money van nega..
Want die gasten van JVT doen express die teksten en die andere zijn bloedserieus
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee dat niet, alleen moeders in dit topic
* Droxz.nl praat niet meer met Madskilloosquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja en, ik niet...en dat neemt ook niet weg dat ik er zaterdag heen ga
Zo onbewust dat die ander het niet eens door heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jawel.. ik kwets wel is iemand..
maar dan wel onbewust bewust.. snap je em?
Waarom dat..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben nogal tegen die commerciele sjit
Weet ik veel zal die dan wle verdient hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bloedserieus..![]()
daar is er laatst toch eentje van doodgestoken op station?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom dat..
Zal niet zeggen dat alle commerciele shit goed is hoor..
maa sommige liedjes flowen gewoon lekker of zijn te droog..
Neem nou le le - skinny jeans of le le - hard
Why u breakin' my balls man? U breakin' my ballsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl praat niet meer met Madskilloos
Zijn bijna alleen negerts!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Rustig aan droxz..
Geniet van die liedjes die ik je hebt gestuurd!
Dat was deb, met haar kisten hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Why u breakin' my balls man? U breakin' my balls
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was deb, met haar kisten hoor
Niet echt hoorquote:
quote:
pijnlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was deb, met haar kisten hoor
Failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Sgele het volgende:
Wij zijn goed bezig hier, loopt er een klu klux clan grappen te maken, komen ze met een sollicitant op de vloer... juist...een neger
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Sgele het volgende:
Wij zijn goed bezig hier, loopt er een klu klux clan grappen te maken, komen ze met een sollicitant op de vloer... juist...een neger
Omdat (gemiddels) alle texten gewoon zwaar zuigen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom dat..
Zal niet zeggen dat alle commerciele shit goed is hoor..
maa sommige liedjes flowen gewoon lekker of zijn te droog..
Neem nou le le - skinny jeans of le le - hard
Moet je wat gaan doenquote:
Behoorlijk jaquote:
hahahaha, PIMP die sjit yo!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Sgele het volgende:
Neuqe?quote:
Die gast ziet er niet echt uit alsof hij uit de ghetto komt... meer alsof ie gisterenavond uit Congo gevlucht isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, PIMP die sjit yo!
Gelijk maar even gevraagd of hij nog een "ho" nodig had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |