Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
had dat iets eerder gezegt
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Had je dat niet een foto kunnen kiezen waar je ALLEBEI op lijken? Ik lijk op geen van de 2
inderdaad FAIL, ik heb wel de chuck norris approvalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wat lieg je nou.. Debbie is lelijker op die foto dan in et echt enne Essie tjah wat zal ik daar van zeggen
![]()
EN EN Je had niet de chuck norris approval dus.. FAIL
Je hebt me genoeg geleerd mopquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoef zeker niet te zeggen op wie ik mijn geld zet?
Sommige zijn geen bands maar..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 Zwaard
ABN
Brainpower (oude sjit dan)
BRON
Casto
DAC
De posse
Def P
Def P en de beatbusters (ok, eigenlijk geen hiphop.. maar vooruit)
Extince (oude sjit dan)
Gem Quarter
Joined Forces
Mach & Jesse
N.U.A
Nest
Onderhonden
Osdorp posse
Oude kerk kaffers
Profat
Rampbreaks
Ravage
Scylla
Sores
Space Marines
Spookrijders (oude sjit dan)
Te relaxt
THC
Uitverkorenen
VSOP
White Wolf
Haagse Mark
Zuid Oost posse
Vaardigheid
D'skunnig
Braaf
Kan nog wel even doorgaan hoor?
Draaaaaaaaakje!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
eindelijk weer thuis, kan nu internet werkt ook thuis werken heb eindelijk dat stomme citrix op mn computer
nu snel ronja uit laten en mn bed in!
Jij moet er nog eentje van deze nemen, of het hele velletjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wat lieg je nou.. Debbie is lelijker op die foto dan in et echt enne Essie tjah wat zal ik daar van zeggen
![]()
EN EN Je had niet de chuck norris approval dus.. FAIL
thcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 Zwaard
ABN
BRON
Casto
DAC
De posse
Def P
Extince (oude sjit dan)
Gem Quarter
Joined Forces
Mach & Jesse
N.U.A
Nest
Onderhonden
Osdorp posse
Oude kerk kaffers
Profat
Rampbreaks
Ravage
Scylla
Sores
Space Marines
Te relaxt
THC
Uitverkorenen
VSOP
White Wolf
Haagse Mark
Zuid Oost posse
Vaardigheid
D'skunnig
Braaf
Ja van mij gekregen.. en enige echtequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
inderdaad FAIL, ik heb wel de chuck norris approval
Ik wed er me andere 5 euro op dat jij op debbie wedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoef zeker niet te zeggen op wie ik mijn geld zet?
Wat? Moet ik wat fotosoepen ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
dan moet ik weer bij droxz bedelen om er 1 te maken
Ik doe niet aan LSDquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij moet er nog eentje van deze nemen, of het hele velletje
[ afbeelding ]
Mjah moet toch toegeven dat Debbie gelijk heeft, kies dan idd een fotow waar we allebei wat op lijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Had je dat niet een foto kunnen kiezen waar je ALLEBEI op lijken? Ik lijk op geen van de 2
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja van mij gekregen.. en enige echte
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Runx ben je van je geloof gestapt
oja helemaal in het begin toen ik een dag vers was bij grtdojw heb ik dit gezegd en zo denk ik nog steedsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:45 schreef Runx het volgende:
[..]
en iraanse allochtoon , nee ben geen moslim , ik heb mijn eigen geloof , ik gloof wel dat er wat bestaat na de dood maar verder ook niet , en als je bid moet het uit je hart komen niet ui zon stomme boek(no offence) en bepaal zelf wel wat ik eet etc. ik ben verder vrij westers opgegroeid
volgens mij is dit de slimste reactie die hier ooit geplaatst is
Ik heb altijd interesse, als je wat nummers hebt... ik wil ze graag horen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sommige zijn geen bands maar..
Je vergeet
Winne
Typhoon
Blaxtar
Jawat
Etc.. maarja iedereen zijn eigen ding
Ziee Moozzie je bent dikke FAILquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah moet toch toegeven dat Debbie gelijk heeft, kies dan idd een fotow waar we allebei wat op lijken.
Ook ik kan me niet herinneren dat ik er al zo oud uit zag
Ja een bitch fight tussen deb en sesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat? Moet ik wat fotosoepen ofzo?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja een bitch fight tussen deb en ses
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb ook maar even snel mijn nederhop dir. zitten doorspittenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
thc![]()
wil je weten hoe het voelt om ook een hustler te zijn..
Stil eensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah moet toch toegeven dat Debbie gelijk heeft, kies dan idd een fotow waar we allebei wat op lijken.
Ook ik kan me niet herinneren dat ik er al zo oud uit zag
Huh, hoe kom je aan die foto ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
He Mr.Thomassive
[ afbeelding ]
Dude heb je dat heul opgezochtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef Runx het volgende:
[..]
[..]
oja helemaal in het begin toen ik een dag vers was bij grtdojw heb ik dit gezegd en zo denk ik nog steeds
Waar zijn de foto's, maak ik er wel wat moois vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
awkwardquote:
Neem je ho's mee en pimp die sjit yo!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef Sgele het volgende:
Ik hou het echt niet meer bij.. ik ga maar even lunchen ofzo![]()
excuse me...eh..sir...sir..excu...sir..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 vind het weer mooi tijd worden voor een dutje
ZzzzZzZzzzZZZzZzZzzZzZZzzzzZZzZzz
Zal wel even kijken voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb altijd interesse, als je wat nummers hebt... ik wil ze graag horen!
Ait, juh wait utquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem je ho's mee en pimp die sjit yo!
Thomassive @ googlequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je aan die foto ?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ziee Moozzie je bent dikke FAIL
deze komen enigzins in de buurt.. maar BP oldskoolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 Zwaard
ABN
BRON
Casto
DAC
De posse
Def P
Extince (oude sjit dan)
Gem Quarter
Joined Forces
Mach & Jesse
N.U.A
Nest
Onderhonden
Osdorp posse
Oude kerk kaffers
Profat
Rampbreaks
Ravage
Scylla
Sores
Space Marines
Te relaxt
THC
Uitverkorenen
VSOP
White Wolf
Haagse Mark
Zuid Oost posse
Vaardigheid
D'skunnig
Braaf
Daar ben ik je ook dankbaar voor want die had ik inderdaad verlorenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik heb toch ook nooit jou bitchfight laten tekenen met Lynda
en die had je zeker verloren
Dude...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 vind het weer mooi tijd worden voor een bukkake party
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*
* crazy987 gooit een monitor naar MadSkillz zijn kop en valt weer in slaapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
excuse me...eh..sir...sir..excu...sir..
WAKE THE F*CK UP !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Iedereen zijn eigen mening..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deze komen enigzins in de buurt.. maar BP oldskool
Extince Oldskool
OP oldskool.....
dat was allemaal voor Opgezwolle
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen mening..
maar thc vind ik wel beetje minder
Owja.. flinke namen zijn ook wel vet!
Vooral de beat van lichaamstaal
Omg je hebt echt thomassive gegoogled..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
LOL, ramtin,,
kijk wat ik vind als ik thomassive in google in typ
[ afbeelding ]
dat is kaj...![]()
Ben aan het kijken/luisteren, thx!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel even kijken voor je
Typhoon:
Winne:
Blaxtar:
Jawat! ft opgezwolle
hahha wtf staat hij op googlequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
LOL, ramtin,,
kijk wat ik vind als ik thomassive in google in typ
[ afbeelding ]
dat is kaj...![]()
+ betere qualityquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben aan het kijken/luisteren, thx!
p.s
Zet " &fmt=18 " achter een video, en je hebt stereo geluid, ipv mono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |